Gjest Inggolf Skrevet 7. desember 2014 #9081 Del Skrevet 7. desember 2014 Jaaa, Nøtteknekkeren er utrolig bra! Men skal ikke du på praksis i morgen? Klokka er tolv altså! Tok du litt feil av dagen Aldri? Det er jo mandag først i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2014 #9082 Del Skrevet 7. desember 2014 Hun er sikkert døgnvill på grunn av for mange inntrykk på èn gang, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2014 #9083 Del Skrevet 7. desember 2014 Ikke noe å grine for Ery, det var altfor mange folk der! Jeg lover at de ikke var så veldig stor stas. Hurra for mækken Noz! Har ikke kjøpt noe enda, men i morgen reiser vi til en liten landsby, ca. en times tur fra Frankfurt. Der har de visst et veldig sjarmerende og artig julemarked. Så vi får se i morgen om vi finner noe der. Typisk tysk julemarkedsbod? Så koselige bilder, aldri og kaffen var skikkelig fin! Og se, grønne blader på trærne bak julebiden - det er jammen ikke ofte man ser altså Ha en fin tur videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2014 #9084 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg er ensom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2014 #9085 Del Skrevet 7. desember 2014 Aldri er kanskje litt "jule-tommelomsk"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2014 #9086 Del Skrevet 7. desember 2014 Aldri er kanskje litt "jule-tommelomsk"? Er vi ikke alle det på denne tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2014 #9087 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg føler meg helårs-tommelomsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. desember 2014 #9088 Del Skrevet 7. desember 2014 Hun er sikkert døgnvill på grunn av for mange inntrykk på èn gang, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2014 #9089 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg føler meg helårs-tommelomsk. Godt poeng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2014 #9090 Del Skrevet 7. desember 2014 Så koselig at du tok med din mor på operaen, noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #9091 Del Skrevet 7. desember 2014 Kul kaffe!! Og jeg har også lyst til å dra på julemarked i Frankfurt. Men kanskje det egentlig er best å gjøre det i ukedager? Da er det vel mindr folk skulle man tro. Får ta det på sikt! Jeg så nøtteknekkern i fjor (tror jeg det var) Noz. Første gang jeg var i operaen og første gang jeg så ballett. Og jeg… uvitende som jeg var satt ganske lenge å venta på at de skulle begynne å synge Hva synes din mor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9092 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg er en nøtteknekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #9093 Del Skrevet 7. desember 2014 Ikke si det for høyt blant mannfolk Ery Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2014 #9094 Del Skrevet 7. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9095 Del Skrevet 7. desember 2014 Ikke si det for høyt blant mannfolk Ery Men en mann vet det allerede, at jeg kan knekke valnøtter med fingrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2014 #9096 Del Skrevet 7. desember 2014 Du blir nok ikke gift om det er det du reklamerer med ute i nattelivet, EM. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9097 Del Skrevet 7. desember 2014 Men det er ingen som vil ha meg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2014 #9098 Del Skrevet 7. desember 2014 Tror det hjelper å snakke positivt om seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9099 Del Skrevet 7. desember 2014 Nei, å så er lykk på jobb nå. Søndagsåpent på senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #9100 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg tror ikke det beste sjekketrikset er å knekke valnøtter med fingerne og samtidig si at man er en nøtterknekker Det kan du gjøre når du vil at noen skal være redd for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå