Gjest Inggolf Skrevet 7. desember 2014 #9121 Skrevet 7. desember 2014 Så koselig at du tok med din mor på operaen, noz Skulle bare mangle! Mamma gjør absolutt alt i verden for barna sine, så når det en sjeeelden gang i blant er noe jeg kan gjøre for å gjøre henne glad, så er det en stor glede for meg! Jeg så nøtteknekkern i fjor (tror jeg det var) Noz. Første gang jeg var i operaen og første gang jeg så ballett. Og jeg… uvitende som jeg var satt ganske lenge å venta på at de skulle begynne å synge Hva synes din mor da? Heheheee, sang faktisk Jeg er glad i ballett, så jeg har vært i operaen før, så jeg visste at jeg kom til å like den! Mamma ble mektig imponert hun og Så Aldri? Hvordan har dagen bortenfor stresset vært? ....Bedre hell på dette stedet dere reiste til i dag? 2
Gjest Inggolf Skrevet 7. desember 2014 #9123 Skrevet 7. desember 2014 Blir helt nostalgisk av at dere snakker om Nøtteknekkeren. Den så jeg i operaen i Wien den 22. desember 1995. Den mest magiske forestillingen jeg har sett i hele mitt liv. Det vil jeg tro at var magisk ja! Sikkert ikke helt lik den forestillingen som går i Oslo nå, men sikkert ihvertfall ikke noe mindre bra! ...Kanskje heller tvert imot
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #9124 Skrevet 7. desember 2014 Heheheee, sang faktisk Jaaa… altsåååå.. Jeg trodde jeg skulle på opera Etter 15 min og de fortsatt ikke hadde sagt ett ord begynte jeg å bli mistenksom på at dette bare var dansing Jeg er et barn av høykultur som du skjønner 1
Galactica Skrevet 7. desember 2014 #9126 Skrevet 7. desember 2014 Jeg er et barn av lavkultur Og derfor går det helt fint med en lav mann. 3
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #9127 Skrevet 7. desember 2014 Da har vi noe felles Ery! Begge er barn av lavkultur og liker en lav mann 2
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9128 Skrevet 7. desember 2014 Og derfor går det helt fint med en lav mann. Redd for at denne er ødelagt
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9129 Skrevet 7. desember 2014 Da har vi noe felles Ery! Begge er barn av lavkultur og liker en lav mann Har du endelig funnet "Pål"?
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #9130 Skrevet 7. desember 2014 Har du endelig funnet "Pål"? Kanskje…. 1
Gjest LightBulb Skrevet 7. desember 2014 #9132 Skrevet 7. desember 2014 plutselig fant jeg veien inn hit. Hvordan går det med dere? 1
Gjest Inggolf Skrevet 7. desember 2014 #9134 Skrevet 7. desember 2014 Kanskje…. Er det han jeg tror det er?
Gjest Tekola Skrevet 7. desember 2014 #9136 Skrevet 7. desember 2014 plutselig fant jeg veien inn hit. Hvordan går det med dere? Heeeei! Hvordan er livet? Det går bra med meg, i hvert fall Klem til Ery
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9137 Skrevet 7. desember 2014 Jeg vil ikke på jobb i morgeeeeeeen. Det er så kleint
Aldrisur Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #9138 Skrevet 7. desember 2014 Wiiiiiiiiiiiiiiiii! Hei alle sammen, og Light og greier da gett! Light, hvordan er livet for tiden? Her snakker dere om gode minner, lave menn og kjærester? Spennende med deg og Pål da My... Og klem til Ery, og gå og ta ham før noen andre setter kloa i ham! Jeg er så sliiiiten, har minst fått hoftedysplasi av å gå gå gå gå.... Har vært ute i hele dag, vært rundt omkring og overalt, og avsluttet kvelden på Italiensk restaurant. Og Noz: Visst pokker tok jeg feil av dagene! Skylder på masse glühwein og øl m.m i går jeg. Akkurat nå har jeg fått mettet julemarkedbehovet for en stund. Synes det var lite å kjøpe av ting og tang, mest mat og drikke i disse julebodene. Men jeg kom over en helt nydelig butikk som solgte alt som har med lavendel å gjøre. Lys, såpe, duftposer og mye mer. Fikk kjøpt noen venninnepresanger her. Ellers var vi i en kjempediger katolsk kirke, der jeg trodde vievannkummen var en spyttebakk. Ikke at jeg spyttet oppi den, men det var litt flaut å bli ferska på å ta så feil.... Nydelig vær med strålende sol, og julemarkedet i dag var bare hyggelig og ikke fullstappet av turister. Det er som du sier My, mye lurere å dra på sånt utenom helgen. Lavendelbutikken Den stoore domen sett fra broen i Limburg (byen vi var i) 2
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9139 Skrevet 7. desember 2014 Det er ikke bare å ta han. Det kan gi han dype arr i sjelen.
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #9140 Skrevet 7. desember 2014 Oi, for en kirke! Det så jo ut som et slott omtrent Høres ut som dere har hatt enda en fin dag. Finere enn i går kanskje og. Uten alle turistene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå