Mynona Skrevet 1. november 2014 #8342 Skrevet 1. november 2014 Du slo meg!! Søren og. Og jeg som ikke har vært hjemme 2 uker og.... lurer på hva som drar så mye strøm her.
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2014 #8343 Skrevet 1. november 2014 Jeg er bevisst gnien på strømbruken da. Tørker klær på stativ istedenfor å putte i trommel hele tiden. Skrur av lys og evt. varme om jeg ikke trenger den. Jeg ligger i trening til en lang, kjølig vinter.
Rumle Skrevet 1. november 2014 #8345 Skrevet 1. november 2014 http://www.dagbladet.no/2014/11/01/nyheter/innenriks/kiosk/halloween/36030579/ hva søren er det som feiler folk?!! 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2014 #8346 Skrevet 1. november 2014 Trist å lese Rumle. Verden, foreldre, barn og oppdragelse, går ikke fremover. Jeg slår dere begge med 170. Hmm...den der triumfen er det noe galt med syns jeg. Hvis du slår oss begge med 170, ender du opp med to tall. Nå får du bestemme deg.
Severus Skrevet 1. november 2014 #8347 Skrevet 1. november 2014 Vet ikke hvor mye jeg har brukt, men har alltid strømregning på under 500 kr i mnden.
Galactica Skrevet 1. november 2014 #8348 Skrevet 1. november 2014 Hah. Her er det minst et par tusen i mnd. Men så har vi tre husstander i huset også da.
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2014 #8349 Skrevet 1. november 2014 Klart at det blir noe helt annet da, G.
Aldrisur Skrevet 1. november 2014 Forfatter #8350 Skrevet 1. november 2014 Hei alle mine venner! Endelig hjemme i gamlelandet igjen. Jeg har hatt en kjempefin tur, men det har vært skikkelig dritvær med torden og lyn som jeg aldri har opplevet maken til. Kun to dager med sol! Til gjengjeld har vi jo fått sett masse av området Alanya, mye mer en strand og shopping. Alanyaområdet opplevet jeg som et veldig fint sted. Ingen av de negative ryktene jeg har hørt om (eller lest her inne) stemte med mitt inntrykk. Hyggelige innfødte, ikke noe mas fra kelnere eller markedsselgere, bare hjelpsomme og greie tyrkere hvorenn vi gikk. Leiligheten vi bodde i var stor og vertskapet var jo gode venner av oss, så det gikk (nesten) smertefritt. Vi var ekstremt uheldige med været. Til og med de innfødte sa at de aldri hadde opplevet maken. Men, alt i alt en uke å legge til i minneboka, og vi reiser gjerne tilbake, men da på hotell. Takk for påminnelsen om strømavlesing Hoppe! Du er god som gull du. Og Rumle, den avisartikkelen om Halloween-barn og foreldre er nesten ikke til å tro på! Makan til frekkhet! Det var rart å lese om oppholdet ditt på Cuba, My. Du beskriver det så levende, og omtrent sånn jeg hadde tenkt at det var der. Det er ikke noe hyggelig å føle at man blir lurt hele tiden, og det er noe dritt å bli febersyk på ferie. Men, masse minner har du jo laget deg. Legger ved et bilde fra Dimcay, en diger demning som regulerer vannutslippet i Dim-elven. Dim-elven blir benyttet til bading, picnik og avslapning, spesielt av de innfødte i de varmeste sommermånedene. Det er litt kjøligere langs elven der oppi fjellet. Jeg har savnet dere. Har ikke fått lest noe her på KG denne uka pga håpløst nett. :cry: 4
Aldrisur Skrevet 1. november 2014 Forfatter #8352 Skrevet 1. november 2014 Hei fineste FruN! Gratulere med 3 års bryllupsdag!
FruN Skrevet 1. november 2014 #8353 Skrevet 1. november 2014 Hei fineste FruN! Gratulere med 3 års bryllupsdag! Takk!
Severus Skrevet 1. november 2014 #8354 Skrevet 1. november 2014 På FruN sin bryllupsdag, hadde jeg jobba på butikken i 2 år 2
Mynona Skrevet 2. november 2014 #8355 Skrevet 2. november 2014 Hei Aldri! Så fint at du har hatt det fint selv om været ikke har vært på deres side!
Rumle Skrevet 2. november 2014 #8356 Skrevet 2. november 2014 Velkommen hjem aldriii! Så kjedelig at dere var uheldig med været da! Men, fint at dere har kost dere likevel. Flott bilde!
Gjest Tekola Skrevet 2. november 2014 #8357 Skrevet 2. november 2014 Velkommen hjem! Kjedelig med sånt vær, men det blir jo noe å huske det også
Galactica Skrevet 2. november 2014 #8358 Skrevet 2. november 2014 Gratulerer (eller kondolerer?) med toårsdag på jobb, Ery. Velkommen hjem, skjønne frue!
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2014 #8359 Skrevet 2. november 2014 Velkommen tilbake. Tror jeg skal klippe ut din beskrivelse og henge den i glass og ramme på veggen her, bare så jeg kan minne deg på hvordan ferie kan være, når du igjen begynner å snakke om å reise bort. 1
Gjest Inggolf Skrevet 2. november 2014 #8360 Skrevet 2. november 2014 Yeeeeyyy, godt å ha deg hjemme igjen Aldri! Synd at været var så dårlig da, men det veide kanskje opp for alle opplevelsene! Det er kanskje nettopp da man får opplevd mest når man er ute på reise, for hvis det er strrrrrålende solskinn og superduperultra varmt så går det kanskje (for?) mye tid til strandkoping Hva mente du med at " det gikk (nesten) smertefritt" med vertsskapet/bo sammen? (Du må ikke svare på det om du ikke vil da) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå