Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da setter jeg kørja i bevegelse på en torsdag! :goodbye:

Hvor reiser vi?? :hoppe:

Så teit at alle unntatt dere to avlyst My? ....Skulle jo tro at de også følte en enorm lykkerus

over endt skolegang, og at tittelen burde feries?

Hva for noen planer har dere i helgen da forumsvenner? :skravle:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte egentlig å dra ut på byen på lørdag. Men jeg vet egentlig ikke om det er noe vits. For utvalget av menn er jo helt elendig, og da kan jeg heller sitte hjemme å dele en flaske vin med ei venninne.. :klo:
Hvis det ikke studentene har begynt å komme hjem på juleferie, kanskje det finnes håp der? :fnise:

Hva har Noz tenkt å fylle helga med? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å sove lenge. :Gjesp:

Jeg blir så trøtt rundt da sola snur. :bond: Det kjennes som jeg ikke har sovet siden sist helg, selv om jeg sover 8 timer hver natt. Og dette skjer hvert eneste år uti desember og midt i juni. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en som ble syk og to som måtte jobbe overtid. Det er sånt som skjer, men kjipt likevel..

Jeg skal i bursdag i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ofte syk etter eksamen da jeg studerte. Noe med at stresset holder en gående? :klo:

Husker en gang jeg ble syk (sånn skikkelig feber og verk og tommelomsk og helt tussete) et kvarter etter jeg hadde levert inn. Var så vidt jeg kom meg av bussen og opp i senga. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten - det ble kanskje mistolket. Det var ikke folk jeg har studert med som jeg skulle feire med. Så de i seg selv er vel ikke overlykkelige over at jeg er ferdig å studere ;) Det er det vel bare jeg som er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Det gikk veldig greit Hoppe! :opplyser: Akkurat passe temperatur og alt i rute! :hoppendeglad:

Jess Nosoul, her kan du brøle så masse du vil! :strix:

Bra, men rart? Hvordan rart da? :klemmer:

-------

Hjemme og alt ok.

Men jeg har blitt noe gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomt :forkjola: Håper det går fort over. :hoppe:

Rart å ha en liten stabeis å se etter :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Jeg "hoppet/dultet" forresten borti den kjekke karen jeg møtte på reisen min på facebook her i dag.

:fnise: ...sånn tilfeldigvis? Stalker! :skratte:

Hva er muffinsbrett Hoppe?

:) Sånn:

blogger-image-2009537901.jpg

Hvor reiser vi??

Hovedsaken er å være i bevegelse.... :)

For utvalget av menn er jo helt elendig...

Er du helt sikker på at det er utvalget det er noe feil med? Kan det være kriterielista di som er litt stram? ;)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: ...sånn tilfeldigvis? Stalker! :skratte:

Er du helt sikker på at det er utvalget det er noe feil med? Kan det være kriterielista di som er litt stram? ;)

Pøh.... Jeg er da vel ingen stalker! :snurt:

Eller.... Når man sitter med navnet friskt i minnet, så er det veldig vanskelig å overse den djevelen som sitter på skuldra mi og roper: GJØR DET, GJØR DET! :klaske:

Jeg vet jeg er kresen.. Så det er nok meg det står på. Men sånn blir det når man har brent seg så mange ganger før :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor reiser vi??

Så teit at alle unntatt dere to avlyst My? ....Skulle jo tro at de også følte en enorm lykkerus

over endt skolegang, og at tittelen burde feries?

Hva for noen planer har dere i helgen da forumsvenner? :skravle:

Jeg skal pakke inn gaver og gå på turnavslutning! :jepp:

Og :vinke: og :blomst: til aldri også

Hei på deg Rumle! :hoppe:

Jeg kjente deg nesten ikke igjen med den nye julefrisyren! :ler:

Jeg har vært på nattåpent

Hva kjøpte du Ery?

Jeg må bare: AKKURAT I DAG ER LIVET HELT HERLIG! Endelig :strix:

God fredag dere!

Har det skjedd noe VELDIG BRA Nosoul? :biggrin:

Rart å ha en liten stabeis å se etter :ler:

Å nommin, er det en liten stabeis du har fått? :kalle:

Sånn:

blogger-image-2009537901.jpg

Jaså ja, det er en muffinsform. :dagens-rose:

Jeg pleier å steke muffinsen ved å sette papirformene rett på stekeplaten jeg, men.... :rolleyes:

--------------------

Alt jeg skal gjøre tar laaaang tid om dagen. Jeg blir liksom aldri kvitt den dumme forkjølelsen, skikkelig slimy drittforkjølelse! :frustrert:

Har nesten alle julegavene i hus da, men mangler de viktigste foreløpig.

Var på et av de store kjøpesentrene i nærheten, og herr Aldri skulle stå ved handlekurven mens jeg løp opp i annen etasje for å lete etter noe i en butikk.

Hadde satt veska mi i den lille kurven rett ved håndtaket (dere skjønner?) - så tok jeg kortholderen min opp av veska. Akkurat i det jeg ombestemmer meg og tar med hele vesken i stedet, ringer herr Aldris sin mobil, så han blir stående å snakke i den.

Jeg er ganske lenge oppe i annen etasje og når jeg står i rulletrappa på vei ned, ser jeg en med likblekt fjes og et par store øyne nederst i trappa. :sjokkert:

Det stakkars gubbeskinnet trodde at noen hadde rappa veska mi mens han sto i telefonen. "Jeg trodde du bare tok med deg kortholderen jeg"! :lol: Staaaaaakars.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...