Severus Skrevet 21. oktober 2014 #8181 Skrevet 21. oktober 2014 Ja, iallefall som har nytte av en varm ullsokk 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2014 #8184 Skrevet 24. oktober 2014 Jammen hun er sikkert bare ute i verden og fungerer som moder Theresa og sånn. Såpass får vi unne verden, så lenge hun husker sin adresse og oss etter hvert. 2
Rumle Skrevet 24. oktober 2014 #8185 Skrevet 24. oktober 2014 Kanskje den alltid blide er opptatt med å lage hekleduk-kjeks? Uuuuuuuuuansett hva håper jeg du får en strålende helg, med både blomster og vin 2
Rumle Skrevet 24. oktober 2014 #8186 Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Og ps .. den rosen der er helt ufattelig lik favoritten min i hagen .. som jeg ikke kan huske navnet på Endret 24. oktober 2014 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8187 Skrevet 24. oktober 2014 Savn! Åååh.... Enig! Næmmen åhhh... Jammen hun er sikkert bare ute i verden og fungerer som moder Theresa og sånn. Såpass får vi unne verden, så lenge hun husker sin adresse og oss etter hvert. Ja, du kan få sagt det du Hoppe. Om ikke moder Theresa, så i hvert fall moder for en endeløs rekke av en stk. bursdagfeiring! Og ps .. den rosen der er helt ufattelig lik favoritten min i hagen .. som jeg ikke kan huske navnet på Har alrdi tenkt tanken engang på at det går an bruke en hekla duk som kakeform/-mal! Artig Rumle! Og den rosen er jo alldeles nydelig! Tror vi har felles smak når det gjelder roser, ikke minst fargen! Nyyydelig! Dufter den også? -------------------------------- Dere er noen skikkelige tålmodige og fine forumvenner dere! Gubben har reist for å kjøpe en halvflaske med vodka! Her forleden dag poppet det 20 vaniljestenger ned i postkassa vår, og jeg bare Hva skal du med dem? Jo, her skal det lages "hjemmelaget" vaniljeessens! Han får nå bare holde på. Dere, jeg har altså hatt besøk her hver eneste dag siden sist vi "snakket" sammen. Sånn blir det når ikke alle gjestene kan komme samtidig. Men nå er det slutt på feiringen - trur eg. Holder på å pakke kufjerten, for i morgen tidlig reiser vi til Mahmutar i Tyrkia. Skal som sagt besøke noen venner som har bodd der nede i 10 år. Det tror jeg kan bli en anderledes liten ferie. Jeg er ikke så veldig glad i å bo hjemme hos noen en hel uke, men her er det visst god plass, så det skal vel gå bra. Dessuten er det noen veldig snille og hjertegode mennesker vi skal til. MEN, jeg legger igjen mækken hjemme og da får jeg jo ikke tastet med dere. (Jeg er ikke noe god til å bruke mobilen til sånt) Uansett kommer jeg til å bruke mobilen for å lese litt om hva dere bedriver mens jeg ikke er her. 3
Rumle Skrevet 24. oktober 2014 #8188 Skrevet 24. oktober 2014 Åååh.... Næmmen åhhh... Ja, du kan få sagt det du Hoppe. Om ikke moder Theresa, så i hvert fall moder for en endeløs rekke av en stk. bursdagfeiring! Har alrdi tenkt tanken engang på at det går an bruke en hekla duk som kakeform/-mal! Artig Rumle! Og den rosen er jo alldeles nydelig! Tror vi har felles smak når det gjelder roser, ikke minst fargen! Nyyydelig! Dufter den også? -------------------------------- Dere er noen skikkelige tålmodige og fine forumvenner dere! Gubben har reist for å kjøpe en halvflaske med vodka! Her forleden dag poppet det 20 vaniljestenger ned i postkassa vår, og jeg bare Hva skal du med dem? Jo, her skal det lages "hjemmelaget" vaniljeessens! Han får nå bare holde på. Dere, jeg har altså hatt besøk her hver eneste dag siden sist vi "snakket" sammen. Sånn blir det når ikke alle gjestene kan komme samtidig. Men nå er det slutt på feiringen - trur eg. Holder på å pakke kufjerten, for i morgen tidlig reiser vi til Mahmutar i Tyrkia. Skal som sagt besøke noen venner som har bodd der nede i 10 år. Det tror jeg kan bli en anderledes liten ferie. Jeg er ikke så veldig glad i å bo hjemme hos noen en hel uke, men her er det visst god plass, så det skal vel gå bra. Dessuten er det noen veldig snille og hjertegode mennesker vi skal til. MEN, jeg legger igjen mækken hjemme og da får jeg jo ikke tastet med dere. (Jeg er ikke noe god til å bruke mobilen til sånt) Uansett kommer jeg til å bruke mobilen for å lese litt om hva dere bedriver mens jeg ikke er her. Jaaaa, jeg tror nok vi har ganske lik smak når det kommer til blant annet roser! Den dufter helt vidunderlig og er faktisk stadig i blomst! Skal du reise allerede??! Håper dere får en strålende fin tur da Og du, den vaniljeessensen vil jeg også lage! Vil han dele oppskiften kanskje? 1
