Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2015 #10201 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg fant Aldri!! Hun ligger å sover på en strand! Håper at hun(d) landet der frivillig og ikke måtte nødlande da.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. januar 2015 #10202 Del Skrevet 11. januar 2015 Nødlande? Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2015 #10203 Del Skrevet 11. januar 2015 Har vært veldig mye vind de siste døgnene og ballonger er sterke, men tåler ikke alt heller.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. januar 2015 #10204 Del Skrevet 11. januar 2015 Åhh… men hun har jo reist østover, ikke vestover der vinden er. Så da har det nok gått bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2015 #10205 Del Skrevet 11. januar 2015 Hun bør snart gi lyd fra seg for å berolige oss bakkemannskap her hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. januar 2015 #10206 Del Skrevet 11. januar 2015 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2015 #10207 Del Skrevet 11. januar 2015 Øker med femti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #10208 Del Skrevet 11. januar 2015 Kjære dere, jeg kommer innom her i morgen jeg. Uhuuu fryktelig travelt om dagen da gitt. Har ikke reist ennå altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. januar 2015 #10209 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Endret 12. januar 2015 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. januar 2015 #10210 Del Skrevet 12. januar 2015 Døm er så travle dessa herre pangsjånistan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #10211 Del Skrevet 12. januar 2015 Ha - ha Tekola! Ha en fin mandag alle sammen! Jeg skal i retten nå, min siste dag der. Snakkes i kveld (hvis det ikke skulle skje noe uventet i dag) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar 2015 #10212 Del Skrevet 12. januar 2015 Ok. La magefølelsen tale for deg i dine avgjørelser i dag. *Aldri: nyvasket og smilende positiv - klar til dagens innsats* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. januar 2015 #10213 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg kom over dette bilde i tryneboka, og tenkte med en gang at det har sin plass her inne (aner ikke hvorfor altså ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #10214 Del Skrevet 12. januar 2015 Ja, det er en viss fare for det Lurer på hvor Aldri har tatt veien jeg.. Skulle du innim Bankok også denne gangen? Reisebladet mitt anbefalte en restaurant der. Gourmet-mat til en rimelig penge. Den var visst på 17. plass over verdens beste restauranter. http://www.eatatgaggan.com 400krfor en 10-retters. Takk for tips My! Verksted-fest? Hva går det ut på? Nææ-ææh, så stas! Det høres jo ut som at de brukte din idè, men da synes jeg det er dårlig bissniss å ikke maile deg tilbake og tilby deg et honorar av et eller annet slag for bra forslag som tas ut til det virkelig liv! ...I det minste en mail med "Tusen takk Mynona, du er genial " Hvordan var programmet da? Verdt å følge med på? ....Aldri har ikke dratt til Thailand alt da? Jeg har glemt eksakt avreisedato.. Jeg reiser ikke uten å si goudbai til dere da! Dessuten er jeg mer her i ballongen når jeg er borte enn når jeg er hjemme. Joo.. kanskje det var nå? Jeg innbilte meg at det var neste uke… Men kanskje jeg husker gæli? De svarte aldri på mailen i det hele tatt faktisk. Send dem en faktura åkke som My. De er noen sleipinger som stjeler ideer og ikke gjør opp for seg! En hel gjeng med masse gale mennesker stappet inn i et nokså lite pauserom inni et verksted Høy musikk, alt for mye å drikke og en forferdelig tåke av røyk... Det der høres ut som noe jeg er a l t f o r for gammel for i hvert fall! Hun bør snart gi lyd fra seg for å berolige oss bakkemannskap her hjemme. Jeg gjorde det. <---------til meg... Ok. La magefølelsen tale for deg i dine avgjørelser i dag. *Aldri: nyvasket og smilende positiv - klar til dagens innsats* Ha-ha, ja du, nyvasket var jeg - og ganske så klar, og jeg er virkelig glad for å være ferdig med denne ekle saken. En overgrepssak. Han fikk så det svei, for å si det sånn. NÅ må jeg virkelig begynne å forberede sommertøy og pakking. Husker ikke hva jeg har liggende i skuffer og skap, og mener bestemt at jeg kastet sandalene mine i en papirkurv sist jeg var ute og reiste. Ikke lett å finne sandaler i Oslo nå, men heller ikke så greit å kjøpe noen i Thailand. Jeg liker absolutt ikke å gå inn i Dukkesko-butikkene og spørre etter str. 39! Åh, der kom det dumpende inn en nam-nam-kake fra Noz! Leser du egentlig PM-er Noz? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. januar 2015 #10215 Del Skrevet 12. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. januar 2015 #10216 Del Skrevet 12. januar 2015 Reiser du til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. januar 2015 #10217 Del Skrevet 12. januar 2015 Omg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #10218 Del Skrevet 12. januar 2015 MANDAG! Hvordan går det med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. januar 2015 #10219 Del Skrevet 12. januar 2015 Til helvete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. januar 2015 #10220 Del Skrevet 12. januar 2015 Ha-ha, ja du, nyvasket var jeg - og ganske så klar, og jeg er virkelig glad for å være ferdig med denne ekle saken. En overgrepssak. Han fikk så det svei, for å si det sånn. NÅ må jeg virkelig begynne å forberede sommertøy og pakking. Husker ikke hva jeg har liggende i skuffer og skap, og mener bestemt at jeg kastet sandalene mine i en papirkurv sist jeg var ute og reiste. Ikke lett å finne sandaler i Oslo nå, men heller ikke så greit å kjøpe noen i Thailand. Jeg liker absolutt ikke å gå inn i Dukkesko-butikkene og spørre etter str. 39! Åh, der kom det dumpende inn en nam-nam-kake fra Noz! Leser du egentlig PM-er Noz? Yesss, DET fortjente han!!! Du sier at han fikk så det svei, men jeg trodde ikke det var mulig her til lands Man får jo ofte lengre straffer for å smugle et stort parti dop jo! *aarrrgghhh* Sandaler nå ja...Hm, neeei, det er ikke så lett... Mulig lurt å prøve den derre butikken på byporten som selger alt mulig i reisestørrelser og sånne ting.. De er jo en reise-butikk på en måte..hmm.. Ja, leser PM`er jeg? Men jeg har virkelig ikke sett at jeg har fått fra deg Fåkke tid til å sjekke nå, men det er det første jeg skal gjøre etter at besøket har dratt eller sovet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå