Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julegaveshopping?

Skrevet

Julegaveshopping?

Ja, men aller mest besøke noen venner som vi lovte i ca. 1996, at vi skulle besøke før jul.

Hvilken jul ble litt hengende i lufta, men nå gjør vi det! :ler: Bestilte billetter, bil og hotell i dag.

• Liker 2
Skrevet

Haha, ting tar tid :ler: Og tiden flyr. Tydeligvis veldig fort for noen :fnise:

Skrevet

:fnise: Ja, tiden flyyyr!

Men heldigvis så er det sånn at gode venner alltid forblir gode, uansett hva som skjer. Når jeg var i full jobb, hadde jeg ikke overskudd til å reise rundt overalt i helgene. Var liksom så sliten når helgen kom. Det er helt anderledes nå, derfor har vi bestemt oss for at vi nå har muligheten til ta igjen alt det forsømte.

Og det er lidderlig kult da! :strix:

Man vet jo aldri hvor lenge en har muligheten til å være frisk og lysten på opplevelser heller. :sjenert:

Skrevet

Ja, det er helt sant! Det er godt at det er sånn også, så man liksom er like gode venner selv om man kanskje ser hverandre sjelden!

Dere får nyte tilværelsen til det fulle!

Gjest Inggolf
Skrevet

Frankfurt!? ...En snartur før Thailandtur!? Dere slutter aldri å overraske :ler:

Enig Aldri- det å oppleve verden er kjempeviktig :Nikke:

Er glad på deres vegne som faktisk har muligheten til det.

• Liker 1
Skrevet

Frankfurt!? ...En snartur før Thailandtur!? Dere slutter aldri å overraske :ler:

Enig Aldri- det å oppleve verden er kjempeviktig :Nikke:

Er glad på deres vegne som faktisk har muligheten til det.

Du høres ut som ungene våre du nå Noz. :fnise: De sier akkurat det samme som deg.

Og jeg er veldig glad for å ha denne muligheten. :blomst:

Livet er ikke en rett strek, og det har vært tøffe tak til tider, derfor setter jeg/vi stor pris på å kunne ha det sånn som vi har det nå. :hug:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Ja, det er helt sant! Det er godt at det er sånn også, så man liksom er like gode venner selv om man kanskje ser hverandre sjelden!

Dere får nyte tilværelsen til det fulle!

Det er artig hvordan venneforholdet forandrer seg i løpet av livet.

I skolealder var jeg sammen med gode venner hver eneste dag- hadde så mange venner rundt om kring på de mange, mange ungdomsskolene og vgs`ene her at jeg ikke hadde telling. Vi ringte hverandre ikke for å spørre om vi skulle være sammen, men for å spørre hvor og når vi skal møtes..

Men nå har antallet venner redusert seg betraktelig og jeg ser dem sjelden, men hadde ikke orket å hengt så mye ute/borte uansett. Mn som dere nevner; Man er like gode venner for det :)

Men i motsetning til den tid så er det jo enklere å snakke sammen og holde kontakten ellers enn å være sammen nå da. Taster mye med venner på facebook (og her :fnise: )!

• Liker 1
Skrevet

Det er artig hvordan venneforholdet forandrer seg i løpet av livet.

I skolealder var jeg sammen med gode venner hver eneste dag- hadde så mange venner rundt om kring på de mange, mange ungdomsskolene og vgs`ene her at jeg ikke hadde telling. Vi ringte hverandre ikke for å spørre om vi skulle være sammen, men for å spørre hvor og når vi skal møtes..

Men nå har antallet venner redusert seg betraktelig og jeg ser dem sjelden, men hadde ikke orket å hengt så mye ute/borte uansett. Mn som dere nevner; Man er like gode venner for det :)

Men i motsetning til den tid så er det jo enklere å snakke sammen og holde kontakten ellers enn å være sammen nå da. Taster mye med venner på facebook (og her :fnise: )!

Og med tiden er det noen venner som på en måte fester seg mer enn andre. Det er jo helt utrolig hvor mange mennesker man møter i løpet av livet som man kan kalle venner, men det er ikke så mange man froblir nær venn med for resten av livet.