Rumle Skrevet 24. oktober 2014 #8189 Skrevet 24. oktober 2014 Solen skinner plutselig (etter endeløse dager med regn .. jeg må uuuut! Ha det godt, aldri! 1
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8190 Skrevet 24. oktober 2014 Jaaaa, jeg tror nok vi har ganske lik smak når det kommer til blant annet roser! Den dufter helt vidunderlig og er faktisk stadig i blomst! Skal du reise allerede??! Håper dere får en strålende fin tur da Og du, den vaniljeessensen vil jeg også lage! Vil han dele oppskiften kanskje? Roser er fantastiske! Husker du den buskrosen jeg kjøpte i sommer? Har jo selvfølgelig glemt navnet på den jeg også! Den blomstrer som en galning i hagen nå. Alt annet er vissen og sørgelig, men den lyser opp med sine lyserosa blomster. Og ja, tiden går så altfor fort Rumle. Så - poff! om en uke er jeg hjemme igjen. Han deler mer enn gjerne oppskrften. (Jeg skal skrive den ned her i løpet av ettermiddagen) Jeg glemte å si i forrige innlegg at jeg skulle hilse og si tusen takk til alle som sendte ham gratulasjoner her i ballongen! 3
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8191 Skrevet 24. oktober 2014 Solen skinner plutselig (etter endeløse dager med regn .. jeg må uuuut! Ha det godt, aldri! Å ja, det er forståelig. Her regner det fremdeles. Ha det godt du også Rumle! 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2014 #8192 Skrevet 24. oktober 2014 Og jeg har fått med meg at den sous vide`n....; det er jo faktisk slik de lager alle Fjordlandmiddagene jo... så da forstår jeg fasinasjonen på en prikk! God reise og alt sånn. Du fortjener en ferie igjen nå syns jeg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2014 #8194 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg er sikkert litt rar, men jeg er ikke glad i sånn pappmat.
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8195 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg orker ikke lage noe annet for tiden.
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8196 Skrevet 24. oktober 2014 Og jeg har fått med meg at den sous vide`n....; det er jo faktisk slik de lager alle Fjordlandmiddagene jo... så da forstår jeg fasinasjonen på en prikk! God reise og alt sånn. Du fortjener en ferie igjen nå syns jeg. Ja det stemmer vel det Hoppe. Vi bruker den masse! F.eks. i går skulle vi ha fersk kjøtt og suppe, og da lot vi kjøttet ligge i sousse viden natten før og vips! så har du mørt kjøtt. Det som er det beste ved denne metoden er at aromaen fra krydderet/el.f.eks. laubærblad, nellkspiker og lignende, trekker inn og smaksetter kjøttet. Puh! Blir bra med litt ferie nå ja. Jeg har spist 4 Grandiosa denne uka Bedre en ikkeno' jaffal!
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8197 Skrevet 24. oktober 2014 Vet ikke hva som skjer med meg lengre, er stygt redd for at dette er en alvorlig depresjon og kanskje med ptsd eller andre angstlidelser.
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8198 Skrevet 24. oktober 2014 Vet ikke hva som skjer med meg lengre, er stygt redd for at dette er en alvorlig depresjon og kanskje med ptsd eller andre angstlidelser. Hm. Har du vært hos legen?
Severus Skrevet 24. oktober 2014 #8199 Skrevet 24. oktober 2014 Hm. Har du vært hos legen? Nei, redd for å bli avvist av spesialhelsetjenesten som etter det som skjedde i romjula.
Aldrisur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #8200 Skrevet 24. oktober 2014 Nei, redd for å bli avvist av spesialhelsetjenesten som etter det som skjedde i romjula. De bør nå heller ta deg på alvor enn å avvise deg etter den helgen syns jeg! Jeg skal ikke mase mer om dette, men: Bestill en time hos fastlegen din så fort som mulig. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå