Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt forvirret over hvordan svibler utvikler seg. Noen er lange og tynne med spredte blomster...og andre er tett-i-tett-blomstrende...men minus-felles for dem er at de blir laaange og skjeve i stilken og nesten velter. Må støtte dem opp etter vindu og vegg. (slik blir amaryllisstilker også: usigelig lange/knekker lett)

På plussiden; felles for dem er at de velduftende eksploderer og innhyller meg i godsakene.

Jeg duver småbedugget rundt i hele kåken, smilende påvirket av blålilla blomster. Fem`enalt altså! :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i år et par amaryllisløker som produserte korte, robuste stilker og hver sin klase på 4 blomstrer. Vanligvis er de jo som du sier Hoppe: lange og litt vinglete. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, nå er det bare 2 blomstrer igjen. Stuevarmen tar hardt på, ser det ut til. :vetikke:

Men jammen klarte de å treffe med blomstring i selveste jula. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.%20Winter1.jpg

:vinke: Fiiiin ballong Light!

I'm Olaf and I like warm hugs

Olaf er søt og morsom. :rodmer:

God romjul dere. :O

Hva er det som gjør at man plutselig begynner å hikke? Ingenting har skjedd, ingenting jeg drikker eller spiser.

Jeg bare sitter fredelig her og taster...evt. tuster på pc`en. Jeg forsøker å holde pusten, men det hjelper ikke.

:klo:

Min mor sier alltid at hvis du plutselig begynner å hikke uten grunn så er det noen som tenker på deg.

Jeg er enig med G., for det samme sa min mor, og hun hadde greie på sånt. :opplyser:

Er ikke det en av de tingene vitenskapsfolka ikke har funnet ut av da?

Har du dratt til fjells, eller jobber du om dagen My?

Hvordan er formen og ble brunsjen, Aldri? :hoppe:

Takk som bryr deg Noz. Formen ble veldig fort bra igjen, og jeg hadde det kjempekoselig med barn, barnebarn og svigerbarn hele den dagen. De er så fine alle sammen. :hjerter_rundt:

Jeg er litt forvirret over hvordan svibler utvikler seg. Noen er lange og tynne med spredte blomster...og andre er tett-i-tett-blomstrende...men minus-felles for dem er at de blir laaange og skjeve i stilken og nesten velter. Må støtte dem opp etter vindu og vegg. (slik blir amaryllisstilker også: usigelig lange/knekker lett)

På plussiden; felles for dem er at de velduftende eksploderer og innhyller meg i godsakene.

Jeg duver småbedugget rundt i hele kåken, smilende påvirket av blålilla blomster. Fem`enalt altså! :jepp:

Jeg fikk i år et par amaryllisløker som produserte korte, robuste stilker og hver sin klase på 4 blomstrer. Vanligvis er de jo som du sier Hoppe: lange og litt vinglete. :ler:

Dette med svibler er så uforutsigbart synes jeg. :klo:

Man vet aldri hva som kommer opp, hvor høye, skjeve eller brede de har tenkt til å bli. Og så synes jeg det er vanskelig å vite hvor ofte jeg skal vanne dem og hvor mye vann disse løkene tåler.

Ikke vil jeg at de skal tørke ut, ei heller råtne, om dere forstår hva jeg mener. :klaske:

Men fine er de og sviblene dufter jo så herlig!

Noen som har et godt råd når det gjelder vanning? :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...