Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Så koselig at du tok med din mor på operaen, noz :rodmer:

Skulle bare mangle! Mamma gjør absolutt alt i verden for barna sine, så når det en sjeeelden gang i blant er noe jeg kan gjøre for å gjøre henne glad, så er det en stor glede for meg!

Jeg så nøtteknekkern i fjor (tror jeg det var) Noz. Første gang jeg var i operaen og første gang jeg så ballett. Og jeg… uvitende som jeg var satt ganske lenge å venta på at de skulle begynne å synge :P Hva synes din mor da?

Heheheee, sang faktisk :ler:

Jeg er glad i ballett, så jeg har vært i operaen før, så jeg visste at jeg kom til å like den! Mamma ble mektig imponert hun og :Nikke:

Så Aldri? Hvordan har dagen bortenfor stresset vært? ....Bedre hell på dette stedet dere reiste til i dag? :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Blir helt nostalgisk av at dere snakker om Nøtteknekkeren. :rodmer: Den så jeg i operaen i Wien den 22. desember 1995. Den mest magiske forestillingen jeg har sett i hele mitt liv.

Det vil jeg tro at var magisk ja! Sikkert ikke helt lik den forestillingen som går i Oslo nå, men sikkert ihvertfall ikke noe mindre bra! ...Kanskje heller tvert imot :Hehe:

Skrevet

Heheheee, sang faktisk :ler:

Jaaa… altsåååå.. :sjenert: Jeg trodde jeg skulle på opera :ler: Etter 15 min og de fortsatt ikke hadde sagt ett ord begynte jeg å bli mistenksom på at dette bare var dansing :skratte:

Jeg er et barn av høykultur som du skjønner :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg er et barn av lavkultur

Skrevet

Jeg er et barn av lavkultur

Og derfor går det helt fint med en lav mann. :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Da har vi noe felles Ery! Begge er barn av lavkultur og liker en lav mann :ler:

• Liker 2
Skrevet

Og derfor går det helt fint med en lav mann. :jepp:

Redd for at denne er ødelagt
Skrevet

Da har vi noe felles Ery! Begge er barn av lavkultur og liker en lav mann :ler:

Har du endelig funnet "Pål"?
Skrevet

Har du endelig funnet "Pål"?

Kanskje….

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

:vinke:

plutselig fant jeg veien inn hit. Hvordan går det med dere? :klem:

• Liker 1
Skrevet

Er det han jeg tror det er? :Hehe:

:jepp:

Skrevet

:vinke:

plutselig fant jeg veien inn hit. Hvordan går det med dere? :klem:

Heeeei! Hvordan er livet?

Det går bra med meg, i hvert fall :jepp:

Klem til Ery :klemmer:

Skrevet

Jeg vil ikke på jobb i morgeeeeeeen. Det er så kleint

Skrevet

Wiiiiiiiiiiiiiiiii! :bolledeig: Hei alle sammen, og Light og greier da gett! :hoppendeglad:

Light, hvordan er livet for tiden?

Her snakker dere om gode minner, lave menn og kjærester? :overrasket:

Spennende med deg og Pål da My... :nisseblunk: Og klem til Ery, og gå og ta ham før noen andre setter kloa i ham!

Jeg er så sliiiiten, har minst fått hoftedysplasi av å gå gå gå gå.... Har vært ute i hele dag, vært rundt omkring og overalt, og avsluttet kvelden på Italiensk restaurant.

Og Noz: Visst pokker tok jeg feil av dagene! Skylder på masse glühwein og øl m.m i går jeg. :P

Akkurat nå har jeg fått mettet julemarkedbehovet for en stund. Synes det var lite å kjøpe av ting og tang, mest mat og drikke i disse julebodene. Men jeg kom over en helt nydelig butikk som solgte alt som har med lavendel å gjøre. Lys, såpe, duftposer og mye mer. Fikk kjøpt noen venninnepresanger her.

Ellers var vi i en kjempediger katolsk kirke, der jeg trodde vievannkummen var en spyttebakk. Ikke at jeg spyttet oppi den, men det var litt flaut å bli ferska på å ta så feil....

Nydelig vær med strålende sol, og julemarkedet i dag var bare hyggelig og ikke fullstappet av turister.

Det er som du sier My, mye lurere å dra på sånt utenom helgen. :jepp:

Lavendelbutikken :rodmer:

YfIMRsZ.jpg

Den stoore domen sett fra broen i Limburg (byen vi var i)

4JARbRq.jpg

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke bare å ta han. Det kan gi han dype arr i sjelen.

Skrevet

Oi, for en kirke! Det så jo ut som et slott omtrent ;)

Høres ut som dere har hatt enda en fin dag. Finere enn i går kanskje og. Uten alle turistene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...