Mynona Skrevet 12. desember 2014 #9341 Del Skrevet 12. desember 2014 Endra seg veldig og. Jeg skjønte ikke at det var han selv om jeg visste han skulle være der… Han ser jo pakistansk ut eller noe, så mørk han plutselig er blitt i huden. Hell-vitsene? Har ikke hørt de tror jeg. Har bare sett på 10 min da, for så en serie først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. desember 2014 #9342 Del Skrevet 12. desember 2014 Enkelte har så irriterende latter at den skjærer rett inn i beinmargen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. desember 2014 #9343 Del Skrevet 12. desember 2014 Hvem da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. desember 2014 #9344 Del Skrevet 12. desember 2014 Ei på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 12. desember 2014 #9345 Del Skrevet 12. desember 2014 Har det skjedd noe VELDIG BRA Nosoul? Jeg får kanskje kanskje kanskje prøve meg i jobb praksis på min gamle barneskole etter jul! Var innom der tidligere i uken å leverte inn en søknad i samme slengen som jeg spurte om praksisplass Når jeg var innom byen i dag og skulle kjøpe meg skikkelig kaffe, oppdaget jeg at det var 30% på hele butikken! I tillegg vant jeg dagens julekalendergave, et halvt kilo te, JIPPI! Lykken har snudd Og...Jeg nyter singeltilværelsen til det fulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 12. desember 2014 #9346 Del Skrevet 12. desember 2014 Men drar du ut kun for å finne mannfolk? jeg synes ikke byen er stedet å finne mannfolk på, men det er nå meg.. Synes det er så slitsomt med disse karene som man ser blir mer og mer desperate jo nærmere det nærmer seg stengetid.. Avviser stort sett mannfolk på byen fordi jeg regner med at jeg er den 10. dama han sjekker opp i løpet av kvelden "ikke gi deg, du drar nok en i land iløpet av de neste forsøkene" liksom.. Jajajajaaa...Bare mine tanker! Nei, det gjør jeg nok ikke Jeg syns det er så hyggelig å møte nye mennesker ute på byen. Like mye i hverdagen som i helger. Men her er det ikke mye liv i byen i ukedagene. Det er nesten litt unormalt å sitte på cafè og slikt. Så jeg aner liksom ikke hvordan jeg ellers skal treffe menn her oppe Yngre gutter er ikke min greie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2014 #9347 Del Skrevet 13. desember 2014 En ny lørdag ligger for våre føtter - gjør noe hyggelig i dag dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. desember 2014 #9348 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) I dag skal jeg til søstra mi og bake lussekatter "Snart senker natten seg i stall og stue.." Endret 13. desember 2014 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 13. desember 2014 #9349 Del Skrevet 13. desember 2014 Her er det jaggu stille! Mann og eldste er på cup, midterste er på overnatting så det er bare jeg og minstemann som er hjemme. Har spist skive med trønderfår og drukket en herlig dampende kopp vaniljekaffe, satt på maskin med klær og bretta sammen to stativer med sengetøy og det neste er å ha utgraving i kjelleren for å finne et møbel som skal gis bort. Minsten hadde feber i natt så det blir bare innetid for oss to i dag. Kanskje blir det kokosmakroner og Sarah Bernhardt i løpet av dagen også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 13. desember 2014 #9350 Del Skrevet 13. desember 2014 I dag skal jeg til søstra mi og bake lussekatter "Snart senker natten seg i stall og stue.." SVART senker natten seg. *pirker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. desember 2014 #9351 Del Skrevet 13. desember 2014 SVART senker natten seg. *pirker* Jeg gir meg uten kamp! *ikke helt huske teksten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2014 #9352 Del Skrevet 13. desember 2014 ..."i stall og stue"? *ikke helt stø på lucia-sang...men mye bedre på lucy in the sky with diamonds * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2014 #9353 Del Skrevet 13. desember 2014 Svart senker natten seg I stall og stue Solen har gått sin vei, Skyggene truer Inn i vårt mørke hus Stiger med tente lys, Santa Lucia, Santa Lucia Natten er mørk og stum Med ett det suser I alle tyste rom Som vingene bruser Se, på vår terskel står Hvitkledd med lys i hår Santa Lucia, Santa Lucia Mørke skal flykte snart Fra jordens daler Slik hun et underfullt Ord til oss taler Dagen skal atter ny Stige av røde sky Santa Lucia, Santa Lucia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2014 #9354 Del Skrevet 13. desember 2014 *beundre* Å for en vakker julestemme du har, Tekola.