Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen til dere uansett hva dere holder på med og hvor dere er...og Aldri spesielt! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var konserten aldri?

Skrevet

*hun er nok fremdeles på konserten og har satt seg fast inni VIP-loungen* :skratte:

Skrevet

Heeeeei dere - jeg er her snart, må bare ordne et par ting først! :bond:

:blomst: Sees om noen timer?

• Liker 3
Skrevet

Åkei!

Jeg er ikke her. Jeg jobber. Sees om noen timer

Skrevet

Jeg er heller ikke her, så jupp, vi snakkes senere. :)

Skrevet

Jeg er i senga, jeg har gitt opp livet idag.

Skrevet

Jeg syns det høres som at du har gjort det stikk motsatte.

Du er så glad i deg selv at du unner deg kun det beste; en dag i myk og god seng. ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan står det til med sommerens utendørs blomsterflor i november-ballongen da?

Er det antydning til en blomst eller to hos dere ennå?

Min tagetes-sammenplantning har fremdeles 21 blomster i stort og smått, men de sliter fælt etter hvert.

De står under tak og jeg snakker med dem innimellom. Slitne og utholdne, men vakre er de... :rodmer:

Skrevet

Snakker du til deg selv igjen nå eller? ;)

Skrevet

Ikke til meg, for jeg hører ikke. :)

Skrevet

Jeg har ikke godt levert denne uka :grine: Jeg må finne på middag helt på egenhånd!

i-landsproblem!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hører! :danse:

Det er jammen godt at dere holder liv i ballongen når jeg er borte så leeeeeenge! :fnise:

Her er det ikke spor av blomster i hagen, men jeg har plantet en del høstplanter og sånt i kasser og kar, så litt liv er det jo der ute. :blomst:

Konserten på fredag var helt toppers! SÅ mange dyktige musikere og sangere (eh, det heter visst musiker når man synger også nå til dags) :plystre:

Jeg ble helt overrasket over hvor fin veien har blitt sørover fra Oslo og helt til Larvik! Vi feis avgårde på under to timer til Skien på fredag. :bond:

På lørdag var jeg på Porsgrunn Porselen og kjøpte 30 nye middagstallerkner, flate og dype! Det var så morsomt å gå der å plukke og velge til en minimal pris av hva man betaler f.eks. på Glassmagasinet i Oslo.

På søndag dro vi til Sandefjord og tok ferjen over til Strømstad. Det var en kjempekoselig båttur, nesten ikke folk på ferja, nydelig buffét og gratis ribbe til alle medlemmer! Vi ble selvasagt medlemmer når vi bestilte turen, for da fikk vi også gratis tur!

Til gjengjeld la vi igjen litt cash i Tax-freen! :ler:

:goodbye: Og der kom My innpå ser jeg!

Fiskekaker er godt My, det har vi hatt i dag. :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Kjørte dere bare rett forbi :jolie:

Jaaa, for jeg trodde ikke du var hjemme vettu! :grine:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...