Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9941 Del Skrevet 1. januar 2015 Haha, frekk liten gubbelure du har, Aldri! Og tenke seg til, en kvinne som tør å innrømme at hun løser kryssord på do! Fantastisk! Jeg prokrastinerer som en profesjonell, har en bunke nynorsktentamener liggende ved siden av meg som jeg bare ikke orker å styre med... Riktig godt nyttår til alle i ballongen, forresten. Løser ikke alle fine kvinner kryssord på do? Riktig godt nyttår til deg også G.! Jeg ser stadig på det søte bildet av meg og særingen. Det er litt søtt Fint å ha et søtt bilde å kose seg med da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2015 #9942 Del Skrevet 1. januar 2015 Løser ikke alle fine kvinner kryssord på do? Riktig godt nyttår til deg også G.! Fint å ha et søtt bilde å kose seg med da. Du har jo sett det hi hi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9943 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja, husker det nå Ery! Fint bilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 1. januar 2015 #9944 Del Skrevet 1. januar 2015 Løser ikke alle fine kvinner kryssord på do? Jeg leser engelsk chick lit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2015 #9945 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja, husker det nå Ery! Fint bilde. Alle tror det er kjæreste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2015 #9946 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg løser ikke kryssord på do. Jeg har Donald pocket og tegnesaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9947 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg leser engelsk chick lit... Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. januar 2015 #9948 Del Skrevet 1. januar 2015 Her lå det global tåke så tjukk at vi ikke fikk sett en eneste nyttårsrakett! Men smalt gjorde det, i mange timer. Her vi bor er det jo utsikt over hele byen og vel så det til vanlig, og av den grunn pleier det å være mange nyttårselskaper i nabolaget. Tror det var veldig mange som ble skuffet i år. Jeg liker å løse kryssord, og kryssordet til Rolf Hansen i lørdags-Dagbladet er det jeg liker best. Det er akkurat passe vanskelig, kanskje litt for vrient noen ganger. Har det liggende i et skap ved toalettet, (for det er der jeg sitter når jeg løser kryssord) HerrA løser aldri kryssord, for han har aldri greid å knekke koden vedr. logikken i løsningsordene. *fnis* Han klarer ikke kryssordet i Donald Duck engang! Vel, til poenget. Jeg skulle finne fram det halv-løste kryssordet jeg holdt på med, for å se om jeg kunne klare å gjøre det ferdig, det var nemlig ganske vanskelig. Tar fram kryssordet fra skapet og der er ALT fylt ut - og jeg så at det var skriften til herr A. Jeg spurte ham om han virkelig hadde klart å løse det? "Ja, det har jeg vel", svarer han med de største selvfølgelighet. Etter et par dager innrømmet han at han hadde funnet det magasinet der løsningen sto. Frekkas! Heheee, søtinger Han ville jo sikkert bare imponere sin fru! Løsningene er stort sett vanskelige ja, men han Rolf Hansen er en artig og kreativ fyr! Det er en motivasjon i seg selv å holde det gående og ikke gi opp, bare for å se hva disse lange ordene er ment for å bli! Det var akkuratt like tåkete her i går/natt Aldri...Fikk med meg 3-4 raketter fra naboen, men så gadd vi ikke å stå der ute lenger.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9949 Del Skrevet 1. januar 2015 Jepp, litt uflaks. I kveld er det helt klart ute. Regner med at du hadde en fin kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. januar 2015 #9950 Del Skrevet 1. januar 2015 Her går det i IQ leker nå. Sitter med hver våre som går på rundgang og alle er litt irriterte bare en av de som ingen har løst. Han er en luring han herren din Jeg pleide å løse kryssord på do hos bestemor 4-åringen vi har med på tur har vært superflink til å gå på ski. I går gikk han nesten 3 km og i dag gikk han ca 5 km! Og godt humør hele veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. januar 2015 #9951 Del Skrevet 1. januar 2015 Var klart og fint her i natt, med masse raketter. Og snøen/isen forsvant nesten helt i løpet av natta. Godt med bare veier igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9952 Del Skrevet 1. januar 2015 Her går det i IQ leker nå. Sitter med hver våre som går på rundgang og alle er litt irriterte bare en av de som ingen har løst. Han er en luring han herren din Jeg pleide å løse kryssord på do hos bestemor 4-åringen vi har med på tur har vært superflink til å gå på ski. I går gikk han nesten 3 km og i dag gikk han ca 5 km! Og godt humør hele veien. Sånn ordentlig koselig hytteturaktivitet altså! Det er så gøy. Flink 4-åring da, 5 km. er langt for sånne korte bein. Var klart og fint her i natt, med masse raketter. Og snøen/isen forsvant nesten helt i løpet av natta. Godt med bare veier igjen! Så bra! Her fikk det fra minus 4 til pluss fire på noen få timer, så, glatte veier her i dag. Smakte lammecarréten i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2015 #9953 Del Skrevet 1. januar 2015 Her var det den våteste nyttårsaften på 60 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9954 Del Skrevet 1. januar 2015 Her var det den våteste nyttårsaften på 60 år Usjh! Hvordan går det med forkjølelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2015 #9955 Del Skrevet 1. januar 2015 Usjh! Hvordan går det med forkjølelsen? Høres ut som Bonnie Tyler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9956 Del Skrevet 1. januar 2015 Høres ut som Bonnie Tyler. Sexy old lady? Neida, goood bedring mente jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. januar 2015 #9957 Del Skrevet 1. januar 2015 Middagen i går... Hvor skal jeg begynne? Så ubeskrivelig og usannsynlig godt!! Var litt trist da jeg ikke klarte mer - var stappmett... Men så tenkte jeg på restene som ventet i dag. Oooo lykke! Lammecarré anbefales virkelig - kanongodt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2015 #9958 Del Skrevet 1. januar 2015 Sexy old lady? Neida, goood bedring mente jeg. It's a heartache nothing but a heartache. Å i morgen er det vel jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9959 Del Skrevet 1. januar 2015 Middagen i går... Hvor skal jeg begynne? Så ubeskrivelig og usannsynlig godt!! Var litt trist da jeg ikke klarte mer - var stappmett... Men så tenkte jeg på restene som ventet i dag. Oooo lykke! Lammecarré anbefales virkelig - kanongodt! Det synes jeg også! Ubeskrivelig godt er det! It's a heartache nothing but a heartache. Å i morgen er det vel jobb. Å ja, så du skal på jobb i morgen? Og treffe Lykkeper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2015 #9960 Del Skrevet 1. januar 2015 Det synes jeg også! Ubeskrivelig godt er det! Å ja, så du skal på jobb i morgen? Og treffe Lykkeper? Kan smitte han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå