Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nææææiiiiida!

Jeg og Ery putter ting på øynene hver dag vi!

Men det kjennes faktsik litt ubehagelig når man ikke er vant til det. Tror det tok en ukes tid før jeg ble skikkelig vant til det. Nå merker jeg det ikke i det hele tatt. Er sånn at jeg ikke kjenner om jeg har de på eller ikke når jeg legger meg og har skrudd av lyset så jeg ikke ser noe f.eks. Og mine gir faktisk øyet mer fuktighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle typer. Det er mange forskjellige typer. Det finnes døgnlinser som man har på selv om man sover. Også finnes det månedslinser som man har på hele døgnet, men det mest vanlige (tror jeg) er dagslinser som man tar på om morgenen og kaster om kvelden og månedslinser som man tar på om morgenen og tar ut om kvelden og legger i et lite etui for rensing om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er noen.

Dere gleder dere til frisør med egenpleie osv.. jeg synes frisør er noe ac det kjedeligste jeg kan gjøre :ler: Vi er forskjellige!

Jeg og! Er det noe jeg utsetter i det lengste så er det frisør. :ler:

Men jeg hadde endelig funnet en superflink dame her for et par år siden, og hva gjorde hun? Flyttet! Jeg synes ikke frisører skulle hatt lov til slikt. :jolie:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på Masterchef nå og undrer meg, når var det sjokoladesaus ble hetende sjokoladeganash og jordbærsaus hetende jordbærcoulis?

Frk My med siste eksamen noensinne i morgen har kapitulert! Blir bare trøtt av å se på bøkene osv, så det får gå som det går. ;) Denne gangen har jeg passet på å putte 2 kulepenner i bagen - siden jeg ikke hadde med noen forrige eksamen!

På denne tiden i morgen er jeg ferdig! Og sitter nok å fniser i champagnerus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg både til å bli ferdig og til champagnefnising!

Må bare pløye meg gjennom lovsamlingen i 5 timer først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Masterchef nå og undrer meg, når var det sjokoladesaus ble hetende sjokoladeganash og jordbærsaus hetende jordbærcoulis?

Noen år etter at en fant ut at "creme brulee" høres mye mer fristende ut på menyen enn "vaniljepudding med sukkerlokk" :ler:

Siste utfall jeg var borti var en smultring med sjokoladefyll (kan ha vært nutella?) som vistnok var "sukkerglassert og fyllt med nøttekrem".

Helt vanlig smultring med sjokoladefyll og melisglassur. :klo:

Lykke til på allersiste eksamen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Ser dere har snakket om frisører her i dag.. Jeg var hos frisøren på fredag og der hadde de byttet ut ukebladene med..........ipad! Hver kunde fikk låne en egen ipad faktisk..

Lykke, lykke, lyyyyykkkeeeee til i morgen Mynona!

Det må virkelig føles GODT å bli helt feridigferdig etter morgendagens siste eksamen! Kan nesten ikke vente til jeg blir ferdig selv, kommer til å føle gledesrusen 10 ganger sterkere enn sterkest! I og med at jeg ikke akkuratt er den flinkeste kniven i skuffen til å fullføre ting..

Blir det noe feiring til helgen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...