FruN Skrevet 18. desember 2014 #9441 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg håper det tynne snølaget som er ute nå, holder seg frem til jul Har dessverre liten tro på det Meeen det KAN jo komme mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. desember 2014 #9442 Del Skrevet 18. desember 2014 Og der var snøen bortevekk. Det varer sjelden mer enn 2-3 dager heromkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2014 #9443 Del Skrevet 18. desember 2014 Men, synes du ikke det hadde vært fint med en hvit jul? I teorien er hvit jul søtt det, men det blir aldri slik her. Når en i tillegg må fjerne snø fra bil og gate, lovpriser jeg hver dag som opprinner uten alt det hvite. Hurra for litt varmegrader sier nå jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. desember 2014 #9444 Del Skrevet 18. desember 2014 Her har det blitt en god del snø faktisk Var litt engstelig for at jeg ikke kom meg ut av grøftekanten med bilen i dag tiiidlig, men det gikk heldigvis bra! Snø Aldri, hvor er du? *Savn* Nå må jeg skynte meg av sted, skal passe datteren til Cindi i kveld Og halv-storesøsteren hennes, iiiiiiik, jeg har virkelig ikke peiling på barneskolebarn, så dette kan bli en utfordring Jeg får si som Pippi; Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2014 #9445 Del Skrevet 18. desember 2014 Du klarer det nok. Lykke til! Mhm...Aldri glimrer veldig med sitt fravær, men hun gjør sikkert dagene flotte for andre mennesker enn oss. Det må hun få lov til syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. desember 2014 #9446 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg ble kalt for verdens mest omsorgsfulle engel i dag... DET varmet godt! Pluss at jeg fikk en veldig lang og god klem. Det er faktisk mer givende å gi enn å få! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2014 #9447 Del Skrevet 18. desember 2014 Altså: du må ut og frivillig-klemme mye oftere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. desember 2014 #9448 Del Skrevet 18. desember 2014 Det lønner seg alltid å være snill med andre! Eller... Kanskje ikke alltid, men sværtsvært ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2014 #9449 Del Skrevet 18. desember 2014 Menneh...hvis man klemmer seg selv grundig og tilsvarende ofte....gjelder det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. desember 2014 #9450 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Så lenge man ikke klemmer noe i en dør? Jeg har blitt reisesyk av hele desember og lurer på om en bitteliten Londontur er vel ekstravagant julegave til en selv? Endret 18. desember 2014 av Anje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. desember 2014 #9451 Del Skrevet 18. desember 2014 Det synes jeg ikke! Akkurat passe det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. desember 2014 #9452 Del Skrevet 18. desember 2014 Det synes jeg ikke! Akkurat passe det! Men jeg var der nå i høst også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. desember 2014 #9453 Del Skrevet 18. desember 2014 Jammen det gjør vel ikke noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. desember 2014 #9454 Del Skrevet 18. desember 2014 London *pakke seg inn i Anjes koffert* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. desember 2014 #9455 Del Skrevet 18. desember 2014 Jammen det gjør vel ikke noe Ja, hva tenkte jeg på: det gjør jo ikke noe. En kan vel ikke få for mye av London? London *pakke seg inn i Anjes koffert* Blindpassasjer! Om det blir for mye shopping til at du får plass på returen, så blir du igjen i London, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. desember 2014 #9456 Del Skrevet 18. desember 2014 Ja, hva tenkte jeg på: det gjør jo ikke noe. En kan vel ikke få for mye av London? Blindpassasjer! Om det blir for mye shopping til at du får plass på returen, så blir du igjen i London, ikke sant? Bli igjen litt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. desember 2014 #9457 Del Skrevet 18. desember 2014 Bli igjen litt...? Sikker på at London har hobbybutikker som en kan tilbringe flere dager med å utforske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. desember 2014 #9458 Del Skrevet 18. desember 2014 Sikker på at London har hobbybutikker som en kan tilbringe flere dager med å utforske. Og tebutikker og markeder og historiske steder og teaterforestillinger og..og..masse mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. desember 2014 #9459 Del Skrevet 18. desember 2014 Og tebutikker og markeder og historiske steder og teaterforestillinger og..og..masse mer!! Akkurat dette er (det veldig herlige og fantastiske) problemer med London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. desember 2014 #9460 Del Skrevet 18. desember 2014 Er masse billige flybilletter nå, så det skulle ikke være så kjempe innhugg i lommeboka tror jeg. Hvis man er litt fleksibel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå