Mynona Skrevet 2. mars 2014 #961 Del Skrevet 2. mars 2014 My ligger fortsatt i sengen etter nozzefest i går Vi hadde det veldig koselig hos Noz piker vin og sang. Eller.., vi sang ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #962 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Gooood morgen Koste du deg på Latter, aldri? Det gjorde jeg Rumle - jeg lo hele tiden! Hvordan har du det forresten? Og hva slags nydelig blomster er det du gir meg i dag? Er det fylte narsisser eller noe sånt? Jeg bare elsker den fargen. Og Myyyyyyy! Ser ut til at kvelden var vellykket? Piker, vin og skravling, tenker jeg vi sier. Endret 2. mars 2014 av Aldrisur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #963 Del Skrevet 2. mars 2014 Det gjorde jeg Rumle - jeg lo hele tiden! Hvordan har du det forresten? Og hva slags nydelig blomster er det du gir meg i dag? Er det fylte narsisser eller noe sånt? Jeg bare elsker den fargen. Og Myyyyyyy! Ser ut til at kvelden var vellykket? Piker, vin og skravling, tenker jeg vi sier. Så bra! Jeg har det greit Og ja, det er en sort fylte narsisser, tror jeg. Men, vet ikke hva de heter, om det var det du mente? Helt nydelig farge ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #964 Del Skrevet 2. mars 2014 Så bra! Jeg har det greit Og ja, det er en sort fylte narsisser, tror jeg. Men, vet ikke hva de heter, om det var det du mente? Helt nydelig farge ja! Du har det greit ja, det er fint. Ja, det var det jeg mente. Jeg synes den type narsisser er noe av det fineste som finnes av løkblomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #965 Del Skrevet 2. mars 2014 Du har det greit ja, det er fint. Ja, det var det jeg mente. Jeg synes den type narsisser er noe av det fineste som finnes av løkblomster. Ja, de er vakre. Men, jeg synes de er skikkelig vanskelig å få til. Jeg har prøvd flere sesonger, men ahr gitt opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #966 Del Skrevet 2. mars 2014 Litt flere å kikke på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #967 Del Skrevet 2. mars 2014 Den siste var utrolig nydelig synes jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #968 Del Skrevet 2. mars 2014 Den siste var utrolig nydelig synes jeg Åhhh, jeg bare .....så mye vakkert på en gang, og ja den siste er helt bjutefull! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #969 Del Skrevet 2. mars 2014 Jaaaa de er virkelig lekre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #970 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Har noen av dere laget fastelavensris? ...eller kjøpt? Endret 2. mars 2014 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #971 Del Skrevet 2. mars 2014 Ikke jeg. Men jeg har spist fastelavns boller. På fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mars 2014 #972 Del Skrevet 2. mars 2014 Her blir fastelavensbollene byttet ut med sjokoladepudding til dessert og eplekake dekket med karamellsaus til etterpå Gjestene skal trille!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mars 2014 #973 Del Skrevet 2. mars 2014 Vakre blomstene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2014 #974 Del Skrevet 2. mars 2014 Gjestene skal trille!! ...passer kanskje bra det å se seg ut en "trillepike" allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #975 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvorfor putter man egentlig fargerike fjær i kvister på fastelavn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #976 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Hvorfor putter man egentlig fargerike fjær i kvister på fastelavn? http://no.wikipedia.org/wiki/Fastelavn "I Norge er det vanlig å plukke inn bjerkegreiner og lage fastelavnsris. Fastelavnsris er blitt solgt av Norske kvinners sanitetsforening etter krigen[2], med fargede fjær i primærfarger blant grenene. Fargede ris i oppsatser selges fra januar/februar og står fremme frem til fastelavn. Opprinnelig kunne fastelavnsriset brukes til å rise foreldre før de stod opp om morgenen, som et fruktbarhetssymbol. Risene skulle brukes for å vekke til live fruktbarheten til kvinner, dyr og trær." Endret 2. mars 2014 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #977 Del Skrevet 2. mars 2014 Hahaha Artig! Jeg skal minne barna jeg kjenner på at de skal rise foreldrene sine med fastelavensrisen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mars 2014 #978 Del Skrevet 2. mars 2014 ...passer kanskje bra det å se seg ut en "trillepike" allerede nå. Hodet mitt er ikke 100% med på hva du mener, Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #979 Del Skrevet 2. mars 2014 God ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #980 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Jeg får gå ut å piske fikentreet jeg da! Endret 2. mars 2014 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå