Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8201 Skrevet 24. oktober 2014 Klarer ikke gå på jobb en gang. Føler meg bare i veien og til bry.
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8202 Skrevet 24. oktober 2014 Her er "oppskriften" på vaniljeekstrakt: 5 dl. vodka 40%, (eller rom, da blir den søtere, herrA brukte vodka) 8 vaniljestenger. Splitt stengene og putt de oppi spriten. Etter ca. tre måneder skal du ha den fineste vanilje-ektrakt som finnes. Veldig enkelt med andre ord. 20 v.stenger koster kr. 189,- svenske. Og firmaet heter Vaniljeimporten.se Fraktfritt i hele Norden! 2
Galactica Skrevet 24. oktober 2014 #8203 Skrevet 24. oktober 2014 Lege, EryMax. Dette skal du ikke slite med alene. Og så er det vaniljeekstrakt du lager, berta.
Galactica Skrevet 24. oktober 2014 #8204 Skrevet 24. oktober 2014 Der hadde du retta det opp ja. Vaniljeessens er bare noe ekkelt skvip som er utvunnet av gammelt tømmer.
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8205 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg har årgangs vaniljeekstrakt. Føler at det er bare 1 eller 2 kollegaer som orker å like meg. Han ene har til og med stoppa å si hei til meg.
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8206 Skrevet 24. oktober 2014 Der hadde du retta det opp ja. Vaniljeessens er bare noe ekkelt skvip som er utvunnet av gammelt tømmer. Heisann Galactica! Ja, ekstrakt stemmer nok bedre med hva dette skal bli. Det er ikke mitt prosjekt men gubbens. 1
Gjest Tekola Skrevet 24. oktober 2014 #8208 Skrevet 24. oktober 2014 Skal han ha det oppi sous vide? Er det noe galt med kjøtt med vaniljesmak og, nå? Kom deg til legen, frøken. God tur, Aldrisur!
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8209 Skrevet 24. oktober 2014 Er det noe galt med kjøtt med vaniljesmak og, nå? Kom deg til legen, frøken. God tur, Aldrisur! Mmmmm vaniljemarinert indrefilet av storfe liksom 1
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8210 Skrevet 24. oktober 2014 Tjahihi, eller stekt makrell med vaniljesaus! Takk Tekola! (Jeg snikleser i dagboken din rett som det er) Og her om dagen så jeg bilde av den fineste lille mannen du kan tenke deg!
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2014 #8212 Skrevet 24. oktober 2014 Det gjør jeg, men jeg har det aldri. Jaja...det er fredag og noen rampestreker må en finne på. 2
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8215 Skrevet 24. oktober 2014 Nei han har jeg lyst å knuse trynet på
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2014 #8217 Skrevet 24. oktober 2014 Gubbeskinnet ditt slutter aldri å overraske- Jeg digger`n! Han kommer alltid opp med noe nytt, han virker så spontan, oppfinnsom og kreativ. Så lysten på en måte. Er spent på å høre hvordan vaniljeessensen fungerer......om ca 3 mnd! Ha en riktig så god tur til Tyrkia begge to! Håper dere får noen opplevelser som den vanlige turisten i gata ikke ville ha fått! (Og Aldri; Mynona har det bra! De tok visst tidsmaskinen tilbake til gamledager i stedenfor flyet Biler er bytta ut med hest og kjerre, og hunder er bytta ut med griser som turkamerater ) 3
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8218 Skrevet 24. oktober 2014 My har fått seg egen vaktgris altså 1
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8219 Skrevet 24. oktober 2014 Så trist Ery. Knuslem fra meg. Gubbeskinnet ditt slutter aldri å overraske- Jeg digger`n! Han kommer alltid opp med noe nytt, han virker så spontan, oppfinnsom og kreativ. Så lysten på en måte. Er spent på å høre hvordan vaniljeessensen fungerer......om ca 3 mnd! Ha en riktig så god tur til Tyrkia begge to! Håper dere får noen opplevelser som den vanlige turisten i gata ikke ville ha fått! (Og Aldri; Mynona har det bra! De tok visst tidsmaskinen tilbake til gamledager i stedenfor flyet Biler er bytta ut med hest og kjerre, og hunder er bytta ut med griser som turkamerater ) Javisst er han kreativ! Litt vel over the top av og til. Takk for ønske om god tur, det kan nok trenges etter hva jeg leste i den tråden"hviket land vil du aldri tilbake til" Jeg har vært i Tyrkia før, men aldri dit vi skal nå og regner med at vi vil bli tatt godt vare på. Så koselig at du har hatt kontakt med My. Tenke seg til hvilken anderledes verden hun har vært i de siste 14 dagene. Ha det fint i uka som kommer du også. 2
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2014 #8220 Skrevet 24. oktober 2014 Hehehe, jeg holdte på å nevne den tråden i forrige innlegg men lot det være tilfelle du ikke hadde lest den Men jeg vet ikke jeg, har aldri vært i Tyrkia men kan ikke huske å ha hørt noe negativt om det landet annen enn fra tråden.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå