Severus Skrevet 29. desember 2014 #9781 Del Skrevet 29. desember 2014 De driver å rydder veier for snø. Så ikke alt skal smelte samtidig. Myecå gjøre for plogbilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 29. desember 2014 #9782 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg vet ikke med vanningen, Aldri. Jeg har nemlig ikke vannet løkene mine i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9783 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg vet ikke med vanningen, Aldri. Jeg har nemlig ikke vannet løkene mine i det hele tatt. Whaaat? Vanner du ikke i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9784 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg vanner ingenting, jeg har ikke blomster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9785 Del Skrevet 29. desember 2014 Blomster MÅ jeg ha. Det er så koselig atte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9786 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har blitt litt flinkere til å sminke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9787 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har blitt litt flinkere til å sminke meg Det er da alltids nyttig å kunne ja. Har du øvd deg selv eller har noen lært deg mer om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9788 Del Skrevet 29. desember 2014 Det er da alltids nyttig å kunne ja. Har du øvd deg selv eller har noen lært deg mer om det? Har øvd litt å lært litt hos fostermoren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9789 Del Skrevet 29. desember 2014 Har øvd litt å lært litt hos fostermoren min Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9790 Del Skrevet 29. desember 2014 Fikk til og med en viss person til å smile til meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9791 Del Skrevet 29. desember 2014 Fikk til og med en viss person til å smile til meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 29. desember 2014 #9792 Del Skrevet 29. desember 2014 Whaaat? Vanner du ikke i det hele tatt? Neeeei? Altså - det er jo en diger løk! Jeg tenkte den ville vokse saktere om jeg ikke vannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9793 Del Skrevet 29. desember 2014 Neeeei? Altså - det er jo en diger løk! Jeg tenkte den ville vokse saktere om jeg ikke vannet? Den er ikke sååå stor da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 29. desember 2014 #9794 Del Skrevet 29. desember 2014 Amaryllis må holdes jevnt fuktig, svibler trenger ikke så mye vann. Vi har vann nok til alle blomster i hele verden, det er regelrette svømmebasseng i veibanen over hele byen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9795 Del Skrevet 29. desember 2014 Fint smil å. Nå venter jeg på oven skal bli varm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9796 Del Skrevet 29. desember 2014 Amaryllis må holdes jevnt fuktig, svibler trenger ikke så mye vann. Vi har vann nok til alle blomster i hele verden, det er regelrette svømmebasseng i veibanen over hele byen. Takk G., dette har jeg i grunnen alltid lurt på. (Må gå og vanne med en gang) Ufyselig med så mye regn, men koselig å være inne da. Fint smil å. Nå venter jeg på oven skal bli varm Fint smil. Hva om du inviterer ham hjem til deg en dag/kveld? Tør du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9797 Del Skrevet 29. desember 2014 Takk G., dette har jeg i grunnen alltid lurt på. (Må gå og vanne med en gang) Ufyselig med så mye regn, men koselig å være inne da. Fint smil. Hva om du inviterer ham hjem til deg en dag/kveld? Tør du? Nei. Les PMen di gjest har talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9798 Del Skrevet 29. desember 2014 Nei. Les PMen di gjest har talt Har lest den, derfor jeg foreslår at du må gjøre noe aktivt for "å få ham på kroken" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9799 Del Skrevet 29. desember 2014 Men jeg har liksom ikke lyst å skremme han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9800 Del Skrevet 29. desember 2014 Men jeg har liksom ikke lyst å skremme han. Det skal vel mer til for å skremme ham tenker jeg. Dere har jo faktisk kjent hverandre en god stund nå, og allikevel står alt på stedet hvil som det gjorde i begynnelsen. Man må ta noen sjanser for å komme seg videre. Det er nå min mening Ery, men jeg vil ikke ha skylda om han blir skremt av at du tar initiativ altså. Jeg kjenner jo ikke ham, men synes det er rart om han skulle bli skremt av at du ber ham på f.eks. pizza en kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå