Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2014 #9321 Del Skrevet 12. desember 2014 Sånt liver opp i en mørk desember! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #9322 Del Skrevet 12. desember 2014 *jeg har bestilt garn for ca tusen kroner i dag* "du er kliiin gæren asså Hoppe"! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #9323 Del Skrevet 12. desember 2014 Er det noe galt her inne? Nettet mitt funker helt ok ellers, men her på KG går sendingene utrolig tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2014 #9324 Del Skrevet 12. desember 2014 Alt er som vanlig hos meg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #9325 Del Skrevet 12. desember 2014 Alt er som vanlig hos meg... Hi-hi, ja jeg ser det. Du hopper jo rundt raskere enn en duracell-kanin her inne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. desember 2014 #9326 Del Skrevet 12. desember 2014 *jeg har bestilt garn for ca tusen kroner i dag* Hva skal du bruke det til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2014 #9327 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg er i knallform skal jeg si deg ....og derfor tror jeg at jeg logger av for i kveld... jeg vil jule-ommøblerere noen bokhyller og cd-racker og sånn og spille litt god gammeldags musikk mens jeg holder på. Dere får ha en kjempefin kveld videre i øst og vest. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2014 #9328 Del Skrevet 12. desember 2014 Hva skal du bruke det til? Jeg skal begå en genser eller to til meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #9329 Del Skrevet 12. desember 2014 Ha en hyggelig kveld du også Hoppe! Og du også FruN! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. desember 2014 #9330 Del Skrevet 12. desember 2014 Du må passe på så ikke gubben får hjerteinnfarkt i julestria Aldri!! Måkke skremme han så fælt Har faktisk fått ordnet litt med julegaver i dag jeg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. desember 2014 #9331 Del Skrevet 12. desember 2014 Ha en hyggelig kveld. Alle sammen fra meg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #9332 Del Skrevet 12. desember 2014 Du må passe på så ikke gubben får hjerteinnfarkt i julestria Aldri!! Måkke skremme han så fælt Har faktisk fått ordnet litt med julegaver i dag jeg og! Det har du helt rett i My! Godt å få orden på disse gavene ja. Tenkte jeg skulle se på Idol-finalen, men ble så skuffa når Chinook (eller hvordan hun skrev navnet) ble sendt hjem. Jeg heiet på henne, og synes de gutta er kjedelige! Takk FruN oppi der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. desember 2014 #9333 Del Skrevet 12. desember 2014 Her er det Gullrekka på gang, imens vi ligger i hver vår ende av sofaen og er dårlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #9334 Del Skrevet 12. desember 2014 Her er det Gullrekka på gang, imens vi ligger i hver vår ende av sofaen og er dårlige Er dere dårlige? Håper det går fort over da. Har aldri forstått hva som er gullrekka jeg. Er det på NRK eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. desember 2014 #9335 Del Skrevet 12. desember 2014 Diverse grader av dårlige alle fire Håper på det! Beat for Beat, Nytt på Nytt og Skavlan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #9336 Del Skrevet 12. desember 2014 Diverse grader av dårlige alle fire Håper på det! Beat for Beat, Nytt på Nytt og Skavlan Takk, da skjønner jeg Tekola. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. desember 2014 #9337 Del Skrevet 12. desember 2014 Kjøpte pysj og en del av gaven til pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. desember 2014 #9338 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg tenkte egentlig å dra ut på byen på lørdag. Men jeg vet egentlig ikke om det er noe vits. For utvalget av menn er jo helt elendig, og da kan jeg heller sitte hjemme å dele en flaske vin med ei venninne.. Hvis det ikke studentene har begynt å komme hjem på juleferie, kanskje det finnes håp der? Hva har Noz tenkt å fylle helga med? Men drar du ut kun for å finne mannfolk? jeg synes ikke byen er stedet å finne mannfolk på, men det er nå meg.. Synes det er så slitsomt med disse karene som man ser blir mer og mer desperate jo nærmere det nærmer seg stengetid.. Avviser stort sett mannfolk på byen fordi jeg regner med at jeg er den 10. dama han sjekker opp i løpet av kvelden "ikke gi deg, du drar nok en i land iløpet av de neste forsøkene" liksom.. Jajajajaaa...Bare mine tanker! Helgen min ja...... -----> Skal være heeeeeele dagen sammen med min edelsten av en niese i morgen før jeg skal ut på gøøøøøøøøy! Har aldri forstått hva som er gullrekka jeg. Er det på NRK eller? Heheee, så søtt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. desember 2014 #9339 Del Skrevet 12. desember 2014 Satt på beat for beat nå.. har han erlend bratland blitt pakistaner plutselig eller?? Synes alle sånn idol, x-faktor, voice osv er SÅ kjedelig nå jeg. Er så lei av det samme hele tiden.. Det var 20% salg på det jeg kjøpte i julegave på onsdag i dag.. TYPISK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. desember 2014 #9340 Del Skrevet 12. desember 2014 Han har endret seg innmari siden han var på hvadetnåvar, kult å høre stemmen hans som voksen! Litt lei av Hell-vitsene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå