Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine svibler har sprunget ut og prøver å gjemme seg overalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen svibler. Synes det er egoistisk å reise midt i jula.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig, Ery. Tenk å reise fra ungen sin i jula! Hva med en invitasjon, lizzm.

Skrevet

Hun vil ikke hatt meg med uansett.

Skrevet

Kom hit du Ery. Så skal du få en knuseklem

Skrevet

Jeg er alene på nyttårsaften å

Skrevet

Jeg blir helt satt ut av å ikke jobbe. En vanlig fredag ville jeg ha jobba. Å vært med folk jeg synes det er ok å være med. Fakta er at jeg har vært sur helt siden julemarsipanen kom.

Synes du alltid klager på jobben jeg, sånn "Jeg vil ikke på jobb i morgen!! Jeg hater fredager. Æsjjj!"

Men det er jo tipp topp om du plutselig har kommet på andre tanker nå :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg klager før jeg går dit, men det er ok når jeg kommer inn døra. Har ikke akkurat vært enkelt etter julebordet

Skrevet

Jeg sitter i senga mi med Harry Potter på ny-spilleren, strikketøy i henda og to kosepuser :rodmer: Snart ferdig med tøffel 3/4 :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg blir syk :( helt utslått i dag..,

*klagemodus av*

Natta!

• Liker 1
Skrevet

Håper en god natts søvn hjelper på formen, My! God bedring!

Skrevet

Ko-koooo! Jeg har vært på romjulsfest. :strix:

I morgen er det barnevakttid og forberedelse til til søndagens familiebrunsj, så jeg bør vel gå å finne senga.

Ser at ikke alle har det like bra her. Dumt. :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer: Klem til dere alle.

• Liker 2
Skrevet

Sov godt Aldrisur. :vinke:

Håper du og Mr.Aldri har hatt en strålende jul! :)

• Liker 1
Skrevet

Sov godt Aldrisur. :vinke:

Håper du og Mr.Aldri har hatt en strålende jul! :)

Sov godt selv søte frøken. :hug: Vi har det strålende ja, skikkelig avslapningsjul . :nisseblunk:

• Liker 2
Skrevet

Sov godt selv søte frøken. :hug: Vi har det strålende ja, skikkelig avslapningsjul . :nisseblunk:

Høres bra ut! :) Kos dere videre i romjula! :)

• Liker 1
Skrevet

Å ja, ikke rart når du har gått så langt i dag. :blomst:

Skrevet

Nye sko Ery?

Gnagsår er noe av det verste.. Samme med papirkutt å det å smelle lilletå i et bord! :fnise:

Gjest LightBulb
Skrevet

Julen kom med de vanlige søvnproblemene, slår aldri feil.. :sukk: men, men.. Sove kan jeg vel gjøre til neste år?

Er dere klar over at den gamle uinterressant-tråden ble stengt for snart 3år siden :overrasket: har snoket i gamle tråder og ledd over merkelige gamle nattsamtaler :ler:

Skrevet

Omg har jeg krangla så lenge her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...