Gjest Nosoul Skrevet 18. desember 2014 #9461 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg vil også ut på reisefot igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. desember 2014 #9462 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvor er aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. desember 2014 #9463 Del Skrevet 18. desember 2014 Opptatt med juleforberedelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. desember 2014 #9464 Del Skrevet 18. desember 2014 Du klarer det nok. Lykke til! Mhm...Aldri glimrer veldig med sitt fravær, men hun gjør sikkert dagene flotte for andre mennesker enn oss. Det må hun få lov til syns jeg. Yeees, i did Litt grensetesting og jeg måtte dra frem strengenoz, men jeg tror (håper!) ikke at hun hater meg for det Hjemme igjen så det er vel på tide å prøve å sove litt.. Det tar jammen på å stå opp sååå grusomt tidlig hver dag, trøtt som en dupp hele dagen men såklart jeg våkner når det blir kveld og leggetid *Lys våken* Jupp, Aldri har mange som vil ha en bit av henne Synes ikke det er så rart.. Vi er jo her uansett å holder ballongen i gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2014 #9465 Del Skrevet 19. desember 2014 Jupp...vi er et velfungerende bakkemann...kvinnskap, for den høytflyvende Aldrisure damen. By the way: Jeg skal kjøpe en liten sminkesak ala "farge på øyelokkene" til ei...men så skal jeg også kjøpe en ta-sminke-bort-ting og jeg har jo ingen peiling på det universet, så jeg spør dere som vet alt. Hva heter slikt og hvilket merke er bra? Forstår at det tas bort med en fuktet bomullsdott, men finnes det ferdig bomull som er "før-dynket" også? Ordet er deres fullt og helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. desember 2014 #9466 Del Skrevet 19. desember 2014 Jupp...vi er et velfungerende bakkemann...kvinnskap, for den høytflyvende Aldrisure damen. By the way: Jeg skal kjøpe en liten sminkesak ala "farge på øyelokkene" til ei...men så skal jeg også kjøpe en ta-sminke-bort-ting og jeg har jo ingen peiling på det universet, så jeg spør dere som vet alt. Hva heter slikt og hvilket merke er bra? Forstår at det tas bort med en fuktet bomullsdott, men finnes det ferdig bomull som er "før-dynket" også? Ordet er deres fullt og helt. På butikken fr du tak i sminkevåtservietter, jeg er veldig glad o dem! Grønn pakke, i nærheten av q-tips og slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2014 #9467 Del Skrevet 19. desember 2014 Det er nok ei hylle jeg aldri har vært i før. Takk for tips, Tekola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. desember 2014 #9468 Del Skrevet 19. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=bXtHwvp7jYE God helg til alle i ballongen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2014 #9469 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) hihihi...og hei til fine Rumle i julehabitt! Endret 19. desember 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. desember 2014 #9470 Del Skrevet 19. desember 2014 hihihi...og hei til fine Rumle i julehabitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. desember 2014 #9471 Del Skrevet 19. desember 2014 På butikken fr du tak i sminkevåtservietter, jeg er veldig glad o dem! Grønn pakke, i nærheten av q-tips og slikt! Tipper det er de som heter Simple - har brukt de i flere år og er veldig fornøyd! Bruker "facial wipes", fjerner mascara etc på skånsom måte. Finnes også en mindre pakke beregnet kun for øyne, men de har jeg ikke testet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. desember 2014 #9472 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) På butikken fr du tak i sminkevåtservietter, jeg er veldig glad o dem! Grønn pakke, i nærheten av q-tips og slikt! Hmmm, trodde heller du mente ordentlig sminkefjerner jeg Hoppe? Jeg forstår meg ihvertfall ikke helt på sånne våtservietter jeg? For man skal jo absolutt ikke gni huden i ansiktet? (Vel, man gjør jo det i liten grad med annen sminkefjerner og da, men mye mindre for min del iihvertfall ) Endret 19. desember 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. desember 2014 #9473 Del Skrevet 19. desember 2014 Simple, ja, takk! Jeg bruker jo bare øyesminke, men jeg holder den inntil øyet litt og så "tørker unna", gnir ikke. Men aner ikke hva som er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. desember 2014 #9474 Del Skrevet 19. desember 2014 Hvodan går det med deg, aldri? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. desember 2014 #9475 Del Skrevet 19. desember 2014 Nommin. Søte store katten i den lille boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2014 #9476 Del Skrevet 20. desember 2014 Må si at du foreviger deg på de morsomste vis i disse dager, Rumle. Du liker å posere foran kamera tror jeg. --- Dette kommer til å bli en bra lørdag dere - hvis vi legger bredsiden til og VIL det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. desember 2014 #9477 Del Skrevet 20. desember 2014 For meg blir det en hektisk lørdag! Men bra! Må straks ut å ordne med julegaver (blæ), så skal jeg ha med barna (ikke mine ) på putti plutti pott, og til slutt en bursdagsfeiring Men på søndag må jeg jobbe ellers blir det ikke juleferie på meg.... Irriterende at ikke folk kan holde fristene jeg setter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 20. desember 2014 #9478 Del Skrevet 20. desember 2014 Kos deg med en hektisk, men sikkert koselig lørdag My! Jeg blir snart hentet av pappa også skal jeg, mamma og pappa ut i skogen hjemme for å finne juletre! Så nå er jeg godt pakket inn i mitt ultra varme og LILLA superundertøy Det er ca minus 9 i dag... Pappa har bestilt "bålkos" etter at vi har hentet juletreene, så da blir det pannekaker på bål, det er så veldig veldig godt Ellers skal jeg vaske, rydde og bare kose meg i dag tror jeg! Har èn julegave igjen og den pluss maten jeg skal ha i jula skal handles inn på mandag. Ønsker dere alle en superfin lørdag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #9479 Del Skrevet 20. desember 2014 Gooooood lørdag alle sammen! Måtte bare innom en liten tur og si at jeg har dere i tankene, men ellers er det veldig travle dager her, og når kvelden kommer er jeg hverken tøff i frakk eller pyjamas. Regner med at KG-overskuddet vil vende tilbake snart. Klem til dere og kos dere i denne førjulstiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 20. desember 2014 #9480 Del Skrevet 20. desember 2014 Gooooood lørdag alle sammen! Måtte bare innom en liten tur og si at jeg har dere i tankene, men ellers er det veldig travle dager her, og når kvelden kommer er jeg hverken tøff i frakk eller pyjamas. Regner med at KG-overskuddet vil vende tilbake snart. Klem til dere og kos dere i denne førjulstiden. Klem til deg også Aldri Kos deg så godt du kan i denne førjulstiden du også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå