Mynona Skrevet 29. desember 2014 #9821 Del Skrevet 29. desember 2014 Takk takk! God natt aldri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 29. desember 2014 #9822 Del Skrevet 29. desember 2014 Takk som bryr deg Noz. Formen ble veldig fort bra igjen, og jeg hadde det kjempekoselig med barn, barnebarn og svigerbarn hele den dagen. De er så fine alle sammen. Det tror jeg på! Vi er heldige vi som bryr oss SÅ mye om familien vår, og ikke minst at de bryr seg like mye tilbake! Hadde bare alle kunne hatt så nære, sterke, gode og permanente bånd som vi har til våre familier så hadde verden nok vært et bedre sted å være! Kan tenke meg at du fikk mye skryt for tapas`en? God tur til fjells My! Reiser du med gjengen hjemmefra eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 29. desember 2014 #9823 Del Skrevet 29. desember 2014 Det har vært en koselig men samtidig litt "snodig" jul i år. Altså, misforstå meg rett. Har hatt det kjempe koselig og bra sammen med familien. Men jeg har et visst familiemedlem jeg ikke har hatt noe spesiell kontakt med de siste årene, og plutselig når vedkommende var innom på julaften var alt liksom fryd og gammen. Jeg var hjertelig velkommen på besøk og vedkommende savnet meg veldig. Det skal nevnes at det er maaange år med misforståelser, krangler, utfrysninger og alt mulig som ligger bak. Derfor er jeg eeekstremt skeptisk. "Dette vedkommende" er veldig nær familie. Hmm... Noen mennesker tror jeg at man aldri skal bli klok på. Jeg skal i alle fall følge opp rådet om å trå litt varsomt å se hva som skjer. Vil ikke havne i samme dritten og gjørma flere ganger pga den personen. Har dere hatt en fin mandag? Her regner det kattunger,og jeg tror jeg belager meg på nok en inne-dag i morgen.. Er lei av mitt eget selskap og ikke minst, mitt eget tryne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9824 Del Skrevet 30. desember 2014 Det tror jeg på! Vi er heldige vi som bryr oss SÅ mye om familien vår, og ikke minst at de bryr seg like mye tilbake! Hadde bare alle kunne hatt så nære, sterke, gode og permanente bånd som vi har til våre familier så hadde verden nok vært et bedre sted å være! Kan tenke meg at du fikk mye skryt for tapas`en? God tur til fjells My! Reiser du med gjengen hjemmefra eller? Heisann Noz! Synes det var en liten fugl som sang her inne om at du er i ferd med "å Påle" deg du og? Hæ? Det har vært en koselig men samtidig litt "snodig" jul i år. Altså, misforstå meg rett. Har hatt det kjempe koselig og bra sammen med familien. Men jeg har et visst familiemedlem jeg ikke har hatt noe spesiell kontakt med de siste årene, og plutselig når vedkommende var innom på julaften var alt liksom fryd og gammen. Jeg var hjertelig velkommen på besøk og vedkommende savnet meg veldig. Det skal nevnes at det er maaange år med misforståelser, krangler, utfrysninger og alt mulig som ligger bak. Derfor er jeg eeekstremt skeptisk. "Dette vedkommende" er veldig nær familie. Hmm... Noen mennesker tror jeg at man aldri skal bli klok på. Jeg skal i alle fall følge opp rådet om å trå litt varsomt å se hva som skjer. Vil ikke havne i samme dritten og gjørma flere ganger pga den personen. Har dere hatt en fin mandag? Her regner det kattunger,og jeg tror jeg belager meg på nok en inne-dag i morgen.. Er lei av mitt eget selskap og ikke minst, mitt eget tryne "Brent barn skyr ilden", som det så klokt heter. Sikkert lurt å trå varsomt Nosoul, men fint at du har hatt en koselig julefeiring allikevel. Befinner du deg midt i ekstremværet du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2014 #9825 Del Skrevet 30. desember 2014 *dekke seg til og gjemme seg så ikke "Pål`e-viruset" får tak i henne* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9826 Del Skrevet 30. desember 2014 Best å passe seg ja! Det skal visst være veldig smittsomt det viruset der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2014 #9827 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg vil ikke ha! *løpe bort herfra* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9828 Del Skrevet 30. desember 2014 Ha-ha! Beste kyskhetsbelte ever! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9829 Del Skrevet 30. desember 2014 "Brent barn skyr ilden", som det så klokt heter. Sikkert lurt å trå varsomt Nosoul, men fint at du har hatt en koselig julefeiring allikevel. Befinner du deg midt i ekstremværet du også? Ja jeg skal trå meget varsomt.Vil ikke bli brent mer enn nødvendig.. Jeg gjør det Det er stål-is ooover alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2014 #9830 Del Skrevet 30. desember 2014 ...nevnte noen is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. desember 2014 #9831 Del Skrevet 30. desember 2014 Å her er det vannlekkasje inne på Rema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2014 #9832 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg var bare helt uskyldig på butikken...og så sto det plutselig en diger skapning i veien for meg og "den" fulgte etter meg gjennom alle avdelinger og TRUET MEG på mitt bare liv og sa: "Hvis ikke du handler en stor pose av det der, så kommer du aldri inn på KG igjen"! Det var en så hjerteskjærende tanke at jeg lot meg overtale veldig, veldig motvillig. Selveste CandyKing skar skumle grimaser og dyttet meg ut i fristelsen i dag. *hulk og tenners gnissel* Nemlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9833 Del Skrevet 30. desember 2014 Ha-ha-ha-ha Var det denne store, skumle fyren her? LOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9834 Del Skrevet 30. desember 2014 Å her er det vannlekkasje inne på Rema Hvordan er været hos deg i kveld Ery? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9835 Del Skrevet 30. desember 2014 Her er været helt grusomt. Veier er stengt og jeg tør rett og slett ikke å ferdes ute HÅPER veiene og føret blir bedre til i morgen. Det frister lite å vandre rundt i byen i morgen kveld på speil-is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9836 Del Skrevet 30. desember 2014 Her er været helt grusomt. Veier er stengt og jeg tør rett og slett ikke å ferdes ute HÅPER veiene og føret blir bedre til i morgen. Det frister lite å vandre rundt i byen i morgen kveld på speil-is Nei gudameg, er det så ille? Hold deg inne Nosoul, kan ikke risikere at du humper avgårde med brukket lårhals inn i det nye året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9837 Del Skrevet 30. desember 2014 Nei gudameg, er det så ille? Hold deg inne Nosoul, kan ikke risikere at du humper avgårde med brukket lårhals inn i det nye året! Ja det er helt sykt! Hvordan er det hos deg? Var akkurat den tanken som traff meg også. Ser liksom ikke hvor jeg skal få "tid" til å humpe rundt med brukket lårhals når jeg har så mye forskjellig som skal ordnes og undersøkes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 30. desember 2014 #9838 Del Skrevet 30. desember 2014 Hallo i boken! Jeg har nettopp nytt et glass nypresset klementinjuice. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9839 Del Skrevet 30. desember 2014 Ja det er helt sykt! Hvordan er det hos deg? Var akkurat den tanken som traff meg også. Ser liksom ikke hvor jeg skal få "tid" til å humpe rundt med brukket lårhals når jeg har så mye forskjellig som skal ordnes og undersøkes Her er det stille og ca. 4 kalde. Du vet vi i Oslo har liksom ikke så mye vær vi. Og det er i grunnen helt greit for meg som hater vind og regn som faller sidelengs. Litt kjedelig om det fortsetter sånn i morgen og du skal ut å feire nyttårsaften da. Hallo i boken! Jeg har nettopp nytt et glass nypresset klementinjuice. Hallo på Anje1 Det har jeg aldri prøvd! Men nam nam, høres godt ut - og sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9840 Del Skrevet 30. desember 2014 Her er det stille og ca. 4 kalde. Du vet vi i Oslo har liksom ikke så mye vær vi. Og det er i grunnen helt greit for meg som hater vind og regn som faller sidelengs. Litt kjedelig om det fortsetter sånn i morgen og du skal ut å feire nyttårsaften da. Så heldige dere er da Men, enda en god gunn til at jeg bare skal emigrere nedover! Det er noe h e r k med slikt møkkavær vi har nå. De strør som galninger men det er til ingen nytte pga alt regnet.. Ja, det er jo bare typisk min flaks Nå har jeg nettopp forspist meg på hjemmelaget pizza og drukket en iskald øl, noe må man unne seg i dette grise-været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå