Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Ti tusen kygger skal bli min neste, det er jeg helt sikker på! :wow: Du får fortelle hvordan den er etter hvert da?

I will! Så langt er jeg meget imponert! Men forfatteren har ikke spart på ordbruken og beskrivelsen av de spedalske.. Jeg ble litt sånn "woooaah!...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klappe:

Livskunstner passer godt på deg også det Hoppetuss! :hug:

I will! Så langt er jeg meget imponert! Men forfatteren har ikke spart på ordbruken og beskrivelsen av de spedalske.. Jeg ble litt sånn "woooaah!...."

Jeg elsker bøker som bringer fram akkurat den lyden! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos uvær (det er ikke på sitt verste her heldigvis, men det blåser endel) og mat som varmer så har jeg en lasagne som er mat nok til en familie på 6 i ovnen. :spise:

Jeg elsker rester. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at du får i deg skikkelig mat, Ery? Ikke pizza og tøysemat, men skikkelige greier en får varme av. :)

Har da levd på grandis lenge, bare ikke vant til at det er -26 effektive grader
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på radioen i dag tidlig at det var kaldere et sted i nord (kan ha vært Kautokeino..? :klo:) enn på Nordpolen. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he, nei, ikke før nå, og da ser jeg at svaret mitt ser litt ullent ut. :skratte:

:fnise:

___

Jeg husker for noen år siden da det var 30 minus i en hel måned. Da ble vi utrolig nok ganske vant til det. Når det ble mildt og 10 minus brukte jeg ikke lue, skjerf og votter lenger. Hadde jakka litt åpen osv :P For en turist må det jo ha sett spinnvillt ut. Men det som var veldig bra med den perioden - det gikk ikke an å salte! Så det ble ikke slaps og dritt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite NRK :snurt:

Ikke ha Downton Abbey tilgjengelig a gitt :snurt:

Ikke første sesong av Arvingene heller! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

___

Jeg husker for noen år siden da det var 30 minus i en hel måned. Da ble vi utrolig nok ganske vant til det. Når det ble mildt og 10 minus brukte jeg ikke lue, skjerf og votter lenger. Hadde jakka litt åpen osv :P For en turist må det jo ha sett spinnvillt ut. Men det som var veldig bra med den perioden - det gikk ikke an å salte! Så det ble ikke slaps og dritt overalt.

Ja, nettopp! Det husker jeg også.

Blir litt sånn som å kjøre i 160 på Autostradaen i Tyskland, og når du bremser ned til 90, så tror du at du kan gå ut av bilen fordi den står stille! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke første sesong av Arvingene heller! :angry:

Slemminger!

Og jeg som har pløyd meg gjennom 4 senonger, og har sååååå lyst til å få sett den femte :grine:

*hekta* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. jeg kjørte i 140 på motorveien i DK, og sakta ned til gå-fart (80 km/t) gjennom rundkjøringer :P

Fartsblindhet er farlig altså!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brrrrrrrrr... :kalle:

Har også opplevd minus 40, da stivnet snørra i nesa mi!

God middag Anje! :ler:

Takk. :ler:

Jeg skal spise lasagne de neste tre dagene. :hoppendeglad: (glad i lasagne.. :sjenert:)

Og så er det så fint når en lager middag til en å slippe å gjøre det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagne er kjempegodt, en av yndlingsrettene mine.

Jeg gofler i meg potetgull, og det er ikke bra med tanke på hva "skal på" til uka! :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagne! Det er det lenge siden jeg har spist det! Nam!! Håper de har det ett av stedene vi skal spise overtidsmat i løpet av uka. Ellers får jeg lage det i helgen :)

Skulle hatt mikro da. Er ikek så godt å varme den opp igjen i ovnen synes jeg. Den blir litt tørr for den må stå der så lenge. Min ovn er ikke helt som den skal, så jeg må ha den på 200 grader når jeg skal varme opp. Hvis jeg har den på 150 grader må den stå i over en time :P Og da kan jeg like gjerne lage en helt ny :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...