De fleste gode vennene vi har, er de som vi har blitt kjent med i fellesskap i vårt voksne liv.

Om du forstår hva jeg mener.

Men nå bør jeg slutt å skrive her, for nå merker jeg at jeg har drukket noen glass med :vin::ler: .

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Og med tiden er det noen venner som på en måte fester seg mer enn andre. Det er jo helt utrolig hvor mange mennesker man møter i løpet av livet som man kan kalle venner, men det er ikke så mange man froblir nær venn med for resten av livet.

De fleste gode vennene vi har, er de som vi har blitt kjent med i fellesskap i vårt voksne liv.

Om du forstår hva jeg mener.

Men nå bør jeg slutt å skrive her, for nå merker jeg at jeg har drukket noen glass med :vin: :ler: .

Absolutt! Hver enkelt venn betyr mer for meg i dag, nå i voksen alder, på en annen måte merker jeg.

Tihihii, neeeei, fortsett Aldri :fnise: ! - fylleprat er stort sett temmelig pinlig og smertefult å høre på, men av en eller annen grunn så tror jeg at din "bedugget-prat" bare er søt og artig! :ler:

Skrevet

Mens vi andre bare er ufordragelige i vår Carlsbergrus.

:ol:

Skrevet

Jeg velger med vilje å lese Karlsen-rus og at G er kjempefan av sjakk! :klem:

God lørdag til alle i ballongen. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

:blomst: God lørdag til deg også Hoppetuss og til alle som stikker innom ballongen!

Det er skikkelig grått, vått og blåsete her i dag, men koselig å være inne da. Har akkurat laget en diger form med lasagne og skal straks sette i gang en rundstykkedeig. Regner med at det snart strømmer på med små og store gjester. :)

:goodbye:

rRbtUfC.gif

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ganske grått og vått her og i dag.

Jeg har bestemt meg for å delta på et juleglede-arrangement :)

Ei i Holmestrand som ville dele litt goder i juletiden med de som har litt problemer med å få endene til å møtes, og som må prioritere annet enn det de fleste tenker på som julehygge. Tanken er å fylle kurver (eller lignende) med forskjellig snop og annet man da forbinder med jul :)

Så jeg tenkte at mitt bidrag skulle bestå av hjemmelaget røkelse, fløtekarameller, litt julebakst og lys :jepp:

Så lurte på om jeg skulle begynne litt med det...lage karameller, kanskje?

*føle seg litt som julenissens hjelper* :nissegutt::gave:

Endret av FruN
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Åhhh er det Maru?!! :rodmer:

Hjemmelaget lasagne?! :wow: Det er noe av det aller beste jeg vet! :jepp:

Såååååå hvis du ser en liten rumlende raring som står i rekken av gjester, får du ha meg unnskyldt på forskudd! :laugh:

Ha en fin lørdag :blomst:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Ei i Holmestrand som ville dele litt goder i juletiden med de som har litt problemer med å få endene til å møtes, og som må prioritere annet enn det de fleste tenker på som julehygge. Tanken er å fylle kurver (eller lignende) med forskjellig snop og annet man da forbinder med jul :)

Så jeg tenkte at mitt bidrag skulle bestå av hjemmelaget røkelse, fløtekarameller, litt julebakst og lys :jepp:

Så koselig, og kjempefint tiltak :blomst:

Skrevet

Jeg skal ha Tandorilaks (uten tandori) med ris, tzatziki og brokkoli.

Har du express menyen fra Godt Levert?
Skrevet

For en fin tanke! :blomst: Du er ei skikkelig snill og god ei du FruN! :lillesky:

Åhhh er det Maru?!! :rodmer:

Hjemmelaget lasagne?! :wow: Det er noe av det aller beste jeg vet! :jepp:

Såååååå hvis du ser en liten rumlende raring som står i rekken av gjester, får du ha meg unnskyldt på forskudd! :laugh:

Ha en fin lørdag :blomst:

Jaaaaaa, det er Maruen din Rumle. :hoppendeglad: <jeg skulle virkelig ønske at det sto en liten rar rumling utenfor døra i dag jeg. Du er såååå velkommen atte. :hoppe:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...