Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*hoppe hoppetau med skikkelig fotsid stakk på krever sin kvinne, men jeg skal klare det!*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite bilde fra en av kveldssamlingene i Vladivostok; jeg hoppet tau igjennom ganske varme omgivelser.

Som et lyn var jeg igjennom og fotografen ver ikke fullt så kjapp. :nigo:

927354-8-1290875269960.jpg

Under her fikk han meg i aksjon med tunga veldig rett i munnen...det må innrømmes.

Thailand-og-Malaysia-284.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk en klapp på skulderen og gode ønsker med videre i verden. Han så ut til å ha det bra sist jeg så ham. :jepp:

Litt senere neste dag, hoppet vi timanns/kvinners slengtau og hadde det riktig festlig sammen. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veel, er man en vikingkvinne langt tilbake i linje...så må man bare trø til når det kreves. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi...en veltepetter jo! :fnise:

---

Kommer denne linken riktig frem nå, så er det mulig at noen får seg en liten latter...

http://www.tv2.no/#qyKTUimh

Litt nede på siden der: "Klarer du å se dette klippet uten å le?" :fnise:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: God morgen alle sammen!

Nyter kaffen mens jeg kikker rett ut i ingenting. Enda en grå og tåkete dag? :overrasket:

Har mimret litt her på morgenen, :sol: kikket på sol- og strandbilder fra ferien som allerede begynner å bli "bare minner".

Fant et bilde som jeg faktisk tok av denne lille karen - bare til ære for mine gode ballongkurvvenner. :fnise:

utnIaVp.jpg

Det var mange slike hagegnomer spredd rundt i hotellhagen, men bare han her som hadde lille-tissen ute. Søt eller? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen! Det var da en søt og ganske merkelig liten veiviser. Hadde blitt kaldt for han i våre strøk. :)

Regn og tåke her også. Vi får trøste oss i fellesskap med at det er mange som har det slik...selv om det ikke er noen trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...