Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Søt nisselue du har fått deg, Aldri! :Nikke:

Pfft, denne gamle strikkelua her...? :sjenert: ...men takk allikevel søte frøken K. :klemmer:

10645067_10152728213461655_8703067195189

Nommin stakars liten da! :)

Nei heldigvis ikke :fnise: Men det var artig å se hvordan det så ut på fjernsynet da..Likte ikke Ylvisbrødrene noe spesielt før, men de var virkelig så mye bedre når man opplevde dem live-live! Så nå liker jeg dem mye bedre faktisk :jepp:

Heheee, inkludert i husleia da :tunge1: Men huseierne mine kunne lett ha tatt samme leiepris uten å inkludere strømmen...

Nattinatt snart på dere :goodbye: Kom hjem fra senvakt (praksis)nå og skal opp igjen kl 5.30 på tidligvakt så jg burde vel overbevise meg selv om at det er lurt å legge seg!

Håper dere har hatt en finfin kveld!

Jøss som du står på om dagen Noz. Hvor lenge er det igjen av praksisperioden din for denne gangen?

Er det ingen som spiser fløtemysost her da? Det er jo det aller beste :rodmer:

:vinke: Jeg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jo :) ...men smaker juleosten anderledes da?

Ja!! Det er fløtemysost med kardemomme i. Så det smaker julekrydder. Og litt boller!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Det er fløtemysost med kardemomme i. Så det smaker julekrydder. Og litt boller!

Syns det høres godt ut jeg. :hjerter: Sikkert godt å ha på vørterkaka! :sikle:

Ok... :) *skeptisk* :glare:

Er det noen som ser på Hygge i Strømsø-serien?

http://tv.nrk.no/serie/hygge-i-stromso

Masse koselig krimskrams-aktiviteter som pynter opp i omgivelsene. Trivelige og fargerike greier syns jeg.

Har ikke sett på Hoppe, men virker koselig og lærerikt. :Nikke:

Jeg er akkurat ferdig med å montere pepperkakehus nr. 2, så nå er det bare å komme og pynte! :arwen:

VrwjJ06.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mnja, neeeei, liksom. :plystre:

Mulig jeg kan ta bilde av det ferdige resultatet, så kan du jo sammenligne Hoppe! :hoho::hoho::hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mamma har laget krumkaker i dag, og etterpå skal vi lage peppernøtter :jepp: Skal bare spise litt først :) Noe jeg kjenner jeg trenger! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med bakedag sammen med mamma da. :blomst:

Absolutt :jepp: nå har jeg funnet strikketøyet igjen, småskummelt å strikke motsatt vei av mønsteret :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jøss som du står på om dagen Noz. Hvor lenge er det igjen av praksisperioden din for denne gangen?

Ja, det er mye som skjer for tiden faktisk!

Praksisperioden er på 9 uker og nå har jeg jobbet i 5 dager.. Det er et veldig spesielt sted

og mange vanskelig ting å komme igjennom for meg, men det er sikkert bare noen kneiker som skal til før det blir helt greit. I de to siste dagene så har jeg hatt kjempemasse ansvar og tjenestelederen som var der noen timer noen timer forige uke og noen timer i dag, sa at det virker som at jeg har jobbet der i 6-7 mnd :) Det må jeg jo ta som et kompliment da! Ble også spurt om jeg kan ta noen ekstra/helgevakter, så kanskje jeg lett kan skaffe meg jobb der etter studiene :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Fælt så julete det var her inne da! :ler:

*Sniker seg ut*

Vi er tydeligvis like glade i jula ja :fnise:

Meeen, apropo pepperkakehus; Jeg tror jeg postet bilde av pepperkakehusene som jeg lagde sammen med noen elever jeg jobbet med? Men det husker dere kanskje ikke?....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...