Rumle Skrevet 18. oktober 2014 #8161 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg kan så absolutt ta imot den utfordringen..., men dessverre ikke legge ut resultatet på nett...av naturlige årsaker. Bare send på pm du
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2014 #8162 Skrevet 18. oktober 2014 Pm = nett = desverre... ...men du kan få en klem her og nå som plaster på såret?
Gjest Inggolf Skrevet 18. oktober 2014 #8163 Skrevet 18. oktober 2014 Rumleeeeee, jeg latterdauer ihjel av mange av disse bildeseriene dine, men akkuratt den her troner førsteplassen på hele greia 2
FruN Skrevet 19. oktober 2014 #8165 Skrevet 19. oktober 2014 God morgen, god morgen igjen. Til den fremmede som til en venn. 1
Rumle Skrevet 19. oktober 2014 #8166 Skrevet 19. oktober 2014 Rumleeeeee, jeg latterdauer ihjel av mange av disse bildeseriene dine, men akkuratt den her troner førsteplassen på hele greia ja, de er jo veldig morsomme .. finnes masse sånne serier - de fleste er like morsomme 2
Aldrisur Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #8167 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Næmmen i alle dager så koselig det var her inne da! Geniale bilder Rumle, skulle gjerne ha laget noen sånne selv, og det er jo mulig?! Og så ser jeg at vi har hatt besøk av en liten fotballflue fra Horten! Så kooooselig! Her er det altså full rulle om dagen. Vi skal feire gubbeskinnet i dag, han fyller rundt år! Jeg lager indisk gryte og baker sjokoladekake, gubben sjøl driver og lager iskrem, Vanilje og bringebæris til dessert. :hjerter_rundt:Nå skal jeg lage fruktcoctail. Jeg kommer innom igjen plutselig! Håper dere har en fin søndag! Tankene mine går rett som det er til MY og venninnen hennes om dagen. Lurer fælt på hvordan de har det på Cuba. Endret 19. oktober 2014 av Aldrisur 3
Rumle Skrevet 19. oktober 2014 #8168 Skrevet 19. oktober 2014 Næmmen i alle dager så koselig det var her inne da! Geniale bilder Rumle, skulle gjerne ha laget noen sånne selv, og det er jo mulig?! Og så ser jeg at vi har hatt besøk av en liten fotballflue fra Horten! Så kooooselig! Her er det altså full rulle om dagen. Vi skal feire gubbeskinnet i dag, han fyller rundt år! Jeg lager indisk gryte og baker sjokoladekake, gubben sjøl driver og lager iskrem, Vanilje og bringebæris til dessert. :hjerter_rundt:Nå skal jeg lage fruktcoctail. Jeg kommer innom igjen plutselig! Håper dere har en fin søndag! Tankene mine går rett som det er til MY og venninnen hennes om dagen. Lurer fælt på hvordan de har det på Cuba. Heeeeei på deg! ja - hadde det ikke vært utrolig morsomt å lage noen slike bilder selv? Hurra for Herr Aldri og gratulerer! Høres ut som han får en fin feiring! Jeg også lurer veldig på hvordan det går med My og Co! 1
Gjest Inggolf Skrevet 19. oktober 2014 #8169 Skrevet 19. oktober 2014 Hurraaaaaaaaaaa for Gubbskinnet Cubansk sigar involverer vel også i dagens feiring? Neida, men atte så flink du er til å stelle i stand Aldri! Håper dere får en skikkelig fin feiring med store og små! Jeg tenker også mye på My i disse dager. Hennes fravær er overraskende merkbart 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2014 #8172 Skrevet 19. oktober 2014 Her du sunget for Gubben, mens du ga han morgenoverraskelsesgave da, Aldri? 1
Gjest fotballflue Skrevet 19. oktober 2014 #8173 Skrevet 19. oktober 2014 Og så ser jeg at vi har hatt besøk av en liten fotballflue fra Horten! Så kooooselig! Heihei, takk for det du har jo en så fin dagbok! Og gratulerer med dagen til herr aldri 🎈 2
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2014 #8174 Skrevet 21. oktober 2014 Det er den 21 oktober i ballongen....klokkeomstillingen nærmer seg. 1
FruN Skrevet 21. oktober 2014 #8178 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg skal strikke to sokker, to strømper og to votter før jul Men man må begynne med en 1
Severus Skrevet 21. oktober 2014 #8179 Skrevet 21. oktober 2014 Men om du strikker til onkelen min trenger han bare 1 sokk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå