Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8741 Skrevet 17. november 2014 Er du på vei til månen Ery?
Gjest Inggolf Skrevet 17. november 2014 #8742 Skrevet 17. november 2014 Åh dåne! Jeg elsker Hval sine marsipan-sjokoladehvaler altså! Men vi skulle rekke ferja vet du! Ja, tax free`en ja, det er nok billigere ting der vil jeg tro. Får du lekt noe med de små vennene dine for tiden da? Du er jo blitt så travel (eller, travlere...) 2
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8744 Skrevet 17. november 2014 Ja, tax free`en ja, det er nok billigere ting der vil jeg tro. Får du lekt noe med de små vennene dine for tiden da? Du er jo blitt så travel (eller, travlere...) Tax-freen på den ferja var helt syk! Vi fikk gratis ribbe med oss hjem, ekstra vinflasker og jeg vet ikke hva! Helt perfekt Noz! Var innom lillesnuppa og spiste lapskaus på hjemveien og til helgen får jeg beslk av den liile mannen. Mya av tiden min går med til de små vennene mine. Og du vet jo hvordan jeg koser meg med det. Du da? 1
Galactica Skrevet 17. november 2014 #8746 Skrevet 17. november 2014 Hadeland Glassverk er heller ikke å forakte dersom man har lyst på glass og stentøy til en billig penge. 3
Severus Skrevet 17. november 2014 #8747 Skrevet 17. november 2014 Han er så søøøt! Søtere enn han du vet
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8748 Skrevet 17. november 2014 Hadeland Glassverk er heller ikke å forakte dersom man har lyst på glass og stentøy til en billig penge. Det har du rett i G. Samme eier, samme shoppingmuligheter, bare litt forskjellig utvalg!
Gjest Inggolf Skrevet 17. november 2014 #8749 Skrevet 17. november 2014 Tax-freen på den ferja var helt syk! Vi fikk gratis ribbe med oss hjem, ekstra vinflasker og jeg vet ikke hva! Helt perfekt Noz! Var innom lillesnuppa og spiste lapskaus på hjemveien og til helgen får jeg beslk av den liile mannen. Mya av tiden min går med til de små vennene mine. Og du vet jo hvordan jeg koser meg med det. Du da? Leste det du skrev i stad om å bli medlem, men såå mye gratis da? Jøss...Det er ikke hverdagskost! (eller ukentligkost....ikke årskost en gang!) Njaaa, jeg ser henne desverre altfor lite for tiden Hun er jo i bhg og så er det rett hjem til middag, litt lek, kveldsmat og sove. Og i helgene så er de jo minst like travle som deg Neida, men jeg har sluttet å ta kontakt, for det var bare jeg som gjorde det....Så nå er jeg spent på hvor lenge det går. Tipper 1 mnd til, for tradisjonen er at de inviterer til julebrunsj i midten av desember. 1
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8750 Skrevet 17. november 2014 Leste det du skrev i stad om å bli medlem, men såå mye gratis da? Jøss...Det er ikke hverdagskost! (eller ukentligkost....ikke årskost en gang!) Njaaa, jeg ser henne desverre altfor lite for tiden Hun er jo i bhg og så er det rett hjem til middag, litt lek, kveldsmat og sove. Og i helgene så er de jo minst like travle som deg Neida, men jeg har sluttet å ta kontakt, for det var bare jeg som gjorde det....Så nå er jeg spent på hvor lenge det går. Tipper 1 mnd til, for tradisjonen er at de inviterer til julebrunsj i midten av desember. Hvor lenge holder du ut å vente med å ta kontakt da? Midten av desember er jo lenge til, og det er jo ikke Bitteliten som ikke tar kontakt da....
Gjest Inggolf Skrevet 17. november 2014 #8751 Skrevet 17. november 2014 Hvor lenge holder du ut å vente med å ta kontakt da? Midten av desember er jo lenge til, og det er jo ikke Bitteliten som ikke tar kontakt da.... Jeg ser poenget ditt Men jeg føler at de ikke setter av tid. Føler at jeg har mast, og mast og mast så mye. Når jeg har (ringt eller) sendt essemess de siste...tja, 4-5 ukene så har jeg blitt avvist 9/10 ganger. Har tatt kontakt 2-4 ganger ukentlig (opp til 4 ganger fordi BitteLiten har vært veldig dårlig) )ps; det er ikke derfor de ikke har tatt inisiativ altså, pga sykdom) 1
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8753 Skrevet 17. november 2014 Jeg ser poenget ditt Men jeg føler at de ikke setter av tid. Føler at jeg har mast, og mast og mast så mye. Når jeg har (ringt eller) sendt essemess de siste...tja, 4-5 ukene så har jeg blitt avvist 9/10 ganger. Har tatt kontakt 2-4 ganger ukentlig (opp til 4 ganger fordi BitteLiten har vært veldig dårlig) )ps; det er ikke derfor de ikke har tatt inisiativ altså, pga sykdom) Dumt a' Noz. De er sikkert bare travle og muligens i dårlig form for tiden. Det blir bedre tider når Bitteliten begynner å tenke sjæl og mase etter tanta si!
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8754 Skrevet 17. november 2014 Herregud jeg ler, huff Del med meg da Ery!
Severus Skrevet 17. november 2014 #8755 Skrevet 17. november 2014 Del med meg da Ery! Statusen min på facebook, gikk fra å være noe emo greier til å gi meg latterkrampe. 1
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8756 Skrevet 17. november 2014 Statusen min på facebook, gikk fra å være noe emo greier til å gi meg latterkrampe. Okei.
Gjest Inggolf Skrevet 17. november 2014 #8758 Skrevet 17. november 2014 Dumt a' Noz. De er sikkert bare travle og muligens i dårlig form for tiden. Det blir bedre tider når Bitteliten begynner å tenke sjæl og mase etter tanta si! Du er nå god du! Jeg håper hun en dag vil masete etter tanta si ja Nattinatt forumsvenner-på tide å legge seg! Eksamen venter i morgen også..... 3
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8759 Skrevet 17. november 2014 Du er nå god du! Jeg håper hun en dag vil masete etter tanta si ja Nattinatt forumsvenner-på tide å legge seg! Eksamen venter i morgen også..... Sov godt Nozzefina og masse masse lykke til i morgen!
Severus Skrevet 17. november 2014 #8760 Skrevet 17. november 2014 Den begynte så dønn serriøst, så sklei den ut i julebord. Å jeg viste et bilde der jeg har på meg kjolen med joggesko til. Da måtte jeg sende den der kom dæ ut trollkjærring, når joggeskoene ble kommentert. Jeg bytta sko etterpå 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå