Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres mildt sagt litt småkjølig ut, men god tur! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du er på vei til Oslo ja! :hoppe:

Finn deg en jobb, så kommer det nok en kjekk, godluktende mann som liker cognac, dalende fortere enn du aner! :ler:

:opplyser: Og du, Nosoul, du har å oppdatere oss her etter hvert som ting skjer med deg altså. :tommelopp:

Oooooo, :pls: hør på kloke, tenkende Hoppetuss! :Nikke:

Jeg har så skrekkelig lyst til å flytte på meg, kjenner det verker i hele kroppen! Er i skikkelig utrivelig humør for tiden. Har helt mistet lysten på å bo og jobbe her hvor jeg bor nå. Nettopp vært ute å handlet sammen med mamma, det er alltid like hyggelig. Men klarer liksom ikke helt å finne den gleden jeg mangler... :vetikke:

Jeg satser på at den kjekke, godluktende mannen dukker opp etterhvert :lur: Kan ikke gi opp enda.

Jeg lover at jeg skal holde dere oppdaterte! :nigo:

Kjekt å ha en plass jeg kan "kaste og brøle" litt i fra meg... :sjenert:

• Liker 2
Gjest LightBulb
Skrevet

Heeeei! Hvordan er livet?

Det går bra med meg, i hvert fall :jepp:

Klem til Ery :klemmer:

Wiiiiiiiiiiiiiiiii! :bolledeig: Hei alle sammen, og Light og greier da gett! :hoppendeglad:

Light, hvordan er livet for tiden?

Her snakker dere om gode minner, lave menn og kjærester? :overrasket:

Spennende med deg og Pål da My... :nisseblunk: Og klem til Ery, og gå og ta ham før noen andre setter kloa i ham!

Jeg er så sliiiiten, har minst fått hoftedysplasi av å gå gå gå gå.... Har vært ute i hele dag, vært rundt omkring og overalt, og avsluttet kvelden på Italiensk restaurant.

Og Noz: Visst pokker tok jeg feil av dagene! Skylder på masse glühwein og øl m.m i går jeg. :P

Akkurat nå har jeg fått mettet julemarkedbehovet for en stund. Synes det var lite å kjøpe av ting og tang, mest mat og drikke i disse julebodene. Men jeg kom over en helt nydelig butikk som solgte alt som har med lavendel å gjøre. Lys, såpe, duftposer og mye mer. Fikk kjøpt noen venninnepresanger her.

Ellers var vi i en kjempediger katolsk kirke, der jeg trodde vievannkummen var en spyttebakk. Ikke at jeg spyttet oppi den, men det var litt flaut å bli ferska på å ta så feil....

Nydelig vær med strålende sol, og julemarkedet i dag var bare hyggelig og ikke fullstappet av turister.

Det er som du sier My, mye lurere å dra på sånt utenom helgen. :jepp:

Lavendelbutikken :rodmer:

YfIMRsZ.jpg

Den stoore domen sett fra broen i Limburg (byen vi var i)

4JARbRq.jpg

Livet er bra :) og samtidig veldig rart.... :ler:

• Liker 1
Skrevet

Høres mildt sagt litt småkjølig ut, men god tur! :)

Det gikk veldig greit Hoppe! :opplyser: Akkurat passe temperatur og alt i rute! :hoppendeglad:

Jeg har så skrekkelig lyst til å flytte på meg, kjenner det verker i hele kroppen! Er i skikkelig utrivelig humør for tiden. Har helt mistet lysten på å bo og jobbe her hvor jeg bor nå. Nettopp vært ute å handlet sammen med mamma, det er alltid like hyggelig. Men klarer liksom ikke helt å finne den gleden jeg mangler... :vetikke:

Jeg satser på at den kjekke, godluktende mannen dukker opp etterhvert :lur: Kan ikke gi opp enda.

Jeg lover at jeg skal holde dere oppdaterte! :nigo:

Kjekt å ha en plass jeg kan "kaste og brøle" litt i fra meg... :sjenert:

Jess Nosoul, her kan du brøle så masse du vil! :strix:

Livet er bra :) og samtidig veldig rart.... :ler:

Bra, men rart? Hvordan rart da? :klemmer:

-------

Hjemme og alt ok.

Men jeg har blitt noe gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomt :forkjola: Håper det går fort over. :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Jess Nosoul, her kan du brøle så masse du vil! :strix:

Åh, så herlig!

Dere skulle sett meg i dag når jeg skulle i gang med å bake tradisjonsbakst til bestemor som jeg skal gi henne i julegave. Deigen er noe inni granskauen vanskelig og få til. Pluss at jeg var/er ganske oppgitt over hvordan det er med jobb/bo-situasjon, enden på visa var at jeg knakk sammen på kjøkkengulvet og gråt tidenes største krokodille tårer... :sukk:

.... Fikk en slik snikende følelse av at jeg ikke klarte noen verdens ting og alt ble bare tull! :glare:

Men etter at jeg hadde grått mine modige og bitre trårer, brettet jeg opp armene og fikk bakt den der hersens tradisjonsbaksten. Lenge leve det å være sta :opplyser:

Ønsker deg masse masse god bedring, Aldrisur! :klemmer:

Ikke noe gøy å være syk...

• Liker 1
Skrevet

Ånei! Syk!! Fysj.. er det et sånt skummelt tyskt virus tro?

Så hyggelig å høre at du liker Oslo da Nosoul. De fleste som omtaler Oslo som knapt har vært her snakker bare stygt om oss :P

Her i gården er det snaaaaaart eksamen for siste gang. Og jeg er lei.

• Liker 1
Skrevet

Åh, så herlig!

Dere skulle sett meg i dag når jeg skulle i gang med å bake tradisjonsbakst til bestemor som jeg skal gi henne i julegave. Deigen er noe inni granskauen vanskelig og få til. Pluss at jeg var/er ganske oppgitt over hvordan det er med jobb/bo-situasjon, enden på visa var at jeg knakk sammen på kjøkkengulvet og gråt tidenes største krokodille tårer... :sukk:

.... Fikk en slik snikende følelse av at jeg ikke klarte noen verdens ting og alt ble bare tull! :glare:

Men etter at jeg hadde grått mine modige og bitre trårer, brettet jeg opp armene og fikk bakt den der hersens tradisjonsbaksten. Lenge leve det å være sta :opplyser:

Ønsker deg masse masse god bedring, Aldrisur! :klemmer:

Ikke noe gøy å være syk...

Krokodilletårer eller ei, jeg synes du er et ekte og ærlig menneske med masse følelser og jeg håper inderlig at alt ordner seg for deg. Og det tror jeg det gjør, for nå vi hopper for deg her inne, så pleier alle ønsker å gå i oppfyllelse! :hoppe: Bare så du vet det. :klemmer:

Du, lille romantiske venninne. :hjerter_rundt:

Ånei! Syk!! Fysj.. er det et sånt skummelt tyskt virus tro?

Så hyggelig å høre at du liker Oslo da Nosoul. De fleste som omtaler Oslo som knapt har vært her snakker bare stygt om oss :P

Her i gården er det snaaaaaart eksamen for siste gang. Og jeg er lei.

Enig med deg My. Kuuuult at Nosoul liker Oslo. Oslo hvor jeg er vokst i mitt :hjerte: , sier jeg bare. Velkommen skal hun være.

Trukke det var et tysk virus, heller lille snuppeluppas som trengte pass for et par dager siden. :danser:

LYKKE til med eksamen My! Er det i morgen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk kakeoppskrift av en kunde. Lykk sa jeg hadde fått brev når jeg var innom tidligere

Skrevet

Stemmer, du hadde en sånn bassiluskfrøken på besøk du!!

I overimorgen.

• Liker 1
Skrevet

Stemmer, du hadde en sånn bassiluskfrøken på besøk du!!

I overimorgen.

Ja nettopp! :krangle: Den frøkna ja! :babyjente:

Jeg skal krysse fingre for deg fine My. :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Snille kundene mine

DET er jo skikkelig hyggelig da Ery! :blomst:

Skrevet

DET er jo skikkelig hyggelig da Ery! :blomst:

Ja. Å så han som turte å si ifra.
Gjest Inggolf
Skrevet

Halloooooo :vinke::hoppe:

Så fine oppdateringer Aldri..Det treet med gaver hengende på seg var skikkelig stilig da :ler:

Men nå har du kanskje kommet deg trygt hjem?

• Liker 1
Skrevet

Halloooooo :vinke::hoppe:

Så fine oppdateringer Aldri..Det treet med gaver hengende på seg var skikkelig stilig da :ler:

Men nå har du kanskje kommet deg trygt hjem?

Jaaaa Nozzefina, jeg har kommet meg trygt hjem.

Har du hatt en fin mandag? :hug:

Gjest Inggolf
Skrevet

Jaaaa Nozzefina, jeg har kommet meg trygt hjem.

Har du hatt en fin mandag? :hug:

Godt å vite! :5: Kan tenke meg at det blir herlig å legge seg i egen seng igjen!

Jaa-aa, fineste mandagen på åresvis :strix:

Når reiser du til Thailand igjen? (det er vel det som blir neste reise?)

• Liker 1
Skrevet

Godmorgen....snakker man allerede om neste reise? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hihi, bare hyggelig! Møtte bare snille og hyggelige mennesker der nede. Så jeg kan glatt si at jeg virkelig likte byen, så langt i alle fall :laugh:

Krokodilletårer eller ei, jeg synes du er et ekte og ærlig menneske med masse følelser og jeg håper inderlig at alt ordner seg for deg. Og det tror jeg det gjør, for nå vi hopper for deg her inne, så pleier alle ønsker å gå i oppfyllelse! :hoppe: Bare så du vet det. :klemmer:

Enig med deg My. Kuuuult at Nosoul liker Oslo. Oslo hvor jeg er vokst i mitt :hjerte: , sier jeg bare. Velkommen skal hun være.

Tusen tusen takk Aldrisur! Nå gjorde du dagen min enda bedre :klemmer:

Jeg er bare den jeg er, enten liker man meg eller så liker man meg ikke :fnise:

Jeg "avlyste" nettopp praksisplassen jeg skulle begynne på. Har ikke sovet noe godt etter at jeg kom hjem pga dette med den praksisplassen. Det ble helt feil for meg. Gikk bare rundt å følte meg fæl og trist bare ved tanken på og skulle være der :sukk:

Så i morgen skal jeg innom den barneskolen jeg gikk på som barn, å høre om de er interesserte i å ha meg der, til jeg forhåpentligvis finner noe i Oslo. Hvor vanskelig kan det være egentlig? Jeg vil flytte nå jeg :grine:

OG! Jeg skal til frisøren i morgen, egenpleie er aldri feil :strix:

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal ha egenpleiedag til uka :strix: Frisør på meg og :jepp:

Torsdag skal jeg bake mer lefser, og lørdag er det Lucia og da skal jeg bake lussekatter :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...