Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God tur....selv om jeg er i seneste laget til å kaste roseblader for din fot, på din sti frem til flyet. :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

God tuuuuur'a!

Flytte til Trondheim :rodmer:

savner du å bo der altså? trodde du gleda deg så mye til å flytte ned igjen?

Håper du (og alle andre såklart!) får en strååååålende helg Aldri :bolledeig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner du å bo der altså? trodde du gleda deg så mye til å flytte ned igjen?

Håper du (og alle andre såklart!) får en strååååålende helg Aldri :bolledeig:

Jeg savner byen og folka, men er jo selvfølgelig glad foe å ha flytta og! Ole Brum-syndrom? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere der hjemme i gamlelandet! :vinke:

Ballongturen gikk kjempegreit i går, bare et par timer i luften, det er jo ingen ting for en stor og velutstyrt luftballong!

Etter en endeløs vandring på flyplassen, fikk vi endelig hentet leiebilen som var bestilt på forhånd. Prøvde først å vinne veien til hotellet uten GPS, men kjørte oss så inn i hampen bort at vi måtte ta en pause og finne frem "dama vår" som vi kaller den alltid trofaste damestemmen i GPS'en vår.

Svosjh så var vi fremme på hotellet, og resten av kvelden gikk med til å treffe venner og spise nyyydelig mat.

Anje! :gresskar: Vi fikk gresskarsuppe til forrett! Kjempegod.

Det virker som om alle har pyntet ferdig til jul allerede. :sukk: Og det er ikke måte på til pynt liksom.

Tok et bilde av restauranten på hotellet vi bor for at dere skulle få et lite inntrykk og kanskje bli litt juleinspirerte? :fnise:

Hotellet er ikke stort, men veldig sjarmerende. Det er et gammelt og veldig koselig bindingsverkhus og befinner seg i en liten småby et stykke utenfor Frankfurt centrum.

Senere i dag skal vi inn til byen, nyte julemarkedet (forhåpentligvis - det er tursenvis av andre som skal gjøre det samme) :bond: Etterpå skal vi spise middag og fortsette å friske opp tysken sammen med våre kjære venner.

Ha en finfin lørdag alle fine forumvenner! :kyss:

QZWay0x.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere Aldri! Spis rystede kastanjer om dere får plass innimellom all gluweinen og bratwurstem og-og. :jepp:

Og selvsagt er gresskarsuppe kjempegodt - er det ikke det jeg har sagt hele tiden? :jolie:

:ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så syyyyyykt masse mennesker på dette julemarkedet, at man kom nesten ikke fram til bodene for å kjøpe noe, men det ble både glühwein og bratwürst, så da får en si seg fornøyd. :biggrin: Rystede kastanjer så jeg ingen steder :riste: og Lebkuchen vet jeg ikke hva er. :ler:

Har gått flere mil i dag (tror jeg), men har hatt mange pauser, og til slutt endte vi opp på et koselig vertshus og spiste kalveragu og drakk øl. :ol:

hbQoaOF.jpg

Den peneste kaffe latten jeg har drukket i hele mitt liv.

Bare måtte vise dere. :rodmer:

Den smakte helt fornydelig også.

TuEX7SM.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Så fine oppdateringer og bilder Aldri!

Er glad for at du dro med deg mæææækken i siste liten :nigo:

Har du funnet noe å kjøpe enda da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil å på julemarked

Ikke noe å grine for Ery, det var altfor mange folk der! Jeg lover at de ikke var så veldig stor stas. :takke:

Så fine oppdateringer og bilder Aldri!

Er glad for at du dro med deg mæææækken i siste liten :nigo:

Har du funnet noe å kjøpe enda da?

Hurra for mækken Noz! :hoppendeglad:

Har ikke kjøpt noe enda, men i morgen reiser vi til en liten landsby, ca. en times tur fra Frankfurt. Der har de visst et veldig sjarmerende og artig julemarked. Så vi får se i morgen om vi finner noe der.

