Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på med Telemarksgenser til svigermor :) Håper jeg får den ferdig snaaart! Ho har bursdag i begynnelsen av november :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg hadde en super kveld i går. 38 gjester, hvor jeg kun kjente en 8-10 personer fra før. Men det var gøy, god mat (10 retter) og alle var hyggelige.

Kostymet mitt var perfekt! :hoho:

Så bra!! Synes det alltid er det beste jeg, noen kjente og enda noen flere ukjente :Hehe:

10 retter!? Jeg skjønner jo at det serveres lite om gangen, men jeg skjønner alikevell ikke hvordan det er mulig å klare og gjennomføre det på kortere tid enn 3 dager!

Fikk du mange kommentarer på kostymet ditt eller?

• Liker 1
Skrevet

Håper jeg får den ferdig snaaart! Ho har bursdag i begynnelsen av november

Du får sette inn turbo`n! :jepp:

Heia G også! :klappe:

Skrevet

Javisst! Heia på deia! :klem:

Gjest Inggolf
Skrevet

:lete:

13. oktober 2014 blir en historisk, uforglemmelig dag!!

Ikke ET ENESTE ord ble skrevet i ballongen! :hakeslepp: .............. :redd:

• Liker 1
Skrevet

13. oktober 2014 blir en historisk, uforglemmelig dag!!

Ikke ET ENESTE ord ble skrevet i ballongen! :hakeslepp: .............. :redd:

Kanskje...hattifnattene kom..? :redd::ninja:
  • Liker 1
Skrevet

Ja, nå er det Hattifnatt-tid. Det er snart halloween! :sjokkert:

b058b88734ccc00b17266ceeb6f72a24.jpg

Hva med en deilig kopp kaffe for å roe nervene? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jatakk, jeg kan trenge det. :)

• Liker 1
Skrevet

:blomst: Håper dere har det bra!

Jeg klarer ikke å finne tid til å skrive her fort tiden, X4FkBjl.gif men ønsker dere en fiiiiiiin fredag og en goooooooooooood helg! RLoEuGH.gif

• Liker 2
Skrevet

Takk skal du ha....og det samme til deg. :) Vi kommer sterkere tilbake alle sammen tror jeg. :jepp:

Skrevet

Goood helg!

Jeg skal tilbringe min helg i en idrettshall fylt med saker og ting i modellstørrelse :jepp: (og strikketøy :lur: )

Skrevet

Goood helg!

Jeg skal tilbringe min helg i en idrettshall fylt med saker og ting i modellstørrelse :jepp: (og strikketøy :lur: )

Modellfly og sånt?! Hvor?! Tror jeg har en mann her i huset som ville elsket det!

God helg! :regn:

Skrevet

Modellmesse i Borrehallen lørdag og søndag, Tekola! :jepp: Litt mer info i et bilde jeg delte på FB her om dagen :jepp:

Gjest fotballflue
Skrevet

Hallo i boka!

Hvordan gikk det Vex?

Hvordan var kvelden til deg og Mr. Aldri, Aldrisur? :nigo:

My, har du reist allerede? Ha en god tur!

Ellers har en viss person her inne fått meg avhengig på et spill *Host* Fotballflue *host* (derfor er jeg våken .. :sjenert: ) Men snart sove for jeg skal jo tross alt hente lillehund hjem igjen i dag! :hoppendeglad: Gud så jeg har savnet den lille snørrbikkja selv om han bare har vært vekke siden fredag.. :fnise: Men det er sånn.. :nigo: Blir kjekt å høre hva de synes om å ha passet han også. :)

:fnise:

• Liker 1
Gjest fotballflue
Skrevet

Modellmesse i Borrehallen lørdag og søndag, Tekola! :jepp: Litt mer info i et bilde jeg delte på FB her om dagen :jepp:

Borrehallen? Hvilken borrehall? Er det flere her fra samme sted som meg?

Skrevet

Borrehallen utenfor Horten :)

Er du fra området, fotballflue? :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Så godt at du ihvertfall tok deg tid til å gi fra deg et livstegn Aldri! :hoppendeglad:

Skjønner godt at en datamaskin ikke akkuratt er høyt prioritert når man har en travel hverdag,

men håper at du veldig snart får litt mer ro i stumpen!

Fotballfluaaaa! Hei på seg :vinke:

(Har du sniklest hele tiden? Siden du brått dukket opp da navnet ditt ble nevnt :fnise: Søta!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...