Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer ikke gå på jobb en gang. Føler meg bare i veien og til bry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er "oppskriften" på vaniljeekstrakt:

5 dl. vodka 40%, (eller rom, da blir den søtere, herrA brukte vodka)

8 vaniljestenger.

Splitt stengene og putt de oppi spriten. Etter ca. tre måneder skal du ha den fineste vanilje-ektrakt som finnes.

Veldig enkelt med andre ord. :fnise:

20 v.stenger koster kr. 189,- svenske. Og firmaet heter Vaniljeimporten.se

Fraktfritt i hele Norden! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Lege, EryMax. Dette skal du ikke slite med alene.

Og så er det vaniljeekstrakt du lager, berta. ;)

Skrevet

Der hadde du retta det opp ja. Vaniljeessens er bare noe ekkelt skvip som er utvunnet av gammelt tømmer.

Skrevet

Jeg har årgangs vaniljeekstrakt. Føler at det er bare 1 eller 2 kollegaer som orker å like meg. Han ene har til og med stoppa å si hei til meg.

Skrevet

Der hadde du retta det opp ja. Vaniljeessens er bare noe ekkelt skvip som er utvunnet av gammelt tømmer.

:blomst: Heisann Galactica!

Ja, ekstrakt stemmer nok bedre med hva dette skal bli.

Det er ikke mitt prosjekt men gubbens. :smoke:

• Liker 1
Skrevet

Skal han ha det oppi sous vide?

Skrevet

Skal han ha det oppi sous vide?

Er det noe galt med kjøtt med vaniljesmak og, nå? :snurt::fnise:

Kom deg til legen, frøken. :kose:

God tur, Aldrisur!

Skrevet

Er det noe galt med kjøtt med vaniljesmak og, nå? :snurt::fnise:

Kom deg til legen, frøken. :kose:

God tur, Aldrisur!

Mmmmm vaniljemarinert indrefilet av storfe liksom
  • Liker 1
Skrevet

Tjahihi, eller stekt makrell med vaniljesaus! :fnise:

Takk Tekola!

(Jeg snikleser i dagboken din rett som det er) :danse:

Og her om dagen så jeg bilde av den fineste lille mannen du kan tenke deg! :strix:

Skrevet

Jeg liker ikke frukt med vaniljesaus

Skrevet

Det gjør jeg, men jeg har det aldri. Jaja...det er fredag og noen rampestreker må en finne på. dancebear.gif

• Liker 2
Skrevet

...bare fruktmenn.... :lur:

Skrevet

Nei han har jeg lyst å knuse trynet på

Gjest Inggolf
Skrevet

Gubbeskinnet ditt slutter aldri å overraske- Jeg digger`n! :hoho: Han kommer alltid opp med noe nytt, han virker så spontan, oppfinnsom og kreativ. Så lysten på en måte.

Er spent på å høre hvordan vaniljeessensen fungerer......om ca 3 mnd! :hoppendeglad:

Ha en riktig så god tur til Tyrkia begge to! Håper dere får noen opplevelser som den vanlige turisten i gata ikke ville ha fått!

(Og Aldri; Mynona har det bra! De tok visst tidsmaskinen tilbake til gamledager i stedenfor flyet :fnise: Biler er bytta ut med hest og kjerre, og hunder er bytta ut med griser som turkamerater :hoho: )

• Liker 3
Skrevet

My har fått seg egen vaktgris altså

• Liker 1
Skrevet

depression-quotes.jpeg

Så trist Ery.

Knuslem fra meg. :hug:

Gubbeskinnet ditt slutter aldri å overraske- Jeg digger`n! :hoho: Han kommer alltid opp med noe nytt, han virker så spontan, oppfinnsom og kreativ. Så lysten på en måte.

Er spent på å høre hvordan vaniljeessensen fungerer......om ca 3 mnd! :hoppendeglad:

Ha en riktig så god tur til Tyrkia begge to! Håper dere får noen opplevelser som den vanlige turisten i gata ikke ville ha fått!

(Og Aldri; Mynona har det bra! De tok visst tidsmaskinen tilbake til gamledager i stedenfor flyet :fnise: Biler er bytta ut med hest og kjerre, og hunder er bytta ut med griser som turkamerater :hoho: )

Javisst er han kreativ! :Nikke: Litt vel over the top av og til. :bond::ler:

Takk for ønske om god tur, det kan nok trenges etter hva jeg leste i den tråden"hviket land vil du aldri tilbake til" :hoho: Jeg har vært i Tyrkia før, men aldri dit vi skal nå og regner med at vi vil bli tatt godt vare på. :smilorange:

Så koselig at du har hatt kontakt med My. Tenke seg til hvilken anderledes verden hun har vært i de siste 14 dagene.

Ha det fint i uka som kommer du også. :tommelopp:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Hehehe, jeg holdte på å nevne den tråden i forrige innlegg men lot det være tilfelle du ikke hadde lest den :ler: Men jeg vet ikke jeg, har aldri vært i Tyrkia men kan ikke huske å ha hørt noe negativt om det landet annen enn fra tråden..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...