Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nye sko Ery?

Gnagsår er noe av det verste.. Samme med papirkutt å det å smelle lilletå i et bord! :fnise:

Nei hadde for store og glatte sokker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romjulsfest høres morro ut Aldri :strix:

I kveld, natt og til i morgentimene i morgen blir det en heidundranes romjulsfest på meg og! :nigo:

Håper dere alle får en finfin lørdag, og god bedring til deg Mynona :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vil noen invitere meg på romjulsfest

Du er så negativ om dagen Ery...Unnskyld at jeg sier ifra, jeg forstår at du har det tøft, men

er det bare jeg som synes at det skaper dååårlig stemning i en annens dagbok?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vil noen invitere meg på romjulsfest

:klem:

Det er lov å være negativ i jula. Alt fellesskapet gjør at ting virker verre enn i hverdagen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godbedringsønsker. Føler meg ikke tipp topp, men ikke alt for ille heller.

Skal ut å gå meg en tur i dag. Få bort litt ribbefett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så negativ om dagen Ery...Unnskyld at jeg sier ifra, jeg forstår at du har det tøft, men

er det bare jeg som synes at det skaper dååårlig stemning i en annens dagbok?

Å du er viktig per som alltid. Ikke alle kan ha det like bra. Men det vet vel du ingenting om. Det er ikke artig uansett tid på året å bli utestengt, men det er enda verre i julen da det er mer forventingspress. Det er ikke kult å se alle bildene av mat og party, når man selv sitter alene hjemme. PS Galactica spurte igår hvordan det gikk, å jeg svarte ærlig for en gangs skyld, men jeg kan begynne å lyve igjen om det passer dronninga bedre. Endret av EryMax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godbedringsønsker. Føler meg ikke tipp topp, men ikke alt for ille heller.

Skal ut å gå meg en tur i dag. Få bort litt ribbefett.

Me2! Fikk blod på tann av skituren i går, men jeg bør nok holde meg relativt i ro til i kveld tror jeg :ler:

Skal nemlig på rave-party og danse fra kveld til morgenkvisten! Det blir litt av en treningsøkt!

God tur, min erfaring er at jeg ofte føler meg bedre av å komme seg litt ut å gå!

Håper du erfarer det samme :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen godt å se at det er liv i dere! :romeo:

Oooog, i balllongen det er lov til å klage og syte, synge og grine. Og om noen slipper en liten :fise: , så gjør ikke det noe heller. Hu Aldrisur er rausheta sjøl veit dere! :nissekonekyss:

Formen min er ikke så bra i dag, men jeg har i hvert fall fått handlet inn alle ingrediensene til det jeg skal servere på brunsjen i morgen. Jeg skal lage tapas og bør vel begynne nå dersom jeg skal bli ferdig i tide. :fnise:

Det er blå himmel og minus 12 grader ute, og det ligger en belte av fin frostrøyk over fjorden. Vakkert er det, men kaldt.

Ha et fint rave-party Noz og god tur til deg My!

Og så ønsker jeg at resten av jula blir hyggeligere for Ery og at Light får sove om natta.

Har du hatt en fin juletid da Hoppetuss?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det mye godt i glasset, eller er du dårlig pga noe annet?

Litt mye i glasset i går Ery. :( Jeg lærer aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det snart bursdagsfeiring :hoppe: Endelig godt jeg får "låne" huset til mamma og pappa så det er plass til alle :fnise: Den familien min har plutselig blitt stor! :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det snart bursdagsfeiring :hoppe: Endelig godt jeg får "låne" huset til mamma og pappa så det er plass til alle :fnise: Den familien min har plutselig blitt stor! :daane:

Har du bursdag i dag FruN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...