Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumle skal spalte seg i tre og spille ludo etter at de har danset ferdig? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ja det er de. :biggrin:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, Rumle og de to med-Rumlene hennes. :tommelopp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Filler`n; du snøt meg for innleggstallet med de fine 4`erne. :(

Jeg skal ligge på lur og snyte deg for 8888-innlegget. :lur:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

I dag skal jeg ha pølse og posemos-middag. :)

Synes dette hørtes best ut av alt som ble nevnt her :fnise: Wienerpølse og potetmos (evt posemos ja)..

Aldri, du skrev bak i her at det var så kaldt og at du fikk testa ut skinnjakka di..Jeg skjønner ikke at du ikke fryser ihjel med bare en skinnjakke jeg :overrasket: Jeg polstrer meg selv inn for tida med flere tykke, grovstrikka strømpebukser,

har mariusgenser under en halvtynn boblejakke osv osv osv... :fryser:

Jeg er en vandrende rundt ball :laugh:

Dagen min har vært supereffektiv; Gjort ferdig et helt gruppeprosjekt alene (tok på meg 95% av alt gitt), jogget 6 km, vasket bil, gjort en del ærender osv osv.. NÅ er det fjernsyns- og KG-tid!

Endret av Noz
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har skinnjakke som høst/vår-jakke jeg. Men den er av en tynn type da.. De er kanskje varmere de som er tykke? Men er ikke de stive?

Skrevet (endret)

Synes dette hørtes best ut av alt som ble nevnt her :fnise: Wienerpølse og potetmos (evt posemos ja)..

Aldri, du skrev bak i her at det var så kaldt og at du fikk testa ut skinnjakka di..Jeg skjønner ikke at du ikke fryser ihjel med bare en skinnjakke jeg :overrasket: Jeg polstrer meg selv inn for tida med flere tykke, grovstrikka strømpebukser,

har mariusgenser under en halvtynn boblejakke osv osv osv... :fryser:

Jeg er en vandrende rundt ball :laugh:

Dagen min har vært supereffektiv; Gjort ferdig et helt gruppeprosjekt alene (tok på meg 95% av alt gitt), jogget 6 km, vasket bil, gjort en del ærender osv osv.. NÅ er det fjernsyns- og KG-tid!

Flinka! :strix:

Det er en en aldeles tjukk, myk og nydelig saueskinnsjakke Noz. Muldvarpfarge. :rodmer:

Slappavtid her også. ;)

Endret av Aldrisur
Skrevet

Muldvarpsau? Hvordan ser de ut a?

• Liker 2
Skrevet

Muldvarpsau? Hvordan ser de ut a?

Hakkjepeiling jeg! :ler: Men de er sikkert snille. :rolleyes:

Skrevet

Ja, det er de sikkert. Alle dyr er jo snille. Hvis man er snill mot de!

Venninna mi synes jeg er helt rar. På Cuba har jeg klappet på alle dyr jeg hadde muligheten til :ler: Griser og okser og hester osv… Synes de er fine jeg!

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er de sikkert. Alle dyr er jo snille. Hvis man er snill mot de!

Venninna mi synes jeg er helt rar. På Cuba har jeg klappet på alle dyr jeg hadde muligheten til :ler: Griser og okser og hester osv… Synes de er fine jeg!

Helt tyyyyypisk deg, tenker jeg. :hug:

• Liker 1
Skrevet

Haha, jaa.. jeg vil jo helst ha en sånn noahs ark jeg. Med to eksemplarer av alle dyr i!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet. :ler: Ser deg for meg. :lillesky:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Flinka! :strix:

Det er en en aldeles tjukk, myk og nydelig saueskinnsjakke Noz. Muldvarpfarge. :rodmer:

Slappavtid her også. ;)

Ja, okeiiida :fnise:

Kan tenke meg at den jakka er knallfin!

Så godt å vite at du slapper av! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt, og hvor ofte jeg hører "NOZ, du MÅ ha litt ro i rompa!" Det gjelder nok ikke deg i noen mindre grad :Hehe:

Mynona: :opplyser: ALLE dyr er supersøte samme hvor mye mindre pene er er!

• Liker 1
Skrevet

Mynona: :opplyser: ALLE dyr er supersøte samme hvor mye mindre pene er er!

Enig!

De grisene f.eks nå de lukta på hånda mi og den flate nese-tippen rører på seg på sånn søøøt måte! Liker dem jeg!

Skrevet

Om én måned er jeg her! :bolledeig: Weihnachtmarket i Frankfurt.

vfz4brw.jpg

• Liker 2
Skrevet

OIII! Der var det masse lys! Ta med solbriller! :briller2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...