Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Haha, frekk liten gubbelure du har, Aldri! Og tenke seg til, en kvinne som tør å innrømme at hun løser kryssord på do! Fantastisk! :lol:

Jeg prokrastinerer som en profesjonell, har en bunke nynorsktentamener liggende ved siden av meg som jeg bare ikke orker å styre med... :sukk:

Riktig godt nyttår til alle i ballongen, forresten. :blomst:

Løser ikke alle fine kvinner kryssord på do? :skratte:

Riktig godt nyttår til deg også G.! ;)

Jeg ser stadig på det søte bildet av meg og særingen. Det er litt søtt

Fint å ha et søtt bilde å kose seg med da. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løser ikke alle fine kvinner kryssord på do? :skratte:

Riktig godt nyttår til deg også G.! ;)

Fint å ha et søtt bilde å kose seg med da. :rodmer:

Du har jo sett det hi hi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Her lå det global tåke så tjukk at vi ikke fikk sett en eneste nyttårsrakett! Men smalt gjorde det, i mange timer. :balltre:

Her vi bor er det jo utsikt over hele byen og vel så det til vanlig, og av den grunn pleier det å være mange nyttårselskaper i nabolaget. Tror det var veldig mange som ble skuffet i år. :(

Jeg liker å løse kryssord, og kryssordet til Rolf Hansen i lørdags-Dagbladet er det jeg liker best. Det er akkurat passe vanskelig, kanskje litt for vrient noen ganger. Har det liggende i et skap ved toalettet, (for det er der jeg sitter når jeg løser kryssord) :skratte:

HerrA løser aldri kryssord, for han har aldri greid å knekke koden vedr. logikken i løsningsordene. *fnis* Han klarer ikke kryssordet i Donald Duck engang! :legrine:

Vel, til poenget.

Jeg skulle finne fram det halv-løste kryssordet jeg holdt på med, for å se om jeg kunne klare å gjøre det ferdig, det var nemlig ganske vanskelig. :sukk:

Tar fram kryssordet fra skapet og der er ALT fylt ut - og jeg så at det var skriften til herr A.

Jeg spurte ham om han virkelig hadde klart å løse det? "Ja, det har jeg vel", svarer han med de største selvfølgelighet.

Etter et par dager innrømmet han at han hadde funnet det magasinet der løsningen sto. :eeeh: Frekkas!

Heheee, søtinger :ler: Han ville jo sikkert bare imponere sin fru!

Løsningene er stort sett vanskelige ja, men han Rolf Hansen er en artig og kreativ fyr! Det er en motivasjon i seg selv å holde det gående og ikke gi opp, bare for å se hva disse lange ordene er ment for å bli!

Det var akkuratt like tåkete her i går/natt Aldri...Fikk med meg 3-4 raketter fra naboen, men så gadd vi ikke å stå der ute lenger..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, litt uflaks. I kveld er det helt klart ute. :laugh:

Regner med at du hadde en fin kveld. :gullengel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i IQ leker nå. Sitter med hver våre som går på rundgang og alle er litt irriterte ;) bare en av de som ingen har løst.

Han er en luring han herren din ;)

Jeg pleide å løse kryssord på do hos bestemor :fnise:

4-åringen vi har med på tur har vært superflink til å gå på ski. I går gikk han nesten 3 km og i dag gikk han ca 5 km! Og godt humør hele veien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var klart og fint her i natt, med masse raketter. Og snøen/isen forsvant nesten helt i løpet av natta. Godt med bare veier igjen! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i IQ leker nå. Sitter med hver våre som går på rundgang og alle er litt irriterte ;) bare en av de som ingen har løst.

Han er en luring han herren din ;)

Jeg pleide å løse kryssord på do hos bestemor :fnise:

4-åringen vi har med på tur har vært superflink til å gå på ski. I går gikk han nesten 3 km og i dag gikk han ca 5 km! Og godt humør hele veien.

Sånn ordentlig koselig hytteturaktivitet altså! Det er så gøy.

Flink 4-åring da, 5 km. er langt for sånne korte bein. :hoppe:

Var klart og fint her i natt, med masse raketter. Og snøen/isen forsvant nesten helt i løpet av natta. Godt med bare veier igjen! :jepp:

Så bra! Her fikk det fra minus 4 til pluss fire på noen få timer, så, glatte veier her i dag. :fnise:

Smakte lammecarréten i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det den våteste nyttårsaften på 60 år

Usjh! :(

Hvordan går det med forkjølelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagen i går... :sikle: Hvor skal jeg begynne? Så ubeskrivelig og usannsynlig godt!! :daane: Var litt trist da jeg ikke klarte mer - var stappmett... Men så tenkte jeg på restene som ventet i dag. Oooo lykke! Lammecarré anbefales virkelig - kanongodt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy old lady? :danse:

Neida, goood bedring mente jeg. :blomst:

It's a heartache nothing but a heartache. Å i morgen er det vel jobb.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen i går... :sikle: Hvor skal jeg begynne? Så ubeskrivelig og usannsynlig godt!! :daane: Var litt trist da jeg ikke klarte mer - var stappmett... Men så tenkte jeg på restene som ventet i dag. Oooo lykke! Lammecarré anbefales virkelig - kanongodt!

Det synes jeg også! Ubeskrivelig godt er det! :ler:

It's a heartache nothing but a heartache. Å i morgen er det vel jobb.

Å ja, så du skal på jobb i morgen? Og treffe Lykkeper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også! Ubeskrivelig godt er det! :ler:

Å ja, så du skal på jobb i morgen? Og treffe Lykkeper?

Kan smitte han
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...