Aldrisur Skrevet 4. november 2014 Forfatter #8421 Skrevet 4. november 2014 Som dere er på reisefot! Ja, tror vi er født med reiseføtter begge to jeg. 2
FruN Skrevet 4. november 2014 #8422 Skrevet 4. november 2014 Ja, tror vi er født med reiseføtter begge to jeg. Så lenge dere koser dere på tur, er jo alt perfekt uansett 1
Aldrisur Skrevet 4. november 2014 Forfatter #8423 Skrevet 4. november 2014 Så lenge dere koser dere på tur, er jo alt perfekt uansett Ja, det er sant, vi liker å reise, men du har vel lagt merke til at jeg ALLTID setter pris på å komme hjem igjen også.
FruN Skrevet 4. november 2014 #8424 Skrevet 4. november 2014 Ja, det er sant, vi liker å reise, men du har vel lagt merke til at jeg ALLTID setter pris på å komme hjem igjen også. Joda
Aldrisur Skrevet 4. november 2014 Forfatter #8425 Skrevet 4. november 2014 Mer frukt? De grønne mandarinene var bare såååå søte og smakfulle, og de vokste på trær langs veien og overalt. Bare å forsyne seg! 3
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2014 #8426 Skrevet 5. november 2014 Det må jo hete nirvana et sted i nærheten der, eller? 1
Rumle Skrevet 6. november 2014 #8427 Skrevet 6. november 2014 Så herlige fruktbilder, aldri! Håper du har en fin uke 1
Mynona Skrevet 6. november 2014 #8429 Skrevet 6. november 2014 Jeg har ettermiddagshodepine… Idag igjen…
Aldrisur Skrevet 6. november 2014 Forfatter #8431 Skrevet 6. november 2014 Det må jo hete nirvana et sted i nærheten der, eller? Nirvana Gold! Så herlige fruktbilder, aldri! Håper du har en fin uke Takk! Håper jeg at du også får Rumlen! Jeg er fredagstrøtt. Var det julefeiringen som slet deg ut kanskje? Jeg har ettermiddagshodepine… Idag igjen… Uffda, du har vel ikke gått og frosset ute i dag? Det var søren i meg kaldt til morgenen i dag. Går det bra med deg Ery? --------------------- Jeg har vært hos frisøren og fikset litt på sveisen i dag! Hun er så søt og hyggelig, og ikke minst flink. Og så gir hun meg så mange komplimenter for håret mitt. DET liker jeg. Står det bra til med dere? 1
Mynona Skrevet 6. november 2014 #8432 Skrevet 6. november 2014 KLippet deg igjen! Det er vel ikke så lenge siden… Eller jo.. det er jo kanskje det.. Da hun på bussen leste i ballongen ved siden av deg! Ja, jeg har vært ute i kulda i dag. Med lue og vanter. Blitt skikkelig kaldt over natta.
Aldrisur Skrevet 6. november 2014 Forfatter #8433 Skrevet 6. november 2014 KLippet deg igjen! Det er vel ikke så lenge siden… Eller jo.. det er jo kanskje det.. Da hun på bussen leste i ballongen ved siden av deg! Ja, jeg har vært ute i kulda i dag. Med lue og vanter. Blitt skikkelig kaldt over natta. Jeg tar tuppene hver 3,5. måned. Tiden går så fort atte. Bra du hadde lue på. Jeg hadde tenkt å ta på meg den nye, fine skinnjakka mi i dag, den er god og varm, men så ble jeg plutselig engstelig for at noen skule rappe den når den hang i garderoben hos frisøren.
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2014 #8434 Skrevet 6. november 2014 Da hun på bussen leste i ballongen ved siden av deg! "Jai ikke være her ennå" 1
Aldrisur Skrevet 6. november 2014 Forfatter #8435 Skrevet 6. november 2014 "Jai ikke være her ennå" Det var deg ja - tenkte meg det. Utkledd med hijab, langt skjørt og frakk. Lol 1
Gjest Inggolf Skrevet 6. november 2014 #8438 Skrevet 6. november 2014 Hallo på seg i tråden Denne uka (også!) har jammen gått fort- snart helg nok en gang! Har dere noen planer for helgen eller? 1
Mynona Skrevet 6. november 2014 #8439 Skrevet 6. november 2014 Synes jeg og. Det var jo nettopp fredag. Jeg er sikker på at vi har mistet en dag i uka eller noe sånt jeg. For tiden svisjer jo bare avgårde. Nå er det plutselig 2 uker til eksamen nr 1… Og 4,5 uke til jeg er helt helt helt FERDIG! For alltid! 1
Gjest Inggolf Skrevet 6. november 2014 #8440 Skrevet 6. november 2014 (endret) Du er såååå heldig som er ferdig snart! Har eksamen selv om 1,5 uke og det kommer til å gå skikkelig elendig dårlig. Vi har vært så uheldige med foreleseren for dette emnet, eller- HAN er uheldig Men det går jo ut over oss studenter. Vi har nemlig merket at han ikke er frisk, vi har meldt det til de øvrige maktene og det blir tatt alvorlig, men ting tar jo sååå lang tid! Jeg aner faktisk ikke hva emnet vårt handler pga denne foreleseren (vi har faktisk stort sett bare forskjellige artikler fra nettet og et par bøker i emnet så det er ikke så lett å lese seg til heller) Endret 6. november 2014 av Noz 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå