Aldrisur Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9261 Del Skrevet 10. desember 2014 Jada, var jo alene på onsdagene i gamle dager. Fiiiint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. desember 2014 #9262 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg er så trøtt har nesten ikke sovet i natt, ha ha klarte å feile på tørket fiken jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 10. desember 2014 #9263 Del Skrevet 10. desember 2014 Skjønner godt at du ikke vil si tittelen, My. Gratulerer like fullt! Og så må jeg si at jeg har den dypeste respekt for studenter som jobber ved siden av studiene. Det gir så verdifull erfaring. Hoppe, har du skifta signatur? Den var veldig, veldig god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #9264 Del Skrevet 10. desember 2014 Gratulerer så masse My! Flink Jeg har vært innom min tidligere barneskole på jobbintervju. Spennende tider i vente! Nå prøver jeg å finne ut hvordan i pokker jeg kan klare å få meg generell studiekompetanse uten å gå et helt skoleår. Jeg må nemlig ha det for å komme inn på Barnevernspedagog studiet... Hvoooorfor kunne jeg ikke bare ha vært en fornuftig ungdom å tatt den tredje og siste året på VGS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9265 Del Skrevet 10. desember 2014 Gratulerer så masse My! Flink Jeg har vært innom min tidligere barneskole på jobbintervju. Spennende tider i vente! Nå prøver jeg å finne ut hvordan i pokker jeg kan klare å få meg generell studiekompetanse uten å gå et helt skoleår. Jeg må nemlig ha det for å komme inn på Barnevernspedagog studiet... Hvoooorfor kunne jeg ikke bare ha vært en fornuftig ungdom å tatt den tredje og siste året på VGS Spennende tider for deg Nosoul! Hvorfor du ikke bare kunne ha vært en fornuftig ungdom, er vel fordi ungdom ofte er ganske ufornuftige? I hvert fall kjenner jeg meg selv igjen i det. Du får trøste deg med at det ikke er for sent på noen som helst måte å ta opp fag og kvalifisere seg til studiekompetanse. Du kommer garantert til å bli barnevernspedagog det hvis du vil det nok! Du har jo allerede tatt et kjempeskritt i riktig retning ved å si opp praksiplass (som du ikke hadde lyst på) og tatt kontakt med den gamle skolen din for å få jobb osv. I tillegg så aner det meg at du trenger en (kjekk og viril) mann i livet ditt for tida? Her er en dansende sådan, bare for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #9266 Del Skrevet 10. desember 2014 Forresten, det er Gudbrandsdalsost jeg spiser. Det er vel ikke g35? Jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #9267 Del Skrevet 10. desember 2014 Spennende tider for deg Nosoul! Hvorfor du ikke bare kunne ha vært en fornuftig ungdom, er vel fordi ungdom ofte er ganske ufornuftige? I hvert fall kjenner jeg meg selv igjen i det. Du får trøste deg med at det ikke er for sent på noen som helst måte å ta opp fag og kvalifisere seg til studiekompetanse. Du kommer garantert til å bli barnevernspedagog det hvis du vil det nok! Du har jo allerede tatt et kjempeskritt i riktig retning ved å si opp praksiplass (som du ikke hadde lyst på) og tatt kontakt med den gamle skolen din for å få jobb osv. I tillegg så aner det meg at du trenger en (kjekk og viril) mann i livet ditt for tida? Her er en dansende sådan, bare for deg. Du har nok helt rett i det, Aldrisur Ungdommer har vel en tendens til å være ganske ufornuftige Jeg falt i alle fall under den kategorien. Learning by doing! Har tenkt på dette med å ta opp fag og slikt. Tror jeg må finne meg en eller annen rådgiver på noen av de videregående skolen her, eller stikke innom Campus. De har sikkert gode råd og tips å komme med. Håper jeg Av og til, veldig ofte, lønner det seg å lytte til magefølelsen. Jeg ble uvel og kvalm bare jeg tenkte på den hersens praksisplassen. Oh my! Sier aldri neitakk til et eller annet kjekt mannebein nei Takker så meget for den mannen, både han og du lyste opp den ellers så mørke og "snøende" onsdagskvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #9268 Del Skrevet 10. desember 2014 Jada, var jo alene på onsdagene i gamle dager. I gamle dager? Er du så gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9269 Del Skrevet 10. desember 2014 Jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #9270 Del Skrevet 10. desember 2014 Ser dere har snakket om frisører her i dag.. Jeg var hos frisøren på fredag og der hadde de byttet ut ukebladene med..........ipad! Hver kunde fikk låne en egen ipad faktisk.. Lykke, lykke, lyyyyykkkeeeee til i morgen Mynona! Det må virkelig føles GODT å bli helt feridigferdig etter morgendagens siste eksamen! Kan nesten ikke vente til jeg blir ferdig selv, kommer til å føle gledesrusen 10 ganger sterkere enn sterkest! I og med at jeg ikke akkuratt er den flinkeste kniven i skuffen til å fullføre ting.. Blir det noe feiring til helgen eller? Ja, det har jeg lest om et sted at skulle bli gjort. Ipad hos frisøren altså. Har fortsatt til gode å oppleve det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9271 Del Skrevet 10. desember 2014 Du har nok helt rett i det, Aldrisur Ungdommer har vel en tendens til å være ganske ufornuftige Jeg falt i alle fall under den kategorien. Learning by doing! Har tenkt på dette med å ta opp fag og slikt. Tror jeg må finne meg en eller annen rådgiver på noen av de videregående skolen her, eller stikke innom Campus. De har sikkert gode råd og tips å komme med. Håper jeg Av og til, veldig ofte, lønner det seg å lytte til magefølelsen. Jeg ble uvel og kvalm bare jeg tenkte på den hersens praksisplassen. Oh my! Sier aldri neitakk til et eller annet kjekt mannebein nei Takker så meget for den mannen, både han og du lyste opp den ellers så mørke og "snøende" onsdagskvelden Tror det er kjempesmart å få en samtale med en rådgiver. Det kan hjelpe deg til å få tankene dine på plass. Om du forstår hva jeg mener. Og det med magefølelsen tror jeg du har helt rett i. Du gjorde nok et riktig valg der. Snør det hos deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #9272 Del Skrevet 10. desember 2014 Tror det er kjempesmart å få en samtale med en rådgiver. Det kan hjelpe deg til å få tankene dine på plass. Om du forstår hva jeg mener. Og det med magefølelsen tror jeg du har helt rett i. Du gjorde nok et riktig valg der. Snør det hos deg? Jeg forstår godt hva du mener, jeg tenker akkurat det samme Har en lei tendens til å overtenke/overanalysere og kanskje tenke litt stort om enkelte ting. Da er det svært godt å ha noen som kan dra meg ned på morder jord igjen YEP! Skikkelig kram snø, nesten som det friser å lage en liten snømann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9273 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg forstår godt hva du mener, jeg tenker akkurat det samme Har en lei tendens til å overtenke/overanalysere og kanskje tenke litt stort om enkelte ting. Da er det svært godt å ha noen som kan dra meg ned på morder jord igjen YEP! Skikkelig kram snø, nesten som det friser å lage en liten snømann Ha-ha-ha! Gjør det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. desember 2014 #9274 Del Skrevet 10. desember 2014 Hmm.... Kanskje jeg skulle gjøre det Men, må varme meg litt til. Var kaldt å vandre rundt i byen i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. desember 2014 #9275 Del Skrevet 10. desember 2014 I gamle dager? Er du så gammel? Har da jobba der et par år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2014 #9276 Del Skrevet 10. desember 2014 Har da jobba der et par år Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2014 #9277 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg vil og ha en tittel "Blideste og koseligste butikkdama i verden...når hun vil!" *gammelt indianerordtak*? Jupp! Hoppe, har du skifta signatur? Den var veldig, veldig god! Det har jeg...og takk for det, G. Hmm.....heftig analkløe, så vidt jeg kan tyde det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9278 Del Skrevet 10. desember 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. desember 2014 #9279 Del Skrevet 10. desember 2014 "Den beste løvetemmeren i verden!" Eller Løveingeniør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2014 #9280 Del Skrevet 11. desember 2014 Da setter jeg kørja i bevegelse på en torsdag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå