Gjest Tekola Skrevet 28. februar 2014 #881 Del Skrevet 28. februar 2014 Det hørtes helt himmelsk ut! Jeg tar gjerne imot middagsinvitasjoner som kommer min vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2014 #882 Del Skrevet 28. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. februar 2014 #883 Del Skrevet 28. februar 2014 Mynona det var ikke mye til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. februar 2014 #884 Del Skrevet 28. februar 2014 Mynona det var ikke mye til middag Hvis man spise mange nok så blir det mye til middag Har aldri likt pølser, men lomper eller pølsebrød med sprøløk og ketchup har vært mitt alternativ, og jeg synes det er godt faktisk. Som lettvindt middag. Bruker jo en pose løk pr middag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. februar 2014 #885 Del Skrevet 28. februar 2014 OOO, madness! Ikke slike litt dyrere pølser heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #886 Del Skrevet 28. februar 2014 Tilbake igjen! Jeg har i en time og tyve minutter! Det var et skikkelig bra show altså! Masse lyd, rappkjefta Lyngbø og faktisk en del fin musikk også! Kan virkelig anbefale (dere som har anledning) å ta en tur. Jeg lo så tårene rant, og jeg er helt støl i magen. Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. februar 2014 #887 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) OOO, madness! Ikke slike litt dyrere pølser heller? Nope. Jeg klarer å spise pølser nå. Hvis jeg er på besøk hos noen og får det servert. Men jeg nyter det ikke Jeg er nok det eneste barnet som ikke likte pølser Så det er jo bra at jeg synes lomper er kjempegodt! Tilbake igjen! Jeg har i en time og tyve minutter! Det var et skikkelig bra show altså! Masse lyd, rappkjefta Lyngbø og faktisk en del fin musikk også! Kan virkelig anbefale (dere som har anledning) å ta en tur. Jeg lo så tårene rant, og jeg er helt støl i magen. Nå: Åh, så bra!! Visste ikke at han hadde show nå en gang jeg. Stand up er jo så moro, det burde man gjøre oftere. Endret 28. februar 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2014 #888 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Godt å høre at du kom deg helskinnet hjem igjen og ikke måtte på akutten for å brekke kjeven tilbake på plass igjen. Du kan gjerne få bo på det nye gjesterommet vårt Hoppe! Du kan til og med få hoppe inn den nye senga! Syntes at Hoppe kan komme til Oslo når jeg er der også så jeg kan gi hun en klem! For en god idé Roflen! Du og Hoppe kan komme samtidig, jeg har jo kjøpt familiekøye! Da skal vi spise is! Noen ganger i livet bare vet jeg at jeg er blant gode venner. *snufs* Takk. --- p.s. det ble pølse og mos-middag på meg også i dag. Jeg klippet opp tynne (joda det går an det) wienerpølseskiver i en stor bolle. Helte over erter, fersk løk, smør, salt, kokende vann og potetmosflak, lot det stå noen minutter for at det skulle bli seg selv og pisket det sammen til en eneste stor "gryterett" ala Hoppish. Oppå alt: strø med sprøstekt løk, krydder og ketchup. Var så godt atte. Endret 28. februar 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. februar 2014 #889 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hoppe Men jeg kan fint snike deg i bilen altså! Kan vi kidnappe alle de koselige KG folkene til stor fest Endret 28. februar 2014 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #890 Del Skrevet 28. februar 2014 Nope. Jeg klarer å spise pølser nå. Hvis jeg er på besøk hos noen og får det servert. Men jeg nyter det ikke Jeg er nok det eneste barnet som ikke likte pølser Så det er jo bra at jeg synes lomper er kjempegodt! Åh, så bra!! Visste ikke at han hadde show nå en gang jeg. Stand up er jo så moro, det burde man gjøre oftere. Du burde ta deg en tur dit My! Godt å høre at du kom deg helskinnet hjem igjen og ikke måtte på akutten for å brekke kjeven tilbake på plass igjen. Noen ganger i livet bare vet jeg at jeg er blant gode venner. *snufs* Takk. --- p.s. det ble pølse og mos-middag på meg også i dag. Jeg klippet opp tynne (joda det går an det) wienerpølseskiver i en stor bolle. Helte over erter, fersk løk, smør, salt, kokende vann og potetmosflak, lot det stå noen minutter for at det skulle bli seg selv og pisket det sammen til en eneste stor "gryterett" ala Hoppish. Oppå alt: strø med sprøstekt løk, krydder og ketchup. Var så godt atte. Det hørtes veldig godt ut faktisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2014 #891 Del Skrevet 28. februar 2014 Jippiii! Da skal vi danse slik bare norsk sunn ungdom kan! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #892 Del Skrevet 28. februar 2014 For et vakkert bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. februar 2014 #893 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg er red bulloholiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2014 #894 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Så kan vi synge sånn unisont "suuuudeli-duttan-dei"- sanger hele kvelden,kanskje ispedd et ektefølt stev eller tre! Jeg er red bulloholikerJeg er redd for farlige bulloholikere. Endret 28. februar 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #895 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg er red bulloholiker Kan man virkelig bli det? Jeg har aldri smakt redbull. Smaker det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2014 #896 Del Skrevet 28. februar 2014 *nei* Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. februar 2014 #897 Del Skrevet 28. februar 2014 Kan man virkelig bli det? Jeg har aldri smakt redbull. Smaker det godt? Ja klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. februar 2014 #898 Del Skrevet 28. februar 2014 Så kan vi synge sånn unisont "suuuudeli-duttan-dei"- sanger hele kvelden, kanskje ispedd et ektefølt stev eller tre! Jeg er redd for farlige bulloholikere. Jeg og Dudleif er farlige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #899 Del Skrevet 28. februar 2014 Så kan vi synge sånn unisont "suuuudeli-duttan-dei"- sanger hele kvelden, kanskje ispedd et ektefølt stev eller tre! Jeg er redd for farlige bulloholikere. Ja, vi gjør det! Suuudeli-duttan-dei-sanger er koselige synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2014 #900 Del Skrevet 28. februar 2014 Hollandske nattvafler med sirup til folket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå