Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass ja. :troest:

Du burde sjekke innboksen din. Jeg er framdeles sjokkskada
Skrevet

Kunne trengt en liten fjernt fra byens larm jeg og. Finnes det virkelig steder i norge helt uten nettilgang altså? i 2014! Erre muuuulig! Er ikke det en menneskerettighet? :fnise:

Neida, ikke helt ferdig. 10 dager igjen. Er ferdig med 2 av 3, så jeg driver å jobber med jussen… prøvde å få noen advokatvenner av meg til å ta den for meg, men de mente det ikke var noe lurt :ler:

Skrevet

Du burde sjekke innboksen din. Jeg er framdeles sjokkskada

Det skal jeg gjøre.

Kunne trengt en liten fjernt fra byens larm jeg og. Finnes det virkelig steder i norge helt uten nettilgang altså? i 2014! Erre muuuulig! Er ikke det en menneskerettighet? :fnise:

Neida, ikke helt ferdig. 10 dager igjen. Er ferdig med 2 av 3, så jeg driver å jobber med jussen… prøvde å få noen advokatvenner av meg til å ta den for meg, men de mente det ikke var noe lurt :ler:

Tja, vi hadde vel klart å ordne nettilgang om vi anstrengte oss en smule, men ikke noe TV og ikke noe nett, var faktisk ganske deilig. :sikle:

Åh, ja du har den hersens jussen igjen! Dette greier du så fint så. Tenk på alt du har vært gjennom de siste årene av lærdom? Juss-eksamen kommer du til å klare helt fint.

Skrevet

Jeg håper du har rett!

Godt å høre at det ikke finnes et sånt sted :ler:

Har du hentet fram adventsstaken da? Eller nettopp kommet deg hjem?

Skrevet

Jeg håper du har rett!

Godt å høre at det ikke finnes et sånt sted :ler:

Har du hentet fram adventsstaken da? Eller nettopp kommet deg hjem?

Adventstaken er på plass! Enkelt og greit fire kubbelys med tallene 1 2 3 og 4 på. Nå må jeg begynne å tenke på alt annet som må ordnes før jul. :bond:

Akkurat for øyeblikket har jeg helt blackout lissom! Kommer ikke på noe jeg trenger å ordne, men det forandrer seg nok fort når hjernen kommer i bymodus igjen.

Satser på å finne noen julepresanger til helgen på julemarkedet i Frankfurt. Pakkelalenderne til de to 5-åringene ordna jeg helldigvis før jeg dro. :P

Har bestemt meg for å se på finalen av Farmen i kveld, men hvis han Olav vinner, skal jeg aldri se på det mer. De kan gjerne være venner med ham nå i ettertid, alle farmendeltakerne, men jeg klarer ikke å glemme hvor ekkel han var mens spillet pågikk.

Meg om det, jeg er en sånn type som aldri kan tilgi at folk er slemme med vilje - spill eller ei, det hjelper ikke! :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Hurra! Velkommen tilbake!

Da får vi vel dele broderlig og søsterlig på resten av sodden, bollene, brownien, kransekaken, ostekaken og de andre godsakene? :nigo:

Skrevet

Hurra! Velkommen tilbake!

Da får vi vel dele broderlig og søsterlig på resten av sodden, bollene, brownien, kransekaken, ostekaken og de andre godsakene? :nigo:

:strix: Jaaaaa, det gjør vi! :kristin:

• Liker 1
Skrevet

Aldriiiiiiiii! :klem: Så godt å høre at du ikke hadde satt deg fast i ei bresprekk eller noe annet farlig!

• Liker 1
Skrevet

Aldriiiiiiiii! :klem: Så godt å høre at du ikke hadde satt deg fast i ei bresprekk eller noe annet farlig!

Ja, ikke sant? :fnise:

Jeg leste brevsprekk, men så ingen bresprekker heller - heldigvis! :hoho:

• Liker 2
Skrevet

...og tusen takk for Surines bidrag til å gjennomrette balanse og verdensfred i ballongens omgivelser.

Nå kan vi liksom puste ut og senke skuldrene. Jeg kommer til å sove godt i natt når "a mor" er i hus. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

...og tusen takk for Surines bidrag til å gjennomrette balanse og verdensfred i ballongens omgivelser.

Nå kan vi liksom puste ut og senke skuldrene. Jeg kommer til å sove godt i natt når "a mor" er i hus. :jepp:

Ja du Hoppe du Hoppe! :fnise:

Skrevet

Jammen sånn er jeg skrudd sammen serru. :) Om du hadde vært en tenåring som ble altfor sent ute,

da hadde jeg sittet og ventet på deg i stua til du kom deg vel i hus.

• Liker 1
Skrevet

Jammen sånn er jeg skrudd sammen serru. :) Om du hadde vært en tenåring som ble altfor sent ute,

Jeg skulle ønske at du var mora mi jeg Hoppe! Det hadde vært trygt og godt. :hug:

• Liker 2
Skrevet

Og det er jo akkurat det hun er :nigo:

• Liker 3
Skrevet

Gruup-høgg, dere! grouphug.gif

• Liker 2
Skrevet

Og det er jo akkurat det hun er :nigo:

Jaaaa nettopp! :bolledeig:

Gruup-høgg, dere! grouphug.gif

Gruup-høgg tilbake! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :hoppendeglad:

Så godt å ha deg her igjen! Så fantastisk søt du er Aldrisurine :ler: Måtte fnise litt av det du sa i telefonen, synes jeg hørte deg :fnise: "Mamma!! Ta å kom deg inn i ballongen din med det samme du kommer hjem! De derre rare vennene dine driver å savner deg igjen!"

Høres ut som en fin tur da Aldri, null kontakt med omverden trengs en gang i blant!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...