Rumle Skrevet 24. oktober 2014 #8241 Skrevet 24. oktober 2014 Roser er fantastiske! Husker du den buskrosen jeg kjøpte i sommer? Har jo selvfølgelig glemt navnet på den jeg også! Den blomstrer som en galning i hagen nå. Alt annet er vissen og sørgelig, men den lyser opp med sine lyserosa blomster. ---- Jeg tenkte faktisk på det på vei ut .. den rosen din altså! Hva var det den het igjen? Husker den var helt nyyydelig Her er "oppskriften" på vaniljeekstrakt: 5 dl. vodka 40%, (eller rom, da blir den søtere, herrA brukte vodka) 8 vaniljestenger. Splitt stengene og putt de oppi spriten. Etter ca. tre måneder skal du ha den fineste vanilje-ektrakt som finnes. Veldig enkelt med andre ord. 20 v.stenger koster kr. 189,- svenske. Og firmaet heter Vaniljeimporten.se Fraktfritt i hele Norden! Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk til både deg og Herr aldri!! Liker ikke frukt --- (Og Aldri; Mynona har det bra! De tok visst tidsmaskinen tilbake til gamledager i stedenfor flyet Biler er bytta ut med hest og kjerre, og hunder er bytta ut med griser som turkamerater ) åhh så gøy å høre at hun har det bra! Har tenkt på henne titt og ofte den siste tiden Gleder meg til å høre Cuba-røverhistorier! Du må hilse masse fra oss om du har mer kontakt med henne! Jaaaaa! Jeg så for meg Mikkel Rev jeg da, eller var det Herman han het? 1
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8242 Skrevet 24. oktober 2014 Husker ikke hva den rosa het akkurat nå jeg, men får finne det ut en vakker dag. Jaaaaaa, nå kan du lage vaniljeekstrakt! Ta på litt sukker i tillegg, så blir det vel en herrrrrlig vaniljelikør kanskje? 1
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2014 #8243 Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Ja, det skal jeg gjøre Rumle Savner henne her inne! Dekningen der borte eksisterer ikke, så jeg hører ikke særlig mye fra henne. Så hyggelig at du også dukket opp her inne i kveld Rumlert! Endret 24. oktober 2014 av Noz 2
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8244 Skrevet 24. oktober 2014 Ja, det skal jeg gjøre Rumle Savner henne her inne! Dekningen der borte eksisterer ikke, så jeg hører ikke særlig mye fra henne. Jaaaaaa, vi savner My. Kommer hun hjem denne helgen? 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2014 #8245 Skrevet 24. oktober 2014 Tror jeg må si godnatt og god reise til deg Aldri....hvis du drar tidlig. Jeg skal se på en Miss Marple-episode og etterpå er det nok mitt jomfrubur i enslighet som venter. Reis pent! 2
Rumle Skrevet 24. oktober 2014 #8246 Skrevet 24. oktober 2014 Husker ikke hva den rosa het akkurat nå jeg, men får finne det ut en vakker dag. Jaaaaaa, nå kan du lage vaniljeekstrakt! Ta på litt sukker i tillegg, så blir det vel en herrrrrlig vaniljelikør kanskje? Vaniljelikøøøør! Ja, det skal jeg gjøre Rumle Savner henne her inne! Dekningen der borte eksisterer ikke, så jeg hører ikke særlig mye fra henne. Så hyggelig at du også dukket opp her inne i kveld Rumlert! Nei, de ligger vel en del tiår (og vel så det) bak oss i teknologi der. Men, veldig artig at du har hørt fra henne da! 1
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8248 Skrevet 24. oktober 2014 Tror jeg må si godnatt og god reise til deg Aldri....hvis du drar tidlig. Jeg skal se på en Miss Marple-episode og etterpå er det nok mitt jomfrubur i enslighet som venter. Reis pent! Go' natta og takk til deg Hoppe. Jeg tror også jeg må stikke av her nå, skal opp grytidlig i morgen. Ha det godt alle til vi treffes igjen. 3
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8251 Skrevet 24. oktober 2014 Natta, aldri - goood tur i morgen! Takk Rumle!
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2014 #8252 Skrevet 24. oktober 2014 Jaaaaaa, vi savner My. Kommer hun hjem denne helgen? Hmm, om det ikke er neste Ble litt usikker nå...Men uansett så tror jeg ikke det går mange minuttene fra hun går av flyet til hun skriver noe her inne Sove godt med dere Hoppe og Aldri. Tusen takk for fjasen! Var hyggelig å få til en fjasekveld før det nå blir litt til neste gang 3
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8253 Skrevet 24. oktober 2014 Vi har fått noe spicy bernaise på jobb, sånn kjølevare greie. Den var drit god, nesten sånn som den jeg kjøper i Sverige.
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2014 #8254 Skrevet 25. oktober 2014 Nå minnet Vex meg på noe som jeg leste i ei avis. En språkperson som lurte på hvorfor man betegner veldig mye positivt...med ordet drit foran. Dritgod, dritpen, dritkul etc. Det er veldig motsigende det der. Legger dere merke til hvordan dere snakker, ballongmennesker? Jeg er opptatt av hvordan språket vårt blir brukt og at man bør finne ord som er bedre å bruke enn "motebetegnelsene".
Gjest Inggolf Skrevet 25. oktober 2014 #8255 Skrevet 25. oktober 2014 Nå minnet Vex meg på noe som jeg leste i ei avis. En språkperson som lurte på hvorfor man betegner veldig mye positivt...med ordet drit foran. Dritgod, dritpen, dritkul etc. Det er veldig motsigende det der. Legger dere merke til hvordan dere snakker, ballongmennesker? Jeg er opptatt av hvordan språket vårt blir brukt og at man bør finne ord som er bedre å bruke enn "motebetegnelsene". SÅ enig med du!! Det høres helt grusomt å si for.eks "jeg er jævlig eller forferdelig glad i deg"... Og typisk ungdomsskoleelever: "kan du være så snill å hente den dritten der borte?"... "Det var dritdigg" 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2014 #8256 Skrevet 25. oktober 2014 NÅ er det bare 67 dager, 12 timer, 59 minutter igjen til nyttår......
FruN Skrevet 25. oktober 2014 #8257 Skrevet 25. oktober 2014 Det er 5 timer og 23 minutter igjen til fest 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2014 #8258 Skrevet 25. oktober 2014 Det er alltid mulig å finne en hyggelig hendelse å telle ned til syns jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2014 #8260 Skrevet 25. oktober 2014 Er det sinnasvensker her inne?!?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå