Severus Skrevet 30. november 2014 #8902 Skrevet 30. november 2014 Såpass ja. Du burde sjekke innboksen din. Jeg er framdeles sjokkskada
Mynona Skrevet 30. november 2014 #8903 Skrevet 30. november 2014 Kunne trengt en liten fjernt fra byens larm jeg og. Finnes det virkelig steder i norge helt uten nettilgang altså? i 2014! Erre muuuulig! Er ikke det en menneskerettighet? Neida, ikke helt ferdig. 10 dager igjen. Er ferdig med 2 av 3, så jeg driver å jobber med jussen… prøvde å få noen advokatvenner av meg til å ta den for meg, men de mente det ikke var noe lurt
Aldrisur Skrevet 30. november 2014 Forfatter #8904 Skrevet 30. november 2014 Du burde sjekke innboksen din. Jeg er framdeles sjokkskada Det skal jeg gjøre. Kunne trengt en liten fjernt fra byens larm jeg og. Finnes det virkelig steder i norge helt uten nettilgang altså? i 2014! Erre muuuulig! Er ikke det en menneskerettighet? Neida, ikke helt ferdig. 10 dager igjen. Er ferdig med 2 av 3, så jeg driver å jobber med jussen… prøvde å få noen advokatvenner av meg til å ta den for meg, men de mente det ikke var noe lurt Tja, vi hadde vel klart å ordne nettilgang om vi anstrengte oss en smule, men ikke noe TV og ikke noe nett, var faktisk ganske deilig. Åh, ja du har den hersens jussen igjen! Dette greier du så fint så. Tenk på alt du har vært gjennom de siste årene av lærdom? Juss-eksamen kommer du til å klare helt fint.
Mynona Skrevet 30. november 2014 #8905 Skrevet 30. november 2014 Jeg håper du har rett! Godt å høre at det ikke finnes et sånt sted Har du hentet fram adventsstaken da? Eller nettopp kommet deg hjem?
Aldrisur Skrevet 30. november 2014 Forfatter #8906 Skrevet 30. november 2014 Jeg håper du har rett! Godt å høre at det ikke finnes et sånt sted Har du hentet fram adventsstaken da? Eller nettopp kommet deg hjem? Adventstaken er på plass! Enkelt og greit fire kubbelys med tallene 1 2 3 og 4 på. Nå må jeg begynne å tenke på alt annet som må ordnes før jul. Akkurat for øyeblikket har jeg helt blackout lissom! Kommer ikke på noe jeg trenger å ordne, men det forandrer seg nok fort når hjernen kommer i bymodus igjen. Satser på å finne noen julepresanger til helgen på julemarkedet i Frankfurt. Pakkelalenderne til de to 5-åringene ordna jeg helldigvis før jeg dro. Har bestemt meg for å se på finalen av Farmen i kveld, men hvis han Olav vinner, skal jeg aldri se på det mer. De kan gjerne være venner med ham nå i ettertid, alle farmendeltakerne, men jeg klarer ikke å glemme hvor ekkel han var mens spillet pågikk. Meg om det, jeg er en sånn type som aldri kan tilgi at folk er slemme med vilje - spill eller ei, det hjelper ikke! 1
Gjest Tekola Skrevet 30. november 2014 #8907 Skrevet 30. november 2014 Hurra! Velkommen tilbake! Da får vi vel dele broderlig og søsterlig på resten av sodden, bollene, brownien, kransekaken, ostekaken og de andre godsakene?
Aldrisur Skrevet 30. november 2014 Forfatter #8908 Skrevet 30. november 2014 Hurra! Velkommen tilbake! Da får vi vel dele broderlig og søsterlig på resten av sodden, bollene, brownien, kransekaken, ostekaken og de andre godsakene? Jaaaaa, det gjør vi! 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2014 #8909 Skrevet 30. november 2014 Aldriiiiiiiii! Så godt å høre at du ikke hadde satt deg fast i ei bresprekk eller noe annet farlig! 1
Aldrisur Skrevet 30. november 2014 Forfatter #8910 Skrevet 30. november 2014 Aldriiiiiiiii! Så godt å høre at du ikke hadde satt deg fast i ei bresprekk eller noe annet farlig! Ja, ikke sant? Jeg leste brevsprekk, men så ingen bresprekker heller - heldigvis! 2
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2014 #8911 Skrevet 30. november 2014 ...og tusen takk for Surines bidrag til å gjennomrette balanse og verdensfred i ballongens omgivelser. Nå kan vi liksom puste ut og senke skuldrene. Jeg kommer til å sove godt i natt når "a mor" er i hus. 2
Aldrisur Skrevet 30. november 2014 Forfatter #8912 Skrevet 30. november 2014 ...og tusen takk for Surines bidrag til å gjennomrette balanse og verdensfred i ballongens omgivelser. Nå kan vi liksom puste ut og senke skuldrene. Jeg kommer til å sove godt i natt når "a mor" er i hus. Ja du Hoppe du Hoppe!
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2014 #8913 Skrevet 30. november 2014 Jammen sånn er jeg skrudd sammen serru. Om du hadde vært en tenåring som ble altfor sent ute, da hadde jeg sittet og ventet på deg i stua til du kom deg vel i hus. 1
Aldrisur Skrevet 30. november 2014 Forfatter #8914 Skrevet 30. november 2014 Jammen sånn er jeg skrudd sammen serru. Om du hadde vært en tenåring som ble altfor sent ute, da hadde jeg sittet og ventet på deg i stua til du kom deg vel i hus. Jeg skulle ønske at du var mora mi jeg Hoppe! Det hadde vært trygt og godt. 2
Mynona Skrevet 30. november 2014 #8915 Skrevet 30. november 2014 Jammen sånn er jeg skrudd sammen serru. Om du hadde vært en tenåring som ble altfor sent ute, da hadde jeg sittet og ventet på deg i stua til du kom deg vel i hus. Og det er jo akkurat det hun er 3
Aldrisur Skrevet 30. november 2014 Forfatter #8917 Skrevet 30. november 2014 Og det er jo akkurat det hun er Jaaaa nettopp! Gruup-høgg, dere! Gruup-høgg tilbake! 1
Gjest Inggolf Skrevet 30. november 2014 #8919 Skrevet 30. november 2014 Aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Så godt å ha deg her igjen! Så fantastisk søt du er Aldrisurine Måtte fnise litt av det du sa i telefonen, synes jeg hørte deg "Mamma!! Ta å kom deg inn i ballongen din med det samme du kommer hjem! De derre rare vennene dine driver å savner deg igjen!" Høres ut som en fin tur da Aldri, null kontakt med omverden trengs en gang i blant! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå