Mynona Skrevet 2. mars 2014 #1001 Del Skrevet 2. mars 2014 De har jeg ikke sett før. Hvilke butikker har dem? Nå har jeg satt på opptak av hver gang vi møtes. Så dere det i går? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1002 Del Skrevet 2. mars 2014 Har aldri hørt om Charlottes iskrem, men JA TAKK SOM BYR! Nå har gubben pakket inn kjøtt i plast og nå skal det visst langtidkokes i noen timer i den stoooore beholderen som ikke får plass i noen av skapene på kjøkkenet. Så MÅ jeg gå i butikken snart, men det er så vanskelig å løsrive seg fra dere i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1003 Del Skrevet 2. mars 2014 De har jeg ikke sett før. Hvilke butikker har dem? Nå har jeg satt på opptak av hver gang vi møtes. Så dere det i går? Jeg så det, tror Hoppe så det også. Synes det er et veldig koselig program altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #1004 Del Skrevet 2. mars 2014 Høres ut som du får god middag, i dag, aldri! Hva er det for noe han lager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1005 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) http://charlottesiskrem.no/p.s. jeg fikk innlegg nummer 1000! Jupp, jeg så programmet i går. Det er laget en tråd et annet sted her inne og jeg sier min lille mening der. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=816046Bli med når du har sett det? Endret 2. mars 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mars 2014 #1006 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg burde komme meg i dusjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1007 Del Skrevet 2. mars 2014 Høres ut som du får god middag, i dag, aldri! Hva er det for noe han lager? Å dærsken, jeg trodde jeg skulle bli Sølvmedlem nå jeg, så ble jeg bare Bosatt! Han har gått til innkjøp av sånn langtidskokeapparat Rumle. Det heter Sous vide, og jeg er skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #1008 Del Skrevet 2. mars 2014 Spennende å høre hvordan plastkokt kjøtt blir skal det bli veldig mørt? Jeg og elg sin datter hadde samme dagmamma en liten periode. Husker jeg likte dance with a stranger når jeg var lita. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1009 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg burde komme meg i dusjen... Jeg har dusjet, men burde komme meg til butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #1010 Del Skrevet 2. mars 2014 Å dærsken, jeg trodde jeg skulle bli Sølvmedlem nå jeg, så ble jeg bare Bosatt! Han har gått til innkjøp av sånn langtidskokeapparat Rumle. Det heter Sous vide, og jeg er skeptisk. Åhh? Høres spennende ut! Så Hellstrøm koke noe slikt i plast, det så jaffal godt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1011 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Da skal jeg begynne å trekke meg tilbake og snakke litt mere med min venn Morse.Kom i gang med det dere skal gjøre, jenter! Endret 2. mars 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1012 Del Skrevet 2. mars 2014 Spennende å høre hvordan plastkokt kjøtt blir skal det bli veldig mørt? Jeg og elg sin datter hadde samme dagmamma en liten periode. Husker jeg likte dance with a stranger når jeg var lita. Du skal få høre hvordan det ble. Gjorde du? Så gøy! Elg er en toppers fyr altså, og musikken til DWAS er noe av det beste som er laget av nordmenn - spør du meg. Men det gjør du vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1013 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Bosatt?!? ...passe på at det står en O og ikke en E i det ordet da... Endret 2. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #1014 Del Skrevet 2. mars 2014 Åhh? Høres spennende ut! Så Hellstrøm koke noe slikt i plast, det så jaffal godt ut! Ja, det er akkurat sånn som han Hellstrøm driver! Det er nok der han henter alle sine rare matideer. Da skal jeg begynne å trekke meg tilbake og snakke litt mere med min venn Morse. Kom i gang med det dere skal gjøre, jenter! Kos deg med Morse, gratulerer med innlegg nr. 1000, så snakkes vi! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #1015 Del Skrevet 2. mars 2014 http://charlottesiskrem.no/ p.s. jeg fikk innlegg nummer 1000! Jupp, jeg så programmet i går. Det er laget en tråd et annet sted her inne og jeg sier min lille mening der. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=816046 Bli med når du har sett det? Jeg blir med! Selv om jeg kommer til å måtte se det på søndag neste helg og. Du skal få høre hvordan det ble. Gjorde du? Så gøy! Elg er en toppers fyr altså, og musikken til DWAS er noe av det beste som er laget av nordmenn - spør du meg. Men det gjør du vel ikke. Jeg trengte ikke spørre deg. Du svarte Mener å huske at mamma og Elg tok følge fra dagmamman til jobbene på den tiden. Men vi gikk ikke itl hun dagmamman så lenge, for hun var ikke noe særlig flink. Og jeg husker ikkeno av det får det er sånn rundt 30 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #1016 Del Skrevet 2. mars 2014 Ja, det er akkurat sånn som han Hellstrøm driver! Det er nok der han henter alle sine rare matideer. --- Oooooh! heldige du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. mars 2014 #1017 Del Skrevet 2. mars 2014 Hm..lurer på hvordan det står til med jentene våre som feiret Nozzebursdag i går jeg? Jeg hadde det såååå morro i går!! Det kunne absolutt ikke ha vært en tøddel bedre.. Er så fornøyd med alt!! Hmm...i så fall sier jeg høytidelig gratulerer med dagen til Noz. Håper det ble en glad fest. Tusen takk Hoppe Å jaaaaaa, feire! Så kan vi feire bursdagen til Noz litt på forhånd samtidig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. mars 2014 #1018 Del Skrevet 2. mars 2014 Jøss, så Aldri og Mynona har ikke hørt om/smakt Charlotte sin iskrem.. Det har jeg, og de er gode de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. mars 2014 #1019 Del Skrevet 2. mars 2014 Grattis med dagen, Noz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1020 Del Skrevet 2. mars 2014 Har dere hørt om Erlend Elias? Det hadde ikke jeg før jeg så alle disse filmsnuttene som han har fått laget.I kveld har jeg sett han forsøke å trene og det er fornøyelige greier...syns jeg jaffal. http://beta.dbtv.no/erlendelias#3276547970001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå