FruN Skrevet 17. november 2014 #8721 Skrevet 17. november 2014 Jaaa, for jeg trodde ikke du var hjemme vettu! Var hjemme på fredag 1
FruN Skrevet 17. november 2014 #8723 Skrevet 17. november 2014 Går nå så fint Er ikke bare å svinge bortom når dere skal rekke saker og ting Det høres ut som dere hadde en fin helg ihvertfall
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8724 Skrevet 17. november 2014 Godt du skjønner meg frue! Ja helgen var fin. Hvordan var din?
FruN Skrevet 17. november 2014 #8725 Skrevet 17. november 2014 Fin og slitsom. Fint å se gamlemor, håper ikke det blir siste gangen. Så var vi oppe hos kusina til HerrN, og HerrN skulle ABSOLUTT kjøre hjem igjen samme dag Men karma kom fort og beit han, han hadde massiv hodepine i går, og jeg syntes ikke synd på han. Så var det bursdagsfeiring av pappa og søstra mi i går, det var hyggelig
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8726 Skrevet 17. november 2014 Ja, det var jo litt av hvert! Fint at det ble hyggelig bursdagsfeiring da.
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8729 Skrevet 17. november 2014 Føler vi trenger dette på jobb Hvaaa` Hvordan skal dere få dere mat da? Hørtes ut som en fin helg. Ja My. Hvordan var din? Fikk du lest masse eller? 1
Mynona Skrevet 17. november 2014 #8730 Skrevet 17. november 2014 Hvaaa` Hvordan skal dere få dere mat da? Ja My. Hvordan var din? Fikk du lest masse eller? Kjedelig Fikk lest mye på lørdag, også jobbet med oppgaven på søndag med gruppa. Eksamen fredag og innlevering av oppgave neste uke. Er lei. Men det har jeg vært lenge.
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8731 Skrevet 17. november 2014 Kjedelig Fikk lest mye på lørdag, også jobbet med oppgaven på søndag med gruppa. Eksamen fredag og innlevering av oppgave neste uke. Er lei. Men det har jeg vært lenge. Det høres utvilsomt kjedelig ut ja. Leste jo fra i går (eller forgårs) om hva du faktisk MÅ lese deg gjennom, Men nå er det snart over My.
Mynona Skrevet 17. november 2014 #8732 Skrevet 17. november 2014 Ja, det er ganske tunge temaer noe av dette men som du sier - det er snart over. Heldigvis, og det gleder jeg meg til. 3,5 uke! Nei, nå må jeg løse noen oppgaver! Fy My, ikke sitte på datan nå! Ha en fin kveld hvis jeg ikke stikker innom igjen. (det gjør jeg sikkert)
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8733 Skrevet 17. november 2014 Ha en fin kveld du også! Jeg liker så godt denne her: 3
Gjest Inggolf Skrevet 17. november 2014 #8734 Skrevet 17. november 2014 Heheeheee Høres ut som at du hadde en fin helg Aldri! Sov dere på hotell eller? Regner med at dere ikke kjørte frem og tilbake og frem og tilbake ooooog frem og tibake igjen! Veien nedover har blitt helt super ja! Det er en fryd å busse nedover til Kr.sand nå! Har fulgt med på veiutbyggingen der i mange år faktisk. 30 stk tallerkner ja, så for meg en pris på en bunke med 1000-lapper jeg da, visste ikke at det var så mye billigere å reise til "fabrikken sjøl" så jeg takker for tips! Snakker vi halv pris eller? 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2014 #8735 Skrevet 17. november 2014 Hmm...er det billige OG pene ting på PP, eller er det andresortering?
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8736 Skrevet 17. november 2014 Heheeheee Høres ut som at du hadde en fin helg Aldri! Sov dere på hotell eller? Regner med at dere ikke kjørte frem og tilbake og frem og tilbake ooooog frem og tibake igjen! Veien nedover har blitt helt super ja! Det er en fryd å busse nedover til Kr.sand nå! Har fulgt med på veiutbyggingen der i mange år faktisk. 30 stk tallerkner ja, så for meg en pris på en bunke med 1000-lapper jeg da, visste ikke at det var så mye billigere å reise til "fabrikken sjøl" så jeg takker for tips! Snakker vi halv pris eller? Vi sov hos tanta til gubbeskinnet! 12 fine middagstallerkener + 12 suppe/salat/dessert-tallerkener + 6 store hvite hverdagstallerkener kom på ca. 2000 kroner til sammen, og da er dette halv pris av butikkpris. Med så mange middagsgjester som vi har i løpet av året, var alt gammelt helt uuuutslitt må vite. I tillegg har de jo masse annet fint, så vi fikk kjøpt litt julepresanger også. Dette var reklamen for Porsgrunn Porselens fabrikkutsalg! Pling! 2
Gjest Inggolf Skrevet 17. november 2014 #8737 Skrevet 17. november 2014 Vi sov hos tanta til gubbeskinnet! 12 fine middagstallerkener + 12 suppe/salat/dessert-tallerkener + 6 store hvite hverdagstallerkener kom på ca. 2000 kroner til sammen, og da er dette halv pris av butikkpris. Med så mange middagsgjester som vi har i løpet av året, var alt gammelt helt uuuutslitt må vite. I tillegg har de jo masse annet fint, så vi fikk kjøpt litt julepresanger også. Dette var reklamen for Porsgrunn Porselens fabrikkutsalg! Pling! DET er et kupp det! ...Helt utrolig hva butikkene skal ha i fortjeneste. Jeg regnet ut en gang hvor mye bensinstasjonen jeg jobbet på tjente PR. pølsepakke de solgte (som løspølser altså). ca 300 kr!! (men da regnet jeg jo bare med innkjøpspris og hvor mye vi solgte èn pølse for). Dere kjørte ikke innom Hval sitt sjokoladefabrikkutsalg på veien hjem da? Penger spart er penger tjent vet du! 1
Severus Skrevet 17. november 2014 #8738 Skrevet 17. november 2014 Jeg bygget en rakett så stor at den eksploderte når de tomme tankene falt av
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8739 Skrevet 17. november 2014 Åh dåne! Jeg elsker Hval sine marsipan-sjokoladehvaler altså! Men vi skulle rekke ferja vet du! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå