Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2014 #8462 Skrevet 7. november 2014 Rumle skal spalte seg i tre og spille ludo etter at de har danset ferdig? 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2014 #8466 Skrevet 7. november 2014 (endret) Ja, Rumle og de to med-Rumlene hennes. Endret 7. november 2014 av Hoppetaujenta 1
Galactica Skrevet 7. november 2014 #8467 Skrevet 7. november 2014 Filler`n; du snøt meg for innleggstallet med de fine 4`erne. Jeg skal ligge på lur og snyte deg for 8888-innlegget. 1
Gjest Inggolf Skrevet 7. november 2014 #8468 Skrevet 7. november 2014 (endret) I dag skal jeg ha pølse og posemos-middag. Synes dette hørtes best ut av alt som ble nevnt her Wienerpølse og potetmos (evt posemos ja).. Aldri, du skrev bak i her at det var så kaldt og at du fikk testa ut skinnjakka di..Jeg skjønner ikke at du ikke fryser ihjel med bare en skinnjakke jeg Jeg polstrer meg selv inn for tida med flere tykke, grovstrikka strømpebukser, har mariusgenser under en halvtynn boblejakke osv osv osv... Jeg er en vandrende rundt ball Dagen min har vært supereffektiv; Gjort ferdig et helt gruppeprosjekt alene (tok på meg 95% av alt gitt), jogget 6 km, vasket bil, gjort en del ærender osv osv.. NÅ er det fjernsyns- og KG-tid! Endret 7. november 2014 av Noz 3
Mynona Skrevet 7. november 2014 #8469 Skrevet 7. november 2014 Jeg har skinnjakke som høst/vår-jakke jeg. Men den er av en tynn type da.. De er kanskje varmere de som er tykke? Men er ikke de stive?
Aldrisur Skrevet 7. november 2014 Forfatter #8470 Skrevet 7. november 2014 (endret) Synes dette hørtes best ut av alt som ble nevnt her Wienerpølse og potetmos (evt posemos ja).. Aldri, du skrev bak i her at det var så kaldt og at du fikk testa ut skinnjakka di..Jeg skjønner ikke at du ikke fryser ihjel med bare en skinnjakke jeg Jeg polstrer meg selv inn for tida med flere tykke, grovstrikka strømpebukser, har mariusgenser under en halvtynn boblejakke osv osv osv... Jeg er en vandrende rundt ball Dagen min har vært supereffektiv; Gjort ferdig et helt gruppeprosjekt alene (tok på meg 95% av alt gitt), jogget 6 km, vasket bil, gjort en del ærender osv osv.. NÅ er det fjernsyns- og KG-tid! Flinka! Det er en en aldeles tjukk, myk og nydelig saueskinnsjakke Noz. Muldvarpfarge. Slappavtid her også. Endret 7. november 2014 av Aldrisur
Aldrisur Skrevet 7. november 2014 Forfatter #8472 Skrevet 7. november 2014 Muldvarpsau? Hvordan ser de ut a? Hakkjepeiling jeg! Men de er sikkert snille.
Mynona Skrevet 7. november 2014 #8473 Skrevet 7. november 2014 Ja, det er de sikkert. Alle dyr er jo snille. Hvis man er snill mot de! Venninna mi synes jeg er helt rar. På Cuba har jeg klappet på alle dyr jeg hadde muligheten til Griser og okser og hester osv… Synes de er fine jeg! 2
Aldrisur Skrevet 7. november 2014 Forfatter #8474 Skrevet 7. november 2014 Ja, det er de sikkert. Alle dyr er jo snille. Hvis man er snill mot de! Venninna mi synes jeg er helt rar. På Cuba har jeg klappet på alle dyr jeg hadde muligheten til Griser og okser og hester osv… Synes de er fine jeg! Helt tyyyyypisk deg, tenker jeg. 1
Mynona Skrevet 7. november 2014 #8475 Skrevet 7. november 2014 Haha, jaa.. jeg vil jo helst ha en sånn noahs ark jeg. Med to eksemplarer av alle dyr i! 1
Aldrisur Skrevet 7. november 2014 Forfatter #8476 Skrevet 7. november 2014 Jeg vet. Ser deg for meg. 1
Gjest Inggolf Skrevet 7. november 2014 #8477 Skrevet 7. november 2014 Flinka! Det er en en aldeles tjukk, myk og nydelig saueskinnsjakke Noz. Muldvarpfarge. Slappavtid her også. Ja, okeiiida Kan tenke meg at den jakka er knallfin! Så godt å vite at du slapper av! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt, og hvor ofte jeg hører "NOZ, du MÅ ha litt ro i rompa!" Det gjelder nok ikke deg i noen mindre grad Mynona: ALLE dyr er supersøte samme hvor mye mindre pene er er! 1
Mynona Skrevet 7. november 2014 #8478 Skrevet 7. november 2014 Mynona: ALLE dyr er supersøte samme hvor mye mindre pene er er! Enig! De grisene f.eks nå de lukta på hånda mi og den flate nese-tippen rører på seg på sånn søøøt måte! Liker dem jeg!
Aldrisur Skrevet 7. november 2014 Forfatter #8479 Skrevet 7. november 2014 Om én måned er jeg her! Weihnachtmarket i Frankfurt. 2
Mynona Skrevet 7. november 2014 #8480 Skrevet 7. november 2014 OIII! Der var det masse lys! Ta med solbriller!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå