Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Vet du hva som skal sendes der eller My? ...Nok en nyhetskanal? :lete:

Skrevet

Har dere og ja FruN!

Aner ikke Noz. Så det bare nå når jeg hadde tenkt å sette på TV3 :P

Skrevet

Jepp, det var jordbærsesong nå også My. Og nei, tror ikke vi har fått VGHD, men kan hende altså, jeg får lete litt.

:hoho: Har forresten akkurat bestilt ny tur til samme sted jeg var nå i april! Denne gangen på hotell ved stranda.

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Åhhh.. Thailand? Hvor lenge da? Så deilig! Dere får virkelig benyttet dere av tiden til å reise nå! SÅ misunnelig, men unner dere det!

• Liker 1
Skrevet

Bones til maten, sousvide-mord og tyrkiske jordbær. :klo:

Velkommen hjem, Aldri. :blomst:

Men godt å høre at jula er over. Jeg som drev og tenkte på at jeg måtte starte å planlegge julagaveinnkjøp. Men nå er det jo ennå et år til. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Åhhh.. Thailand? Hvor lenge da? Så deilig! Dere får virkelig benyttet dere av tiden til å reise nå! SÅ misunnelig, men unner dere det!

Reiser til Thailand i januar My, Tyrkiatur i april! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men godt å høre at jula er over. Jeg som drev og tenkte på at jeg måtte starte å planlegge julagaveinnkjøp. Men nå er det jo ennå et år til. :nigo:

Ja, sparte en del penger denne jula faktisk.. Har ikke merket det på kontoen i det hele tatt denne gavesesongen!

Skrevet

Reiser til Thailand i januar My, Tyrkiatur i april! :fnise:

Åhh… forvirra jeg :ler: Så deilig!! Jeg skal kansje også til Tyrkia i april :P men har ikke bestemt meg enda da.

Gjest Inggolf
Skrevet

I april alt!?! Dere altså :hoho:

Skal dere henge med vennene deres da også, eller blir det bare dere?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bones til maten, sousvide-mord og tyrkiske jordbær. :klo:

Velkommen hjem, Aldri. :blomst:

Takk Anje!

Ja, ikke sant det er godt å vite at jula plutselig er over? Sparte masse penger til julepresanger og greier ved at den gikk meg hus forbi. :ler:

Endret av Aldrisur
Skrevet

Åhh… forvirra jeg :ler: Så deilig!! Jeg skal kansje også til Tyrkia i april :P men har ikke bestemt meg enda da.

Gjør det, så kan vi møtes! :bolledeig:

Skrevet

I april alt!?! Dere altså :hoho:

Skal dere henge med vennene deres da også, eller blir det bare dere?

Vi skal bo på hotell, men håper og regner med at vennene våre er der samtidig. :romeo:

Skrevet

Gjør det, så kan vi møtes! :bolledeig:

Herr og Fru Aldri og My på middagsdate!! Det hadde vært gøy det!

• Liker 2
Skrevet

Herr og Fru Aldri og My på middagsdate!! Det hadde vært gøy det!

Det hadde vært skikkelig gøy!

Vi fant en restaurant som heter Elite - der var det perfekt service og nydelig mat. Kommer du? :wow:

• Liker 1
Skrevet

OK, jeg kommer! Og hvis det blir hyggelig kan vi gå på Dinner dagen etterpå! :vin:

Skrevet

OK, jeg kommer! Og hvis det blir hyggelig kan vi gå på Dinner dagen etterpå! :vin:

:5::strix:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...