FruN Skrevet 2. mars 2014 #1021 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg fikk to av gjestene til å trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1022 Del Skrevet 2. mars 2014 Nå eller i fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mars 2014 #1023 Del Skrevet 2. mars 2014 Nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #1024 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvordan ble middagen, aldriiiiii? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1025 Del Skrevet 2. mars 2014 ...og jeg har spist middag akkurat nå: en potetmos og to wienerpølser,pluss masse smått-i-smått oppkuttet rå løk rett i kroppen. Jeg er mett! Denne uka har jeg vært ekstremt middagslat og uinspirert. Har spist potetmos og wienerpølse fire ganger.(men jeg kjøper jo en pakke pølser og kan ikke spise mere på en gang...derfor varer den litt lenge)Dette må det bli en slutt på. I uka som kommer skal jeg ha fisk, grønnsaker og vanlige poteter!...og enda mere grønt og frukt og juice! *love høytidelig i vitners nærvær* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #1026 Del Skrevet 2. mars 2014 Det skal jeg og Hoppe!! Skal vi ha en deal? Untatt i morgen og tirsdag, for da skal jeg ikke lage maten min selv, så da vet jeg ikke hva jeg får. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1027 Del Skrevet 2. mars 2014 Greit! *klaskelanke* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #1028 Del Skrevet 2. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1029 Del Skrevet 2. mars 2014 *bare mellom oss...kanskje vi kan inspirere flere til å bli med på sunn uke?* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mars 2014 #1030 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg prøver.. Jeg har vært flink og bakt søtt (nesten) bare i helgene de siste tre ukene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1031 Del Skrevet 2. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1032 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Jeg fikk to av gjestene til å trille Det var godt gjort frue! Hvordan ble middagen, aldriiiiii? Jeg fikk servert mitt livs møøøøøreste ytrefilet. Han e jaggu ikke så dum han jeg bor sammen med! ...og jeg har spist middag akkurat nå: en potetmos og to wienerpølser, pluss masse smått-i-smått oppkuttet rå løk rett i kroppen. Jeg er mett! Denne uka har jeg vært ekstremt middagslat og uinspirert. Har spist potetmos og wienerpølse fire ganger. (men jeg kjøper jo en pakke pølser og kan ikke spise mere på en gang...derfor varer den litt lenge) Dette må det bli en slutt på. I uka som kommer skal jeg ha fisk, grønnsaker og vanlige poteter! ...og enda mere grønt og frukt og juice! *love høytidelig i vitners nærvær* Høres ut som en kjempeidé Hoppe! Det skal jeg og Hoppe!! Skal vi ha en deal? Untatt i morgen og tirsdag, for da skal jeg ikke lage maten min selv, så da vet jeg ikke hva jeg får. Deal or no deal? Deal for meg! *bare mellom oss...kanskje vi kan inspirere flere til å bli med på sunn uke?* Jeg er med! ---------------------- Nettet mitt er så tregt i kveld at jeg kjenner et begynnende magesår! Endret 2. mars 2014 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1033 Del Skrevet 2. mars 2014 Så, så, så...roe seg ned nu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1034 Del Skrevet 2. mars 2014 Så, så, så...roe seg ned nu. Ja takk men det er sannelig ikke enkelt! Har du aldri hatt det sånn, at du vil sende det du skriver raskt og effektivt, men så heeeeeeeeeeeeeeeeenger det og heeeeeeeeeenger det og ingenting skjer? Det er som å tråkke i sirup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #1035 Del Skrevet 2. mars 2014 Så det ble godt?? Plastkokt kjøtt med fancy fransk navn! Hvor lenge skulle det koke egentlig? Men kokt biff?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1036 Del Skrevet 2. mars 2014 Har du aldri hatt det sånn, at du vil ..... raskt og effektivt, men så heeeeeeeeeeeeeeeeenger det og heeeeeeeeeenger det og ingenting skjer? ...tenkte i helt andre baner nå jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1037 Del Skrevet 2. mars 2014 Så det ble godt?? Plastkokt kjøtt med fancy fransk navn! Hvor lenge skulle det koke egentlig? Men kokt biff?? Ja, dette er visst en type tilberedning av kjøtt som de driver med på fine restauranter og sånt. Jeg vet - det høres helt merkelig ut, men du verden så mørt og saftig det kjøttet ble altså. Man vakuumpakker kjøttet, ferdig krydret/marinert og så ligger det i en sånn fancy koker i noen timer. Deretter steker man kjøttet raskt på hver side slik at det får en brun skorpe. Jeg liker biffene mine medium stekt, altså litt rosa inni, og den ble akkurat slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1038 Del Skrevet 2. mars 2014 Så bra. Da er det ikke siste gangen du lar mannen kokkelere på spesialvis til middag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1039 Del Skrevet 2. mars 2014 Så bra. Da er det ikke siste gangen du lar mannen kokkelere på spesialvis til middag? Nettopp jeg gir ham den rosen han fortjener, og da fortsetter han å lage mat til meg på det viset. Jeg har en liten overnattingsgjest i den nye familiekøya, så jeg bør vel si god natt nå. Det er store sjanser for at jeg må opp tidlig i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1040 Del Skrevet 2. mars 2014 ...tenkte i helt andre baner nå jeg... Først nå så jeg at du hadde endret innlegget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå