Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaffekoppen er min beste venn noen ganger. God morgen :)

Sover alle i kørja nå tro?...

:kaffekopp: God morgen til deg også Alvina, selv om jeg vel er et døgn for sent ute her! :ler2:

Enig med deg - ingenting smaker som kaffe om morgenen!

Jeg sover ikke. Jeg skrur!

I morges var mannen ved sidenav meg når vi ventet på grønn mann bare cm fra å bli påkjørt av trikken :sjokkert: jeg fikk så sug i magen og stod helt fastfrosset til bakken. Klarte ikke å røre meg. Det gikk heldigvis bra, men det var litt vel mye adrenalin sånn på morgenkvisten. Både for han og meg. Trikken var borti armen hans. Så nærme var det!

Å fysjameg, sånne opplevelser setter et støkk i en altså.

Så ekkelt!! Han kommer garantert til å se seg både til høyre og venstre et par ganger før han krysser gata fremover tipper jeg. Jeg gikk på skole oppe på Charles Bernad (Carl Berner) for et par-tre år siden og da kom halve klassen min for sent en dag fordi all trafikk stanset fra brugata fordi en var blitt overkjørt av trikken! Hadde jeg ikke aaaakkuratt rukket den bussen jeg akkuratt rakk så hadde nok jeg også vært vitne til det. Det er jeg glad for at jeg ikke var. Godt at du slapp å bli det også!

Håper du får en fin dag Aldri!

Jeg skal til legen nå snart, har pådratt meg en heftig bronkitt. Absolutt null søvn i natt, får sår hud når jeg har feber og i natt hadde jeg så sår hud at det kjentes ut som at laknet mitt besto av knivblader. Ikke har jeg stemme heller, så det var ikke så lett for legesekretæren å tyde det jeg prøvde å stamme frem :laugh:

Bronkitt? Uff da Noz, håper du får medusiner så du blir fort frisk igjen. :kose:

Pascalplassen har nettbutikk... :rodmer: ...men er det noe igjen av forsendelsen etter risting og reising da? :klo:

Sier som Noz - du må kommer hit til Oslo. Du kan gjerne få bo på det nye gjesterommet vårt Hoppe!

Du kan til og med få hoppe inn den nye senga! :hoppe:

:redd: trikkene i Oslo er skumle!!!

:lete: Aldrisur

Trikkene er helt sjef i bytrafikken, de har ikke vikeplikt for noen og bare kjører avgårde på skinnene sine. Man må se og høre seg for så man ikke blir påkjørt. Du kan gå sammen med meg Kristian, så skal jeg passe på deg jeg. :strix:

Men de er veldig forutsigbare. Trikkene altså.. De tar jo ikke plutselig av til venstre f.eks :P

Lurer på hvor Aldri er i dag? Kanskje hun har falt nedi den tomme kofferten og ikke kommer seg ut igjen?

?

Jeg tror hun har gått inn på sitt nye, fine gjesterom for å beundre synet, og så falt i staver (søvn) på gjestesengen! :ler:

?

Eller kanskje hun sitter i furtekroken og furter med armene i kors fordi HerrAldri ikke gidder å stå utenfor doen å si "tæn kjo" ? :hoho:

?

Eller kanskje hun fremdeles prøver å forklare mannen på polet at hun må ha en riktig god wai-wain til fredagsmiddagen? :klo:

?

...hun har sikkert lagt seg ned midt på gulvet der å holder på haugen av wain under henne som hun liksom skal holde av!

:riste:

Nå blir jeg faktisk litt skuffa om hun bare har gjort husarbeidet eller noe sånt. :ler:

....eller kanskje hun vant 13 millioner 566-tusen og 515 kroner på vikinglotto, og satt i hele går og telte penger? :hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullball! Hun har helt sikkert gjort store ting i det små, for menneskeheten! :opplyser:

Det stemmer i hvert fall Hoppe! :laugh:

Jeg er lykkelig, har 39 i feber

Høres ikke bra ut, men du må ha god bedring Vex! :blomst:

Har hun bakt fireetasjes miniatyrkaker, altså? :nigo:

God bedring, Vex!

:kokk::tommelopp:

Ha en god dag, Aldri. :goodbye:

Takk Hoppe! Det må du også ha.

Her har snøklokkene sprunget ut og i dag har vi enda en mild dag, men helt uten :sol:

.pHfQxWI.jpg

I kveld skal jeg på Latter! :lol: Gleder meg!

Endret av Aldrisur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Penger er aldri i veien.

Nei, ikke sant Alvina? :5:

Man blir kanskje ikke noe lykkeligere av å ha dem, men du verden så mye tryggere man føler seg. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes at Hoppe kan komme til Oslo når jeg er der også så jeg kan gi hun en klem!

They say that money doesn't make you happy, but i would like to try it once ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooooooood helg, Aldri - og kos deg på Latter! Hvem/ hva skal du se? :)

Dagfinn Lyngbø - Stereo Rumle!

Goood helg til deg også! :roser:

Så du at jeg fortalte at snøklokkene mine blomstrer? :bolledeig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh så gøy! Han er jo knallmorsom! :laugh:

Hurraaaaaaaaa for snøklokker! :hoppendeglad:

Mine blomstrer også, jeg synes det er litt sent, er det ikke? Rart når vinteren har vært sååå mild? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så gøy! Han er jo knallmorsom! :laugh:

Hurraaaaaaaaa for snøklokker! :hoppendeglad:

Mine blomstrer også, jeg synes det er litt sent, er det ikke? Rart når vinteren har vært sååå mild? :klo:

Tjja, det er kanskje litt sent? Men du vet jeg dro herfra tidlig i måneden, og så puff! mens jeg var borte - kom de fram! :skratte::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt sent .. men kanskje jeg husker feil - mulig de pleier å komme på denne tiden? :fnise:

Hyggelig er det uansett! :jepp:

Jeg så i går at løyntnantshjertene mine har spirt ca. 10 cm over jorden allerede! :sjokkert: Det er i alle fall aaaaaaaaaaltfor tidlig! Det kan jo bli masse frost enda! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O ja, det er så skummelt med den varmen som får spirene til å komme altfor tidlig. Vi får krysse fingre og hoppe litt - så går det kanskje bra allikevel! :hoppe:

Serdet samme her ute, det spirer litt for mye synes jeg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...