Gjest Nosoul Skrevet 6. januar 2015 #10141 Del Skrevet 6. januar 2015 Ikke så veldig klar tale, men vi får vel vite mer etter hvert? Det er sant Nosoul! Viktig å ha noen mål å strekke deg etter. -------------- Nå: Dere skal definitivt få vite mer! Jeg må bare få vite litt mer selv først.. Det er det som liksom holder meg i gang, alltid hatt både små og store ting å strekke meg etter GOD natt Aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. januar 2015 #10142 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg planlegger egentlig bare turer til nordre Telemark jeg Men det kan være riktig så bra det og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. januar 2015 #10143 Del Skrevet 6. januar 2015 Neida, det er så langt mer enn det jeg har råd til så jeg aner ikke hvordan det skal bli mulig men Det skal nok gå på et vis...Fåre hyre inn My så hun kan ta en titt på budskjettet mitt Jooooda, jeg ser jo den, men hadde det vært noe som helst mellom oss så hadde det skjedd for lengst..vi har jo vært på ferieturer og besøkt hverandre annenhver gang i flere år og delt en dobbeltseng omtrent hver gang, meeeen men.. Nattinatt Aldri og alle sammen, har visst glemt å legge meg i kveld jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. januar 2015 #10144 Del Skrevet 7. januar 2015 Trekkfuglen reiser først til San Francisco og Hawaii nå i februar/mars, så langhelg til London i april og til slutt Mallorca i juni Og så grubler jeg på en tur til høsten, men vi får se... Det spares og spares Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. januar 2015 #10145 Del Skrevet 7. januar 2015 Sukk!! Jeg vil og. Uvant å være planløs. Men jeg holder litt igjen planlegging litt pga Paul og. Vil finne ut hva som skjer der først ikke bruke opp alle feriedagene mine nå, også ikke ha noen å bruke med han. Han er jo heldigvis veldig glad i å reise også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. januar 2015 #10146 Del Skrevet 7. januar 2015 Feriedager ja... Der sliter jeg litt... Er så mye man har lyst til, men ikke alltid antall feriedager er enig gitt. Hva med å forskuttere den 6. ferieuka nå, i stedet for etter fylte 60? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 7. januar 2015 #10147 Del Skrevet 7. januar 2015 Januar er den typiske måneden for helt poengløse arbeidsoppgaver. Som nå. Jeg endrer et datofelt fra 2014. Noe som er ok. Bare at jeg må gjøre det type 100 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. januar 2015 #10148 Del Skrevet 7. januar 2015 Har en del av de jeg og Anje. Meningsløse oppgaver altså. F.eks putte sykt masse ting i konvolutter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. januar 2015 #10149 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Kanskje det er håp for meg Endret 8. januar 2015 av EryMax 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 8. januar 2015 #10150 Del Skrevet 8. januar 2015 Har en del av de jeg og Anje. Meningsløse oppgaver altså. F.eks putte sykt masse ting i konvolutter Slikt burde være automatisert i 2015. Hvor ble det av den lovnaden om at roboter tok over arbeidet, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. januar 2015 #10151 Del Skrevet 8. januar 2015 konvoluttpakkemaskin hadde hvertfall vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2015 #10152 Del Skrevet 8. januar 2015 Når ungene var små reiste vi med bil til Spania. Det var altfor dyrt å fly! Jeg reiser ingen steder på en god stund, med mindre jeg kan reise til england og kjøre min egen bil fra kg-allèen og helt frem til døra. ----- Åååå...for et fint bilde Ery! Det er jo så sant som det er sagt det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2015 #10153 Del Skrevet 9. januar 2015 I dag har jeg spist blodappelsin og er fullstendig lykkelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 9. januar 2015 #10154 Del Skrevet 9. januar 2015 Og jeg har stripa håret! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2015 #10155 Del Skrevet 9. januar 2015 Guuri, så fin du er, G! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. januar 2015 #10156 Del Skrevet 9. januar 2015 Vi lurer på en kjærestetur til Budapest i løpet av året, tror det hadde vært fint Og så skulle jeg egentlig på utflukt til bestemor på Nesodden i morgen, meeen det er meldt dårlig vær, så da var ikke mamma så gira på å kjøre på de kronglete veiene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. januar 2015 #10157 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg skal sove lenge i morgen. Skikkelig lenge! Det betyr sikkert at jeg våkner kl 7 og ikke får sove igjen Har gjort unna 55 timer på jobb denne uken, og litt ør i hodet. Klar for et par glass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2015 #10158 Del Skrevet 10. januar 2015 God lørdag til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. januar 2015 #10159 Del Skrevet 10. januar 2015 God lørdag! Jeg våknet 8! Våken en time og sov til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2015 #10160 Del Skrevet 10. januar 2015 Det er veldig bra. Er du uthvilt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå