Gjest Tekola Skrevet 5. desember 2014 #9061 Del Skrevet 5. desember 2014 God tuuuuur'a! Flytte til Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2014 #9062 Del Skrevet 5. desember 2014 God tur....selv om jeg er i seneste laget til å kaste roseblader for din fot, på din sti frem til flyet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. desember 2014 #9063 Del Skrevet 5. desember 2014 God tuuuuur'a! Flytte til Trondheim savner du å bo der altså? trodde du gleda deg så mye til å flytte ned igjen? Håper du (og alle andre såklart!) får en strååååålende helg Aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. desember 2014 #9064 Del Skrevet 5. desember 2014 savner du å bo der altså? trodde du gleda deg så mye til å flytte ned igjen? Håper du (og alle andre såklart!) får en strååååålende helg Aldri Jeg savner byen og folka, men er jo selvfølgelig glad foe å ha flytta og! Ole Brum-syndrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #9065 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei til dere der hjemme i gamlelandet! Ballongturen gikk kjempegreit i går, bare et par timer i luften, det er jo ingen ting for en stor og velutstyrt luftballong! Etter en endeløs vandring på flyplassen, fikk vi endelig hentet leiebilen som var bestilt på forhånd. Prøvde først å vinne veien til hotellet uten GPS, men kjørte oss så inn i hampen bort at vi måtte ta en pause og finne frem "dama vår" som vi kaller den alltid trofaste damestemmen i GPS'en vår. Svosjh så var vi fremme på hotellet, og resten av kvelden gikk med til å treffe venner og spise nyyydelig mat. Anje! Vi fikk gresskarsuppe til forrett! Kjempegod. Det virker som om alle har pyntet ferdig til jul allerede. Og det er ikke måte på til pynt liksom. Tok et bilde av restauranten på hotellet vi bor for at dere skulle få et lite inntrykk og kanskje bli litt juleinspirerte? Hotellet er ikke stort, men veldig sjarmerende. Det er et gammelt og veldig koselig bindingsverkhus og befinner seg i en liten småby et stykke utenfor Frankfurt centrum. Senere i dag skal vi inn til byen, nyte julemarkedet (forhåpentligvis - det er tursenvis av andre som skal gjøre det samme) Etterpå skal vi spise middag og fortsette å friske opp tysken sammen med våre kjære venner. Ha en finfin lørdag alle fine forumvenner! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 6. desember 2014 #9066 Del Skrevet 6. desember 2014 Det finnes ikke noe bedre enn tyske julemarked! Kos deg masse, spis Lebkuchen og drikk Glühwein! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2014 #9067 Del Skrevet 6. desember 2014 Så trivelig bilde.... Kan du være så snill å kose deg litt for meg også, Aldri? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. desember 2014 #9068 Del Skrevet 6. desember 2014 Kos dere!! Og spist en skikkelig bratwurst til gluweinen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 6. desember 2014 #9069 Del Skrevet 6. desember 2014 Kos dere Aldri! Spis rystede kastanjer om dere får plass innimellom all gluweinen og bratwurstem og-og. Og selvsagt er gresskarsuppe kjempegodt - er det ikke det jeg har sagt hele tiden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #9070 Del Skrevet 6. desember 2014 Det var så syyyyyykt masse mennesker på dette julemarkedet, at man kom nesten ikke fram til bodene for å kjøpe noe, men det ble både glühwein og bratwürst, så da får en si seg fornøyd. Rystede kastanjer så jeg ingen steder og Lebkuchen vet jeg ikke hva er. Har gått flere mil i dag (tror jeg), men har hatt mange pauser, og til slutt endte vi opp på et koselig vertshus og spiste kalveragu og drakk øl. Den peneste kaffe latten jeg har drukket i hele mitt liv. Bare måtte vise dere. Den smakte helt fornydelig også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. desember 2014 #9071 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg vil å på julemarked 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. desember 2014 #9072 Del Skrevet 6. desember 2014 Så fine oppdateringer og bilder Aldri! Er glad for at du dro med deg mæææækken i siste liten Har du funnet noe å kjøpe enda da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #9073 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg vil å på julemarked Ikke noe å grine for Ery, det var altfor mange folk der! Jeg lover at de ikke var så veldig stor stas. Så fine oppdateringer og bilder Aldri! Er glad for at du dro med deg mæææækken i siste liten Har du funnet noe å kjøpe enda da? Hurra for mækken Noz! Har ikke kjøpt noe enda, men i morgen reiser vi til en liten landsby, ca. en times tur fra Frankfurt. Der har de visst et veldig sjarmerende og artig julemarked. Så vi får se i morgen om vi finner noe der. Typisk tysk julemarkedsbod? