Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #981 Del Skrevet 2. mars 2014 Hmm...det med ris visste jeg faktisk ikke. Hodet mitt er ikke 100% med på hva du mener, Hoppe Jo nå skal du høre: jeg tenkte at ved å se deg ut et skikkelig eksemplar før forøkelsen, så kan man fore vedkommende opp på litt godsaker so h*n triller...og benytte denne som trillepike litt senere? To fluer i smekken? Gikk det bedre nå, eller er jeg på bærtur i forhold til å omgjøre tanker i hodet til ord på "papiret"? lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #982 Del Skrevet 2. mars 2014 Når jeg tenker meg om bør jeg jammen piske aprikostreet også - for der kommer det jo aldri frukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mars 2014 #983 Del Skrevet 2. mars 2014 Hmm...det med ris visste jeg faktisk ikke. Jo nå skal du høre: jeg tenkte at ved å se deg ut et skikkelig eksemplar før forøkelsen, så kan man fore vedkommende opp på litt godsaker so h*n triller...og benytte denne som trillepike litt senere? To fluer i smekken? Gikk det bedre nå, eller er jeg på bærtur i forhold til å omgjøre tanker i hodet til ord på "papiret"? lol Haha Da skjønte jeg mer Hodet mitt har tatt seg en lang ferie virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. mars 2014 #984 Del Skrevet 2. mars 2014 Kirkeklokke knip igjen jeg har hauverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #985 Del Skrevet 2. mars 2014 Dette er side 50! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #986 Del Skrevet 2. mars 2014 Hurra! for 50 000 til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #987 Del Skrevet 2. mars 2014 Dette må feires med små munnfuller "to go!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #988 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er sunt å unne hodet sitt litt ferie av og til, og la resten av kroppen ta seg av alt det trivielle hverdagsarbeidet! 50 Hoppe? Her går det unna! Jeg rydder, rer senger og ordner til overnattingsbesøk. Herr A skal lage middagen i dag - oooog han skal bruke sin eminente sous vide, som jeg foreløpig holder meg langt unna. Og så må jeg jo ha tid til å stikke innom her og der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #989 Del Skrevet 2. mars 2014 Takk for besøk og velkommen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #990 Del Skrevet 2. mars 2014 Å jaaaaaa, feire! Så kan vi feire bursdagen til Noz litt på forhånd samtidig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #991 Del Skrevet 2. mars 2014 Å jaaaaaa, feire! Så kan vi feire bursdagen til Noz litt på forhånd samtidig! På forhånd?! Gu jeg er så forvirret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #992 Del Skrevet 2. mars 2014 På forhånd?! Gu jeg er så forvirret Hvis jeg ikke husker feil, så er det (snakke i gåter for ikke å røpe noe intimt) om et par dager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #993 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) God idè! Får sette inn litt mere å kose seg med da. Endret 2. mars 2014 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #994 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvis jeg ikke husker feil, så er det (snakke i gåter for ikke å røpe noe intimt) om et par dager? Noe intimt?!! Nå er jeg enda mer forvirret! Neida, jeg forstår .. og ler godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #995 Del Skrevet 2. mars 2014 Hva du klarer å finne frem av godt på en søndag ettermiddag Hoppe! Ruuuuumle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #996 Del Skrevet 2. mars 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #997 Del Skrevet 2. mars 2014 Steike! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #998 Del Skrevet 2. mars 2014 Nei, skal ikke steikes det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #999 Del Skrevet 2. mars 2014 Oki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #1000 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Tenk deg en krakk ved en isbar, hvor de serverte de lekreste, store sammenplantinger av diverse godsaker... Er det noen som har smakt denne typen? Selges i østlandsdistriktet ser det ut til... Endret 2. mars 2014 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå