Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å egenpleie håret ganske lenge...og så har jeg tenkt på å finne meg en frisør, men jeg vet ikke hvilken.

Det er skummelt å bare tasse inn og sette seg i en stol, foran et fremmed menneske som ikke kjenner meg.

Hvordan kan jeg få formidlet mine hår-ønsker og hvordan få vedkommende til å forstå det...slik at jeg blir fornøyd?

Tror jeg må tenke litt til på det der altså.... :ninja:

*skal dere farge eller klippe eller jatakk til alt sammen på en gang, jenter?*

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det er bare å prøve seg litt frem med frisører, Hoppe, og når du finner en du er komfortabel med, kan du be om samme frisør en senere gang :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker egentlig :bond: Kanskje jeg skal legge inn noen striper for å få litt liv i håret :jepp:
Har gått til den samme frisøren i snart 7 år.. Luksus :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan se av Nosouls avatar, trenger hun ikke å gjøre noe som helst med sin flommende manke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens jeg er en stjerne. :fnise:

Det er den strålende, vakre personligheten din som viser seg fra sin beste side :sol::nigo:

Jeg har gått til samme frisør i snart ti år :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er noen.

Dere gleder dere til frisør med egenpleie osv.. jeg synes frisør er noe ac det kjedeligste jeg kan gjøre :ler: Vi er forskjellige!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt deg linser Hoppe?

Nei, jeg sitter og teller på knappene....redd for å putte noe inn i øynene som skraper opp og lager trøbbel. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, det er bra man er forskjellige :nigo:
Jeg eeelsker det, det er så godt når noen andre holder på med håret mitt..

Ellers så har jeg blitt ferdig med julegavene til begge bestemødrene mine. De skal få hjemmelaget tradisjonsbakst. Tradisjonsbakst som er veeeldig lokalt. Håper de blirr fornøyde!
Jeg er SÅ himla glad for at jeg trakk meg fra det praksistilbudet. Kanskje jeg får til å sove om nettene nå? :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...så det var det som holdt deg våken ja... Hjelper seg forhåpentlig nå skal du se. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg sitter og teller på knappene....redd for å putte noe inn i øynene som skraper opp og lager trøbbel. :(

De er laget for å være på øynene altså ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...