Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Hmm...det med ris visste jeg faktisk ikke.

Hodet mitt er ikke 100% med på hva du mener, Hoppe :fnise:

Jo nå skal du høre: jeg tenkte at ved å se deg ut et skikkelig eksemplar før forøkelsen, så kan man fore vedkommende opp på litt godsaker so h*n triller...og benytte denne som trillepike litt senere? To fluer i smekken? Gikk det bedre nå, eller er jeg på bærtur i forhold til å omgjøre tanker i hodet til ord på "papiret"? lol

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg tenker meg om bør jeg jammen piske aprikostreet også - for der kommer det jo aldri frukt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...det med ris visste jeg faktisk ikke.

Jo nå skal du høre: jeg tenkte at ved å se deg ut et skikkelig eksemplar før forøkelsen, så kan man fore vedkommende opp på litt godsaker so h*n triller...og benytte denne som trillepike litt senere? To fluer i smekken? Gikk det bedre nå, eller er jeg på bærtur i forhold til å omgjøre tanker i hodet til ord på "papiret"? lol

Haha :ler: Da skjønte jeg mer :jepp: Hodet mitt har tatt seg en lang ferie virker det som :jolie:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Det er sunt å unne hodet sitt litt ferie av og til, og la resten av kroppen ta seg av alt det trivielle hverdagsarbeidet! :rolleyes:

50 Hoppe? :bond: Her går det unna! :lol:

Jeg rydder, rer senger og ordner til overnattingsbesøk. Herr A skal lage middagen i dag - oooog han skal bruke sin eminente sous vide, som jeg foreløpig holder meg langt unna. :fnise:

Og så må jeg jo ha tid til å stikke innom her og der!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaaaaaa, feire! :hoppendeglad: Så kan vi feire bursdagen til Noz litt på forhånd samtidig! :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaaaaaa, feire! :hoppendeglad: Så kan vi feire bursdagen til Noz litt på forhånd samtidig! :strix:

På forhånd?!

Gu jeg er så forvirret :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forhånd?!

Gu jeg er så forvirret :ler:

Hvis jeg ikke husker feil, så er det (snakke i gåter for ikke å røpe noe intimt) om et par dager?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè! Får sette inn litt mere å kose seg med da. :)

IMG_0845.JPGfestkake_stor.jpg031+(500x500).jpg2133388-85689-big-saet-af-forskellige-dr

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke husker feil, så er det (snakke i gåter for ikke å røpe noe intimt) om et par dager?

Noe intimt?!! :laugh: Nå er jeg enda mer forvirret! :hoho:

Neida, jeg forstår .. og ler godt! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du klarer å finne frem av godt på en søndag ettermiddag Hoppe! :hug:

Ruuuuumle! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk deg en krakk ved en isbar, hvor de serverte de lekreste, store sammenplantinger av diverse godsaker... :rodmer:

Er det noen som har smakt denne typen? Selges i østlandsdistriktet ser det ut til...

_mg_0586.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...