Typisk tysk julemarkedsbod? :laugh:

aNAEFqa.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Tøøøøøft :hoppe: Stilig bilde av julemarkedet..Litt glorete kanskje, meeen litt artig og :Hehe:

Så praktisk med leiebil da! Synes det virker litt nifst å kjøre i en del andre land jeg, men Tyskland er kanskje ikke det verste.. Hellas og Italia (og Spania!) er ihvertfall ikke trygt :overrasket:

Reiser dere hjem igjen allerede i morgen?

Ikveld har jeg tatt med meg mamma`n min i operaen :) Hun har hatt så lyst til å dra dit helt siden den ble bygget, men hun har ikke hatt noen å reise med, så da kjøpt jeg to biletter så hun måtte bli med meg :fnise: Så Nøtteknekkern, så julestemninga økte faktisk en del!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøøøøøft :hoppe: Stilig bilde av julemarkedet..Litt glorete kanskje, meeen litt artig og :Hehe:

Så praktisk med leiebil da! Synes det virker litt nifst å kjøre i en del andre land jeg, men Tyskland er kanskje ikke det verste.. Hellas og Italia (og Spania!) er ihvertfall ikke trygt :overrasket:

Reiser dere hjem igjen allerede i morgen?

Ikveld har jeg tatt med meg mamma`n min i operaen :) Hun har hatt så lyst til å dra dit helt siden den ble bygget, men hun har ikke hatt noen å reise med, så da kjøpt jeg to biletter så hun måtte bli med meg :fnise: Så Nøtteknekkern, så julestemninga økte faktisk en del!

Glorete er bare fornavnet Noz! :fnise:

Tyskland er helt topp å kjøre bil i! Jeg sa det akkurat til gubbeskinnet før i kveld, at veiene er så tydelig oppmerket som om det skulle være for lekebiler liksom. Veldig greit å kjøre bil her.

Så utrolig koselig at du fikk tatt med mammaen din til Operaen Noz. Kan tenke meg dere koste dere masse. Var hun fornøyd? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Glorete er bare fornavnet Noz! :fnise:

Tyskland er helt topp å kjøre bil i! Jeg sa det akkurat til gubbeskinnet før i kveld, at veiene er så tydelig oppmerket som om det skulle være for lekebiler liksom. Veldig greit å kjøre bil her.

Så utrolig koselig at du fikk tatt med mammaen din til Operaen Noz. Kan tenke meg dere koste dere masse. Var hun fornøyd? :blomst:

Du ser jo mer enn bare det vi ser på bildet, så det blir nok langt mer glorete for deg vil jeg tro- litt vel overdådig og voldsomt kanskje :ler:

Godt å vite at det er tryggere å kjøre enn jeg trodde, for da er dere tryggere enn jeg trodde og :Hehe:

Ja, vi var fornøyde begge to :) FOR en utrolig forestilliing! Du har sett den?

Besøket mitt dro ikke før et par timer før jeg skulle dra (fest og morro til sene (tidlige?) morgentimer idag så med tilnærmet lik null søvn og med promille i blodet så har det vært en småtøff dag/kveld, men det er jo såklart min egen feil :ler: )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo mer enn bare det vi ser på bildet, så det blir nok langt mer glorete for deg vil jeg tro- litt vel overdådig og voldsomt kanskje :ler:

Godt å vite at det er tryggere å kjøre enn jeg trodde, for da er dere tryggere enn jeg trodde og :Hehe:

Ja, vi var fornøyde begge to :) FOR en utrolig forestilliing! Du har sett den?

Besøket mitt dro ikke før et par timer før jeg skulle dra (fest og morro til sene (tidlige?) morgentimer idag så med tilnærmet lik null søvn og med promille i blodet så har det vært en småtøff dag/kveld, men det er jo såklart min egen feil :ler: )

Jaaa, Nøtteknekkeren er utrolig bra! :Nikke:

Men skal ikke du på praksis i morgen? Klokka er tolv altså! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å pynte til trengsel"... :fnise: Men julesjokk er kanskje greit når en kan dra hjem igjen og få det i mer passelige doser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...