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. desember 2014 #9074 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #9075 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ensom Det er veldig trist Ery. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. desember 2014 #9076 Del Skrevet 6. desember 2014 Tøøøøøft Stilig bilde av julemarkedet..Litt glorete kanskje, meeen litt artig og Så praktisk med leiebil da! Synes det virker litt nifst å kjøre i en del andre land jeg, men Tyskland er kanskje ikke det verste.. Hellas og Italia (og Spania!) er ihvertfall ikke trygt Reiser dere hjem igjen allerede i morgen? Ikveld har jeg tatt med meg mamma`n min i operaen Hun har hatt så lyst til å dra dit helt siden den ble bygget, men hun har ikke hatt noen å reise med, så da kjøpt jeg to biletter så hun måtte bli med meg Så Nøtteknekkern, så julestemninga økte faktisk en del! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #9077 Del Skrevet 6. desember 2014 Tøøøøøft Stilig bilde av julemarkedet..Litt glorete kanskje, meeen litt artig og Så praktisk med leiebil da! Synes det virker litt nifst å kjøre i en del andre land jeg, men Tyskland er kanskje ikke det verste.. Hellas og Italia (og Spania!) er ihvertfall ikke trygt Reiser dere hjem igjen allerede i morgen? Ikveld har jeg tatt med meg mamma`n min i operaen Hun har hatt så lyst til å dra dit helt siden den ble bygget, men hun har ikke hatt noen å reise med, så da kjøpt jeg to biletter så hun måtte bli med meg Så Nøtteknekkern, så julestemninga økte faktisk en del! Glorete er bare fornavnet Noz! Tyskland er helt topp å kjøre bil i! Jeg sa det akkurat til gubbeskinnet før i kveld, at veiene er så tydelig oppmerket som om det skulle være for lekebiler liksom. Veldig greit å kjøre bil her. Så utrolig koselig at du fikk tatt med mammaen din til Operaen Noz. Kan tenke meg dere koste dere masse. Var hun fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. desember 2014 #9078 Del Skrevet 6. desember 2014 Glorete er bare fornavnet Noz! Tyskland er helt topp å kjøre bil i! Jeg sa det akkurat til gubbeskinnet før i kveld, at veiene er så tydelig oppmerket som om det skulle være for lekebiler liksom. Veldig greit å kjøre bil her. Så utrolig koselig at du fikk tatt med mammaen din til Operaen Noz. Kan tenke meg dere koste dere masse. Var hun fornøyd? Du ser jo mer enn bare det vi ser på bildet, så det blir nok langt mer glorete for deg vil jeg tro- litt vel overdådig og voldsomt kanskje Godt å vite at det er tryggere å kjøre enn jeg trodde, for da er dere tryggere enn jeg trodde og Ja, vi var fornøyde begge to FOR en utrolig forestilliing! Du har sett den? Besøket mitt dro ikke før et par timer før jeg skulle dra (fest og morro til sene (tidlige?) morgentimer idag så med tilnærmet lik null søvn og med promille i blodet så har det vært en småtøff dag/kveld, men det er jo såklart min egen feil ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #9079 Del Skrevet 6. desember 2014 Du ser jo mer enn bare det vi ser på bildet, så det blir nok langt mer glorete for deg vil jeg tro- litt vel overdådig og voldsomt kanskje Godt å vite at det er tryggere å kjøre enn jeg trodde, for da er dere tryggere enn jeg trodde og Ja, vi var fornøyde begge to FOR en utrolig forestilliing! Du har sett den? Besøket mitt dro ikke før et par timer før jeg skulle dra (fest og morro til sene (tidlige?) morgentimer idag så med tilnærmet lik null søvn og med promille i blodet så har det vært en småtøff dag/kveld, men det er jo såklart min egen feil ) Jaaa, Nøtteknekkeren er utrolig bra! Men skal ikke du på praksis i morgen? Klokka er tolv altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2014 #9080 Del Skrevet 7. desember 2014 "Å pynte til trengsel"... Men julesjokk er kanskje greit når en kan dra hjem igjen og få det i mer passelige doser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå