Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Jeg håper det tynne snølaget som er ute nå, holder seg frem til jul :jepp: Har dessverre liten tro på det :dry: Meeen det KAN jo komme mer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men, synes du ikke det hadde vært fint med en hvit jul?

I teorien er hvit jul søtt det, men det blir aldri slik her. Når en i tillegg må fjerne snø fra bil og gate,

lovpriser jeg hver dag som opprinner uten alt det hvite. Hurra for litt varmegrader sier nå jeg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt en god del snø faktisk :hoppendeglad:

Var litt engstelig for at jeg ikke kom meg ut av grøftekanten med bilen i dag tiiidlig, men det gikk

heldigvis bra!

Snø :hjerte:

Aldri, hvor er du? :lete:

*Savn*

Nå må jeg skynte meg av sted, skal passe datteren til Cindi i kveld :reise:

Og halv-storesøsteren hennes, iiiiiiik, jeg har virkelig ikke peiling på barneskolebarn, så

dette kan bli en utfordring :ler: Jeg får si som Pippi; Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer det nok. Lykke til! :jepp:

Mhm...Aldri glimrer veldig med sitt fravær, men hun gjør sikkert dagene flotte

for andre mennesker enn oss. Det må hun få lov til syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kalt for verdens mest omsorgsfulle engel i dag... DET varmet godt! :sjenert:
Pluss at jeg fikk en veldig lang og god klem. Det er faktisk mer givende å gi enn å få!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge man ikke klemmer noe i en dør?

:ler:

Jeg har blitt reisesyk av hele desember og lurer på om en bitteliten Londontur er vel ekstravagant julegave til en selv? :vetikke:

Endret av Anje
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen det gjør vel ikke noe :)

Ja, hva tenkte jeg på: det gjør jo ikke noe. :strix: En kan vel ikke få for mye av London? :klo:

London :rodmer:

*pakke seg inn i Anjes koffert* :ninja:

Blindpassasjer! :hoppendeglad:

Om det blir for mye shopping til at du får plass på returen, så blir du igjen i London, ikke sant? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva tenkte jeg på: det gjør jo ikke noe. :strix: En kan vel ikke få for mye av London? :klo:

Blindpassasjer! :hoppendeglad:

Om det blir for mye shopping til at du får plass på returen, så blir du igjen i London, ikke sant? :jepp:

Bli igjen litt...? :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp:

Sikker på at London har hobbybutikker som en kan tilbringe flere dager med å utforske. :plystre:

Og tebutikker og markeder og historiske steder og teaterforestillinger og..og..masse mer!! :hoppendeglad:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tebutikker og markeder og historiske steder og teaterforestillinger og..og..masse mer!! :hoppendeglad:

Akkurat dette er (det veldig herlige og fantastiske) problemer med London. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er masse billige flybilletter nå, så det skulle ikke være så kjempe innhugg i lommeboka tror jeg. Hvis man er litt fleksibel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...