Rumle Skrevet 2. november 2014 #8381 Skrevet 2. november 2014 Jeg når visst aaaaakkurat å si godnatt før dere tusler av gårde :vinke: 2
Aldrisur Skrevet 2. november 2014 Forfatter #8382 Skrevet 2. november 2014 Jeg når visst aaaaakkurat å si godnatt før dere tusler av gårde :vinke: Jaaaaa Rumlemor, godnatta fine venn. 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2014 #8383 Skrevet 2. november 2014 (endret) Natta en siste gang, hihi.... Ikke lett dette her.... Endret 2. november 2014 av Hoppetaujenta 2
Mynona Skrevet 3. november 2014 #8385 Skrevet 3. november 2014 At jeg aldri lærer! Nok en gang spiser jeg middag mens jeg ser på Bones! Ikke noe god kombo! Hatt en fin dag Aldri? 1
Gjest Tekola Skrevet 3. november 2014 #8386 Skrevet 3. november 2014 At jeg aldri lærer! Nok en gang spiser jeg middag mens jeg ser på Bones! Ikke noe god kombo! Hatt en fin dag Aldri? Tok oss tre sesonger å lære det Hvilken sesong er du på? Håper alle har hatt en fin mandag :smilblomst:
Mynona Skrevet 3. november 2014 #8387 Skrevet 3. november 2014 Jeg er på sesoooong… Ehh.. den som går på TV nå. Jeg gjør det jo hver uke! Ser på opptak akkurat når jeg spiser middag. Med kryp, og slimete vev osv.. Ugg! 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2014 #8388 Skrevet 3. november 2014 Tøft! Hvor har det blitt av Aldri i dag og kveld da? Så plutselig for meg et skrekk-scenario ala krimbøker og sånn... Går det an for ett menneske å drepe et annet ved å putte vedkommende i sous vid`en? *håper ikke det* *gurimalla...nå er jeg trøtt!* 1
Aldrisur Skrevet 4. november 2014 Forfatter #8392 Skrevet 4. november 2014 At jeg aldri lærer! Nok en gang spiser jeg middag mens jeg ser på Bones! Ikke noe god kombo! Hatt en fin dag Aldri? Vet ikke hva Bones er, men det høres ikke smart ut å spise middag til! Fiiin dag i går og i dag! Hva med deg My? Tok oss tre sesonger å lære det Hvilken sesong er du på? Håper alle har hatt en fin mandag :smilblomst: Grattis med ny dagbok Tekola! Tøft! Hvor har det blitt av Aldri i dag og kveld da? Så plutselig for meg et skrekk-scenario ala krimbøker og sånn... Går det an for ett menneske å drepe et annet ved å putte vedkommende i sous vid`en? *håper ikke det* *gurimalla...nå er jeg trøtt!* Nei vettu hva! Trim for pelsklumper? At det går an" ------------------------- Fy søren så fort dagene går dere, plutselig er det vel jul kan jeg tenke meg. I fjor på denne tiden tenkte jeg at jeg skulle være smart og fikse gavene i pakkekalenderne til de små gjennom hele året. Det ble visst bare med tanken. Her er yndlingsgåten til herr Aldri: Ti fugler satt i et tre. Så tenkte den ene at hun skulle fly avgårde. Hvor mange satt igjen i treet? Svaret er ti. Fargerike fruktboder fra et av markedene vi var på i Tyrkia. 3
Gjest Inggolf Skrevet 4. november 2014 #8393 Skrevet 4. november 2014 Her er yndlingsgåten til herr Aldri: Ti fugler satt i et tre. Så tenkte den ene at hun skulle fly avgårde. Hvor mange satt igjen i treet? Svaret er ti. Jeg liker sånne dusteenkle vitser og gåter For et delikat marked da! Synes det bare snakkes om belgiske og norske jordbær- hvordan var de tyrkiske? ...og for noen mengder da
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2014 #8394 Skrevet 4. november 2014 Forfriskende å se såpass store mengder med frukt. Dessuten så tar du helt feil, Aldri: julaften var i forrige uke! Lykke til! 1
Mynona Skrevet 4. november 2014 #8396 Skrevet 4. november 2014 Fader som tiden flyr da Hoppe.. Julaften gikk meg jo helt hus forbi! Jeg har fått en ny TV-kanal jeg. VGTV. Har dere også fått den? Den starter ikke enda da, men den har tatt kanalplassen til TV3, også har den ene NRK'en flytta seg, så nå er jo alle kanalene i feil rekkefølge! First world problems! Har de jordbær der enda? Har de sånn evig sesong tro? De jordbærne vi fikk i påsken var kjempegode. Men da var de ganske overmodne. Kanskje de har to jordbærsesonger, en på våren og en på høsten?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. november 2014 #8397 Skrevet 4. november 2014 Fader som tiden flyr da Hoppe.. Julaften gikk meg jo helt hus forbi! Jeg har fått en ny TV-kanal jeg. VGTV. Har dere også fått den? Den starter ikke enda da, men den har tatt kanalplassen til TV3, også har den ene NRK'en flytta seg, så nå er jo alle kanalene i feil rekkefølge! First world problems! Har de jordbær der enda? Har de sånn evig sesong tro? De jordbærne vi fikk i påsken var kjempegode. Men da var de ganske overmodne. Kanskje de har to jordbærsesonger, en på våren og en på høsten? Finnes ikke VGTV bare på Internett?
Mynona Skrevet 4. november 2014 #8398 Skrevet 4. november 2014 VG HD var det visst den het så jeg nå. Den har dukka opp på kanal 7. Også står det stort på hele skjermen: VG Nå også på TV fra lørdag 8.november kl 10.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. november 2014 #8399 Skrevet 4. november 2014 VG HD var det visst den het så jeg nå. Den har dukka opp på kanal 7. Også står det stort på hele skjermen: VG Nå også på TV fra lørdag 8.november kl 10. Oj! Det høres bra ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå