Rumle Skrevet 8. november 2014 #8501 Skrevet 8. november 2014 For en fin tanke! Du er ei skikkelig snill og god ei du FruN! Jaaaaaa, det er Maruen din Rumle. <jeg skulle virkelig ønske at det sto en liten rar rumling utenfor døra i dag jeg. Du er såååå velkommen atte. 1
Rumle Skrevet 8. november 2014 #8502 Skrevet 8. november 2014 Jeg ler så jeg griner av denne overskriften her; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=885030&hl= 2
Aldrisur Skrevet 8. november 2014 Forfatter #8503 Skrevet 8. november 2014 Jeg ler så jeg griner av denne overskriften her; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=885030&hl= Ha-ha-ha! Ja, den var god! Tror jeg har blitt miljøskadd av å være her på KG jeg. Reagerer snart ikke på noen rare trådtitler mer. Nå ringer det på døra, veldig spent på om det står en liten rumlende raring der. 2
FruN Skrevet 8. november 2014 #8504 Skrevet 8. november 2014 Jeg ler så jeg griner av denne overskriften her; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=885030&hl= 1
Rumle Skrevet 8. november 2014 #8505 Skrevet 8. november 2014 Ha-ha-ha! Ja, den var god! Tror jeg har blitt miljøskadd av å være her på KG jeg. Reagerer snart ikke på noen rare trådtitler mer. Nå ringer det på døra, veldig spent på om det står en liten rumlende raring der. Nei, det har du jammen rett i altså! Ikke måte på hva man kan lese her inne Kanskje rumlingen er fryktelig sjenert og gjemmer seg i en rosebusk .. eller
Mynona Skrevet 8. november 2014 #8506 Skrevet 8. november 2014 Lasagne!! Det er godt det. Spiste det til lunsj i går er det familie eller venner som kommer? Små eller store? Har du express menyen fra Godt Levert? Stemmer! Men de glemte å legge med tandorikrydder. Så da ble det naturell! -- Så snill du er fruN! Liten nissefrøken!
Severus Skrevet 8. november 2014 #8507 Skrevet 8. november 2014 Lasagne!! Det er godt det. Spiste det til lunsj i går er det familie eller venner som kommer? Små eller store? Stemmer! Men de glemte å legge med tandorikrydder. Så da ble det naturell! -- Så snill du er fruN! Liten nissefrøken! Men tandorikrydderet var godt, her glemte de å legge med garam masala en dag det skulle være ei annen indisk gryte. Mamma og de har det nemlig
Mynona Skrevet 8. november 2014 #8509 Skrevet 8. november 2014 Men tandorikrydderet var godt, her glemte de å legge med garam masala en dag det skulle være ei annen indisk gryte. Mamma og de har det nemlig Jeg har hatt tandorikrydder før en gang... Men jeg er ikke så glad i det egentlig, så det gikk greit at det ikke var med. I dag skal jeg lage karbonader. Lurer på hva egentlig forskjellen på karbonader og kjøttkaker er... annet enn fasongen.
Anje Skrevet 8. november 2014 #8510 Skrevet 8. november 2014 Den tråden var fin. Farsdagsgave.. Kg er et helt utrolig sted. Jeg tror forskjellen på karbonader og kjøttkaker er nettop fasongen? Akkurat slik noe er kjøttboller og noe er kjøttkaker, og den eneste logikken er at de har ulik form.
Mynona Skrevet 8. november 2014 #8511 Skrevet 8. november 2014 Jeg kom til å tenkte på når jeg spaserte hjemover i stad. kan det være karbonadedeig i karbonader og kjøttdeig i kjøttkaker?
Severus Skrevet 8. november 2014 #8512 Skrevet 8. november 2014 Karbonadedeig er kjøttdeig med mindre fett. Er rundt 5% i karbonade og 10% i kjøttdeig tror jeg
Roadrunner Skrevet 8. november 2014 #8514 Skrevet 8. november 2014 Jeg ler så jeg griner av denne overskriften her; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=885030&hl= 1
Gjest Inggolf Skrevet 8. november 2014 #8515 Skrevet 8. november 2014 Karbonader og kjøttkaker er jo SÅ ikke det samme da? Husker alltid at skuffelsen var diger da det viste seg at det var karbonader vi skulle ha til middag i oppveksten. Det fantes jo ikke godt! Men kjøttkaker, det gikk ned på høykant. Håper du har hatt en super dag med storfint besøk Aldri! Er det noen småttiser som skal overnatte kanskjeeem?
Mynona Skrevet 9. november 2014 #8516 Skrevet 9. november 2014 (endret) Har den aldrisurske familien hatt en fin helg da? Jeg har en Rumle i magen.. Håper ikke vi har mistet vår og at jeg har spist henne ved en feil Endret 9. november 2014 av Mynona 3
Mynona Skrevet 9. november 2014 #8517 Skrevet 9. november 2014 Karbonader og kjøttkaker er jo SÅ ikke det samme da? Husker alltid at skuffelsen var diger da det viste seg at det var karbonader vi skulle ha til middag i oppveksten. Det fantes jo ikke godt! Men kjøttkaker, det gikk ned på høykant. Samme her. Jeg hatet når vi skulle ha karbiser, men kjøttkaker var helt OK. Men jeg vet ikke forskjellen annet enn smaken og formen. Jeg trodde egentlig at det var det samme i begge.
Gjest Inggolf Skrevet 9. november 2014 #8519 Skrevet 9. november 2014 Samme her. Jeg hatet når vi skulle ha karbiser, men kjøttkaker var helt OK. Men jeg vet ikke forskjellen annet enn smaken og formen. Jeg trodde egentlig at det var det samme i begge. Men det er jo forskjellen da? Er det ikke? Smaken og formen altså.. Pannekaker og vafler har også forskjellig smak og form....Pizza og laksefileter også for den sak skyld
Mynona Skrevet 9. november 2014 #8520 Skrevet 9. november 2014 (endret) Men det er jo forskjellen da? Er det ikke? Smaken og formen altså.. Pannekaker og vafler har også forskjellig smak og form....Pizza og laksefileter også for den sak skyld Jeg lurer jo på hvorfor smaken er forskjellig da din tulling . Siden det er det samme i de. Så vidt jeg vet. Endret 9. november 2014 av Mynona
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå