Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rundpinner er knall for å strikke frem og tilbake på :jepp:

Med dressen jeg strikker til Vesla så bruker jeg maskesting på skuldrene i stedet for å felle og så sy sammen. Så jeg har brukt rundpinner for å holde de ulike delene på imens jeg har strikket ferdig motparten de skulle sammenveves med. Og så rundpinne for frem og tilbake-strikk.

Tror nesten jeg skal investere i et skikkelig pinnesett etter hvert, for nå har jeg så mye rare pinner :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er et skikkelig strikkepinnesett Tekola?

Du skjønner, jeg kasta alle strikkepinnene mine forrige vinter. :skratte:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ok, Tekola, jeg skal forsøke rundpinne først. Vedder på at jeg har veldig mange typer pinner

liggende i ufo-prosjektene mine... Jeg må ta meg i nakken og frigjøre både pinner og garn,

så ting kan bli noe ordentlig en gang for alle. :jepp: Tror jeg har nok å gjøre denne vinteren ja.

----

Åhh, den linken førte til vidunderligheter. :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Kastet? :bond:

http://www.nostenett.no/categories/cyber-monday/manufacturer/knitpro/sort-by/1 Noe alla disse! Hm... Tilbud, gitt. Kanskje jeg skal være litt gal og bruke bursdagspengene på noe jeg vet jeg vil bruke mye?

Kastet ja. :fnise: Jeg hadde hundreogørtogfjørti stålpinner i ulike størrelser som jeg aldri brukte. Vekk med de.

Skal jeg strikke noe nå, vil jeg skaffe meg bambuspinner ala de du lenker til her Tekola,

• Liker 1
Skrevet

Aaah, det hørtes fornuftig ut Aldrisur! Bambus er noe helt annet :jepp:

Du får gå på UFO-jakt, Hoppe :nigo:

Tror ikke det blir noe sånt sett på meg med det første. Har jo en del pinner, så jeg får heller finne meg noen bedre systemer for oppbevaring av dem :jepp:

Skrevet

Det gir i hvert fall en veldig bra følelse når man har klart å gjennomføre en sånn utfordring!

:blomst: Etter det inntrykket jeg har av deg, er jeg sikker på at du er spesielt god i det du driver med Anje.

Vi har en (veldig bra og konstruktiv) policy på at vi svarer ærlig og åpent når noen spør, selv om det ikke stiller oss i det helt beste lys, så slike artikler kan innimellom være litt nifse. En vet aldri hvor snille de er. Men journalister liker heldigvis ofte at folk er likefrem. :nigo:

Det er veldig hyggelig sagt av deg, Aldri. :rodme:

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du har vært ekspert på.

Jeg har kjøpt julebrunost i dag og hatt rundstykke til kveldsmat! Nam! Men den var ganske seig.

Skrevet

Søt nisselue du har fått deg, Aldri! :Nikke:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Næmmen åååå, da skulle jeg jo sett på dette jeg også! :( Fikk du sett deg selv på Tv da?

Finnes det virkelig noe som er gratis Nozze? :danse:

Nei heldigvis ikke :fnise: Men det var artig å se hvordan det så ut på fjernsynet da..Likte ikke Ylvisbrødrene noe spesielt før, men de var virkelig så mye bedre når man opplevde dem live-live! Så nå liker jeg dem mye bedre faktisk :jepp:

Heheee, inkludert i husleia da :tunge1: Men huseierne mine kunne lett ha tatt samme leiepris uten å inkludere strømmen...

Nattinatt snart på dere :goodbye: Kom hjem fra senvakt (praksis)nå og skal opp igjen kl 5.30 på tidligvakt så jg burde vel overbevise meg selv om at det er lurt å legge seg!

Håper dere har hatt en finfin kveld!

• Liker 1
Skrevet

Hoppe, hvis det er krise og du vil strikke uten å ha funnet disse stopperne noe sted så går det an å surre gummistrikk på endene av strømpepinner. Det var det man gjorde i gamle dager. *følersegplutseligekstragammel*

• Liker 1
Skrevet

Takk, O vise Galactica i det Høye! :klem:

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du har vært ekspert på.

Jeg har kjøpt julebrunost i dag og hatt rundstykke til kveldsmat! Nam! Men den var ganske seig.

Julebrunost! Oj. Jeg er fast tilhenger av G35, jeg. :wow:

Skrevet

G35 her også! :opplyser:

Skrevet

Jeg og, men akkurat nå i jula er det jo mye man spiser som man vanligvis ikke spise :)

Skrevet

Forresten, det er Gudbrandsdalsost jeg spiser. Det er vel ikke g35?

Skrevet (endret)

Jo :) ...men smaker juleosten anderledes da?

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Er det ingen som spiser fløtemysost her da? Det er jo det aller beste :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Møteflysost er litt lysere...stemmer det?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...