Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Til helvete

??????

Yesss, DET fortjente han!!! Du sier at han fikk så det svei, men jeg trodde ikke det var mulig her til lands :grine: Man får jo ofte lengre straffer for å smugle et stort parti dop jo! *aarrrgghhh*

Sandaler nå ja...Hm, neeei, det er ikke så lett... Mulig lurt å prøve den derre butikken på byporten som selger alt mulig i reisestørrelser og sånne ting.. De er jo en reise-butikk på en måte..hmm..

Ja, leser PM`er jeg? Men jeg har virkelig ikke sett at jeg har fått fra deg :sjokkert:

Fåkke tid til å sjekke nå, men det er det første jeg skal gjøre etter at besøket har dratt eller sovet :Hehe:

Han fikk en streng straff. Tro du meg. :pirat:

Hm.. Byporten ja. Jeg har jo noen dager på meg ennå.

Etter at besøket ditt har sovet? :lur:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blåser masse, er 26 effektive minusgrader ute. Jeg holdt på å fryse ihjel på jobb. Å jeg er husredd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser masse, er 26 effektive minusgrader ute. Jeg holdt på å fryse ihjel på jobb. Å jeg er husredd

Er det fordi det blåser at du er husredd? Jeg hater vind! :kjefte:

Det går nok bra Ery!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fordi det blåser at du er husredd? Jeg hater vind! :kjefte:

Det går nok bra Ery!

Ja det høres ut som veggene blåser bort. Jeg har brukt 3 jakker og 2 t skjorter på jobb. Å enda fryser jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres ut som veggene blåser bort. Jeg har brukt 3 jakker og 2 t skjorter på jobb. Å enda fryser jeg

Skjønner at det er skikkelig guffent, særlig nå du bor alene. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er skikkelig guffent, særlig nå du bor alene. :kose:

Å jeg er egentlig som en stråleovn. Er lei pga jobb å
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havaianas at your service!!

havaianas-01.jpg

Nå er datan min sååå treg at jeg tror den tar kveldne hvert øyeblikk! Og jeg har ca 0 tålmodighet, så jeg blir jo så jækla irritert!! (har tatt 10 minutter å skrive og legge inn dette bildet i denne posten) :daane:

Godt at dere fikk straffet den jævelen Aldri!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser så FÆLT! :bond:
Jeg har vært på et møte i dag som gikk over all forventing, slike ting liker jeg! Spesielt siden det er mandag. :bolledeig: Ogsååå var jeg så snill med meg selv at jeg kjøpte meg en ny bok, så nå har jeg en "pause-ting" mellom all denne White Collar glaningen min :fnise:
Har også fylt opp kjøleskapet med massemasse god mat :sikle:


Æsj, skjønner deg godt My! Det aller verste jeg vet er trege, elektroniske ting..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt 3 jakker og 2 t skjorter på jobb. Å enda fryser jeg

Er du helt sikker på at du får i deg skikkelig mat, Ery? Ikke pizza og tøysemat, men skikkelige greier en får varme av. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havaianas at your service!!

havaianas-01.jpg

Nå er datan min sååå treg at jeg tror den tar kveldne hvert øyeblikk! Og jeg har ca 0 tålmodighet, så jeg blir jo så jækla irritert!! (har tatt 10 minutter å skrive og legge inn dette bildet i denne posten) :daane:

Godt at dere fikk straffet den jævelen Aldri!

Olalala! Jeg bestiller et par fiolette med en gang!

Dritkjedelig med treg pc. Får skikkelig lyst til å banne liksom! :fnise:

Det blåser så FÆLT! :bond:

Jeg har vært på et møte i dag som gikk over all forventing, slike ting liker jeg! Spesielt siden det er mandag. :bolledeig: Ogsååå var jeg så snill med meg selv at jeg kjøpte meg en ny bok, så nå har jeg en "pause-ting" mellom all denne White Collar glaningen min :fnise:

Har også fylt opp kjøleskapet med massemasse god mat :sikle:

Æsj, skjønner deg godt My! Det aller verste jeg vet er trege, elektroniske ting..

Vel overstått bra møte!

Høres ut som du er noe av en livskunstner Nosoul! Det er bra.

Jeg kjøpte meg også ny bok: Et halvt år i helvete av Jojo Moyes. Noen som har lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at du får i deg skikkelig mat, Ery? Ikke pizza og tøysemat, men skikkelige greier en får varme av. :)

Det er en fornuftig og omsorgsfull tanke du tenker der Hoppe. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest den, men fler av venninnene mine har lest Et helt halvt år.. Den er vel i samme serien? De liker den hvertfall.

min gravide venninne sa hun hulkegråt gjennom hele boken. Men hun sa også at hun hulkegråd da en eller annen tjekkisk (eller hva det var) håndballspiller ble skadet i håndball EM :P Så hun er kanskje inhabil :ler:

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest den, men fler av venninnene mine har lest Et helt halvt år.. Den er vel i samme serien? De liker den hvertfall.

Høres lovende ut. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste du det jeg la til også?

He-he, nei, ikke før nå, og da ser jeg at svaret mitt ser litt ullent ut. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått bra møte!

Høres ut som du er noe av en livskunstner Nosoul! Det er bra.

Jeg kjøpte meg også ny bok: Et halvt år i helvete av Jojo Moyes. Noen som har lest den?

Takk skal du ha Aldri! Må bare denne gode følelsen og "flaksen" holde litt til. Er lei av å være i skikkelig berg-og dalbane humør...

Har ikke lest den boken, enda. Sto faktisk å så på den i dag. Men det ble ikke den som fikk bli med meg hjem denne gangen :plystre: Jeg har "siklet" på Ti Tusen Skygger siden i sommer, så nå kunne jeg ikke motstå fristelsen lenger..

Apropo livskunstner:

Teller du år, blir livet kort.

Teller du dager, går livet fort.

Teller du timer, varer livet en stund.

Men lengst varer livet om du nyter hvert sekund ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Aldri! Må bare denne gode følelsen og "flaksen" holde litt til. Er lei av å være i skikkelig berg-og dalbane humør...

Har ikke lest den boken, enda. Sto faktisk å så på den i dag. Men det ble ikke den som fikk bli med meg hjem denne gangen :plystre: Jeg har "siklet" på Ti Tusen Skygger siden i sommer, så nå kunne jeg ikke motstå fristelsen lenger..

Apropo livskunstner:

Teller du år, blir livet kort.

Teller du dager, går livet fort.

Teller du timer, varer livet en stund.

Men lengst varer livet om du nyter hvert sekund ...

Ti tusen kygger skal bli min neste, det er jeg helt sikker på! :wow: Du får fortelle hvordan den er etter hvert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...