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #9355 Del Skrevet 13. desember 2014 Men drar du ut kun for å finne mannfolk? jeg synes ikke byen er stedet å finne mannfolk på, men det er nå meg.. Synes det er så slitsomt med disse karene som man ser blir mer og mer desperate jo nærmere det nærmer seg stengetid.. Avviser stort sett mannfolk på byen fordi jeg regner med at jeg er den 10. dama han sjekker opp i løpet av kvelden "ikke gi deg, du drar nok en i land iløpet av de neste forsøkene" liksom.. Jajajajaaa...Bare mine tanker! Helgen min ja...... -----> Skal være heeeeeele dagen sammen med min edelsten av en niese i morgen før jeg skal ut på gøøøøøøøøy! Heheee, så søtt! Kos deg masse med edelstenen din i dag Noz! Satt på beat for beat nå.. har han erlend bratland blitt pakistaner plutselig eller?? Synes alle sånn idol, x-faktor, voice osv er SÅ kjedelig nå jeg. Er så lei av det samme hele tiden.. Det var 20% salg på det jeg kjøpte i julegave på onsdag i dag.. TYPISK! Ha-ha, ble plutselig pakistaner liksom. Lol. Enkelte har så irriterende latter at den skjærer rett inn i beinmargen Jeg har en venninne som jeg elsker å få til og le. Hun har verdens mest smittende og herlige latter. Altså det motsatte av irriterende, men kjenner noen sånne også. Jeg får kanskje kanskje kanskje prøve meg i jobb praksis på min gamle barneskole etter jul! Var innom der tidligere i uken å leverte inn en søknad i samme slengen som jeg spurte om praksisplass Når jeg var innom byen i dag og skulle kjøpe meg skikkelig kaffe, oppdaget jeg at det var 30% på hele butikken! I tillegg vant jeg dagens julekalendergave, et halvt kilo te, JIPPI! Lykken har snudd Og...Jeg nyter singeltilværelsen til det fulle Håper dagen i dag blir en fin en den også Nosoul! En ny lørdag ligger for våre føtter - gjør noe hyggelig i dag dere! Jeg skal på turnoppvisning! Gleder meg. I dag skal jeg til søstra mi og bake lussekatter "Snart senker natten seg i stall og stue.." Kos deg masse i dag FruN! Her er det jaggu stille! Mann og eldste er på cup, midterste er på overnatting så det er bare jeg og minstemann som er hjemme. Har spist skive med trønderfår og drukket en herlig dampende kopp vaniljekaffe, satt på maskin med klær og bretta sammen to stativer med sengetøy og det neste er å ha utgraving i kjelleren for å finne et møbel som skal gis bort. Minsten hadde feber i natt så det blir bare innetid for oss to i dag. Kanskje blir det kokosmakroner og Sarah Bernhardt i løpet av dagen også? God bedring til minsten. Ellers høres det ut som dere har det veldig hyggelig i det Galactiske hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2014 #9356 Del Skrevet 13. desember 2014 *beundre* Å for en vakker julestemme du har, Tekola.... Takk! Kan anbefale Dr. Googles sangmikstur for den beste julestemningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2014 #9357 Del Skrevet 13. desember 2014 Her er det jaggu stille! Mann og eldste er på cup, midterste er på overnatting så det er bare jeg og minstemann som er hjemme. Har spist skive med trønderfår og drukket en herlig dampende kopp vaniljekaffe, satt på maskin med klær og bretta sammen to stativer med sengetøy og det neste er å ha utgraving i kjelleren for å finne et møbel som skal gis bort. Minsten hadde feber i natt så det blir bare innetid for oss to i dag. Kanskje blir det kokosmakroner og Sarah Bernhardt i løpet av dagen også? God bedring til minsten! Tror det er helgen for småsyke barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2014 #9358 Del Skrevet 13. desember 2014 Takk! Kan anbefale Dr. Googles sangmikstur for den beste julestemningen Det er det jeg alltid har ment: du har nå de aller beste kontakter der ute i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #9359 Del Skrevet 13. desember 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 13. desember 2014 #9360 Del Skrevet 13. desember 2014 God bedring til minsten! Tror det er helgen for småsyke barn God bedring til dere også. For å være helt ærlig synes jeg det er koselig jeg, å pjuske hjemme mens syk liten plutt ligger på sofaen med pelspledd (pelsen inn mot huden, må vite) og Barne-TV. Akkurat nå henter jeg ut alt av utvokste klær og sko, skolesekker, gardiner, sengetepper osv. til innsamlingen som henter dem på fredag. Blir godt å få det ut av huset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå