Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men apropo internett-rehab, tror du ikke det er noen internett-cafeer der nede da?

Venninnen min var å reiste i Kambotsja for litt siden, og der hadde alle hotellene gratis wifi, for om de ikke hadde det, så fikk de heller ingen gjester. Vi fra "den rike verden" vøtt... :klaske:

Stor forskjell på Cuba og Kambodsja. Cuba har vært avskåret fra verden i så lang tid. De har Internett der, men svæææært begrenset og hastigheter som vi hadde i 1995! De regner med at 8% av befolkningen på Cuba har tilgang på Internett.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Åja? :klo:

Jeg er Aaleyah, lenge leve trynefaktor. Hadde du vist det hadde du ikke skrevet til meg. Nå høres jeg sikkert sur ut. Er ikke det. Men vet stemplet fuglte meg rundt.

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jeg er Aaleyah, lenge leve trynefaktor. Hadde du vist det hadde du ikke skrevet til meg. Nå høres jeg sikkert sur ut. Er ikke det. Men vet stemplet fuglte meg rundt.

Åjaaaa, men at du kommer her å sier at jeg ikke liker deg synes jeg bare er utrolig dårlig gjort av deg!

Jeg har brukt såååå mye tid på å prøve å overbevise deg om det ene og det andre (at utenomjordiske vesner ikke vil komme å spise deg opp, at sykepleierne ikke er ondskapsfulle og gudene vet hva................) vi har sendt masse PM`er og snakket masse i alle disse dagbøkene dine. Osv, osv, osv.. Men er det sånn du skal være, så kan du bare ha det så godt. Uansett hva man sier til deg her inne, så er det INGENTING som nytter.

Endret av Noz
Skrevet

Kan dere ikke gi dere?

Gjest Inggolf
Skrevet

Kan dere ikke gi dere?

Har du tatt over rollen som "dronninga av KG" nå :fnise:

Neida, bare tøyser Vex. Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer om det, men

dette var jo bare helt vanlige meldinger. Jeg har ikke vært sint eller sur ihvertfall :vetikke:

Bare litt oppgitt :Hehe:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Åjaaaa, men at du kommer her å sier at jeg ikke liker deg synes jeg bare er utrolig dårlig gjort av deg!

Jeg har brukt såååå mye tid på å prøve å overbevise deg om det ene og det andre (at utenomjordiske vesner ikke vil komme å spise deg opp, at sykepleierne ikke er ondskapsfulle og gudene vet hva................) vi har sendt masse PM`er og snakket masse i alle disse dagbøkene dine. Osv, osv, osv.. Men er det sånn du skal være, så kan du bare ha det så godt. Uansett hva man sier til deg her inne, så er det INGENTING som nytter.

Var ikke meningen sånn... Jeg har fått inntrykket du ikke likte meg. Men da gjør du ikke det.. Men du høres sur ut nå..

Vel.. de var det. hvordan overbevise meg om noe som er riktig?

Ja jeg får ha det så godt for jeg er så slem og ond skjønt det.

jeg er vist et håpløst tilfelle, jeg fortjener ingenting

Skrevet

Har du tatt over rollen som "dronninga av KG" nå :fnise:

Neida, bare tøyser Vex. Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer om det, men

dette var jo bare helt vanlige meldinger. Jeg har ikke vært sint eller sur ihvertfall :vetikke:

Bare litt oppgitt :Hehe:

Mente vel at det er unødvendig å slenge med leppa.
Skrevet

Hei Aldrisur

Tenkt masse på deg. Klem

:hoppe: Heeeeeei på deg SummerJudith!

Gjett om jeg har tenkt masse på deg også!? Det var virkelig en lettelse å se deg her inne igjen. :klemmer:

Hvordan går det med deg?

(Jeg skal ikke bry meg så masse med det du og Noz kom til å diskuterer her, men jeg er 100 prosent sikker på at jeg ikke tar feil når jeg sier at Noz både var hjelpsom og forståelsesfull mot deg tidligere her inne.) :Nikke:

Og jeg vil gjerne at du holder kontakt og skriver her i boka mi. :klem1:

Hallo i boka!

Hvordan gikk det Vex?

Hvordan var kvelden til deg og Mr. Aldri, Aldrisur? :nigo:

My, har du reist allerede? Ha en god tur!

Ellers har en viss person her inne fått meg avhengig på et spill *Host* Fotballflue *host* (derfor er jeg våken .. :sjenert: ) Men snart sove for jeg skal jo tross alt hente lillehund hjem igjen i dag! :hoppendeglad: Gud så jeg har savnet den lille snørrbikkja selv om han bare har vært vekke siden fredag.. :fnise: Men det er sånn.. :nigo: Blir kjekt å høre hva de synes om å ha passet han også. :)

Ja, frøken, jeg hadde en super kveld i går. For ikke å snakke om at det var supert til den lyse morgen (nesten). Ble litt sent ja. :daane:

Har du hentet Lillehund nå?

Men jeg blir lei meg når jeg drikker for mye. Drakk 5 øl, en shot ratzeputz(58%) og 5 drinker

Det er slettes ikke uvanlig å bli lei seg når man drikker for mye Vex. Du bør øver deg på å drikke mindre. Et godt råd er å drikke vann innimellom. :P

:vinke: fra Paris!

Kjedelig mellomlanding. Kom kl 9 og drar ikke før 14!

Ååååå, nå er du vel høyt oppi lufta igjen! :goodbye:

-------------------

Jeg hadde en super kveld i går. 38 gjester, hvor jeg kun kjente en 8-10 personer fra før. Men det var gøy, god mat (10 retter) og alle var hyggelige.

Kostymet mitt var perfekt! :hoho:

Gjest SummerJudith
Skrevet

:hoppe: Heeeeeei på deg SummerJudith!

Gjett om jeg har tenkt masse på deg også!? Det var virkelig en lettelse å se deg her inne igjen. :klemmer:

Hvordan går det med deg?

(Jeg skal ikke bry meg så masse med det du og Noz kom til å diskuterer her, men jeg er 100 prosent sikker på at jeg ikke tar feil når jeg sier at Noz både var hjelpsom og forståelsesfull mot deg tidligere her inne.) :Nikke:

Og jeg vil gjerne at du holder kontakt og skriver her i boka mi. :klem1:

Ja, frøken, jeg hadde en super kveld i går. For ikke å snakke om at det var supert til den lyse morgen (nesten). Ble litt sent ja. :daane:

Det er slettes ikke uvanlig å bli lei seg når man drikker for mye Vex. Du bør øver deg på å drikke mindre. Et godt råd er å drikke vann innimellom. :P

Ååååå, nå er du vel høyt oppi lufta igjen! :goodbye:

-------------------

Jeg hadde en super kveld i går. 38 gjester, hvor jeg kun kjente en 8-10 personer fra før. Men det var gøy, god mat (10 retter) og alle var hyggelige.

Kostymet mitt var perfekt! :hoho:

Var utestengt i et år, så var trist å ikke få snakke med deg :/

Går ganske bra. Går på skole hver dag. Bor hjemme. Og har det ganske greit. Borsett fra redselen om døden som følger meg overalt. Er livredd for å dø. Gleder meg til jul ^^

Og prøver å tenke positivt.

Du da? Og noe fint du gjør for tiden ^^?

Ja, du har rett i det. Hun har hjulpet meg mye, noe jeg er takknemlig for. Håper du Noz ikke tror noe annet, jeg vet du har hjulpet meg og det betyr mye. Men blir bare litt såret når noen sier de har gitt meg opp. Jeg blir trist av tanken på å bli alene

Skrevet

Var utestengt i et år, så var trist å ikke få snakke med deg :/

Går ganske bra. Går på skole hver dag. Bor hjemme. Og har det ganske greit. Borsett fra redselen om døden som følger meg overalt. Er livredd for å dø. Gleder meg til jul ^^

Og prøver å tenke positivt.

Du da? Og noe fint du gjør for tiden ^^?

Ja, du har rett i det. Hun har hjulpet meg mye, noe jeg er takknemlig for. Håper du Noz ikke tror noe annet, jeg vet du har hjulpet meg og det betyr mye. Men blir bare litt såret når noen sier de har gitt meg opp. Jeg blir trist av tanken på å bli alene

Så godt å høre at du bor hjemme. Det var jo det du ønsket mest av alt, husker jeg. Og fint å høre at du går på skolen hver dag. At du har denne redselen din er ikke så greit synes jeg, men du har vel laaaang øvelse nå i å takle de vonde følelsene dine. :klem: Å tenke positive tanker er en god ting, selv om det ikke alltid er så enkelt.

Jeg har mye fritid for tiden, så denne sommeren har jeg hatt god tid til å reise og gjøre det jeg har lyst til. Så, alt er bra med meg og mine. :jepp:

Koselig å ha deg tilbake. :5:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Så godt å høre at du bor hjemme. Det var jo det du ønsket mest av alt, husker jeg. Og fint å høre at du går på skolen hver dag. At du har denne redselen din er ikke så greit synes jeg, men du har vel laaaang øvelse nå i å takle de vonde følelsene dine. :klem: Å tenke positive tanker er en god ting, selv om det ikke alltid er så enkelt.

Jeg har mye fritid for tiden, så denne sommeren har jeg hatt god tid til å reise og gjøre det jeg har lyst til. Så, alt er bra med meg og mine. :jepp:

Koselig å ha deg tilbake. :5:

Ja, trodde aldri det kom til å skje en stund. Så sjeleglad for det. Er så deilig ha friheten tilbake igjen. Føles fantastisk.

Nei, er ikke det dessverre. Men har lest endel selvhjelpsbøker. Som hjelper litt iallfall ^^

Åhh så bra å høre! Viktig å trives. Hvor har du reist? Anbefaler sterkt Berlin :)

Tusen takk ^^

• Liker 1
Skrevet

Ja, trodde aldri det kom til å skje en stund. Så sjeleglad for det. Er så deilig ha friheten tilbake igjen. Føles fantastisk.

Nei, er ikke det dessverre. Men har lest endel selvhjelpsbøker. Som hjelper litt iallfall ^^

Åhh så bra å høre! Viktig å trives. Hvor har du reist? Anbefaler sterkt Berlin :)

Tusen takk ^^

Berlin jaaaa! Der har jeg faktisk aldri vært, men har hørt mange positive ting om byen, så skal virkelig overveie det.

Har du vært der nylig?

Denne sommeren har jeg vært på Kreta og Skopelos, og om fjorten dager reiser jeg til Tyrkia for å besøke noen venner. Så blir det Thailand til vinteren igjen. :strix:

Gjest SummerJudith
Skrevet (endret)

Berlin jaaaa! Der har jeg faktisk aldri vært, men har hørt mange positive ting om byen, så skal virkelig overveie det.

Har du vært der nylig?

Denne sommeren har jeg vært på Kreta og Skopelos, og om fjorten dager reiser jeg til Tyrkia for å besøke noen venner. Så blir det Thailand til vinteren igjen. :strix:

Berlin syns jeg er bedre enn Paris faktisk ;)

Nei, for to år siden. Men har lyst til å dra tilbake ^^

Kreta er det deilig å varmt da! :)

Har ikke vært i syden siden 2009 jeg xD men deilig er det!

Tyrkia ja! Der er det flott. Men veldig varmt, bare advarer deg ;) Høres veldig koslig å besøke noen der!

Ohh. Thailand? Så herligt ^^ Skal du feire jul der?

Vi skal kanskje til London før jul. Håper det blir noe, for var der før jul for flere år siden. Og den julegaten var rett og slett FANTASTISK :fnise:

Endret av SummerJudith
  • Liker 1
Skrevet

Berlin syns jeg er bedre enn Paris faktisk ;)

Nei, for to år siden. Men har lyst til å dra tilbake ^^

Kreta er det deilig å varmt da! :)

Har ikke vært i syden siden 2009 jeg xD men deilig er det!

Tyrkia ja! Der er det flott. Men veldig varmt, bare advarer deg ;) Høres veldig koslig å besøke noen der!

Ohh. Thailand? Så herligt ^^ Skal du feire jul der?

Vi skal kanskje til London før jul. Håper det blir noe, for var der før jul for flere år siden. Og den julegaten var rett og slett FANTASTISK :fnise:

Du kommer helt sikkert til å få oppleve Berlin igjen. :hjerte:

Det er varmt i Tyrkia ja, til og med nå på høsten. Jeg har vært der før så varmen kommer forhåpentligvis ikke som et sjokk. Skal bare være der en uke, så det blir nok greit. :briller2:

Jeg skal ikke feire jul i Thailand, reiser i slutten av januar.

London før jul ja, det er skikkelig æksjen! :hoppendeglad: Krysse fingre for at det blir en tur på deg! :tommel:

NÅ må jeg lage middag. :spise:

Skrevet

Nei, henter han om en time eller to :)

Bra å høre at dere koste dere! Høres ut som det ble servert masse god mat også! :jepp:

Så du reiser snart til Tyrkia? Så herlig, deilig temp der nede nå på denne tiden av året :jepp: Med mindre vinteren allerede har inntatt da er det jo.. regn :snurt: Men det kommer vel an på hvor i Tyrkia dere skal! :)

Skrevet

Og jeg teller..og teller..og strikker, og teller litt til.. Gleder meg STORT til å bli ferdig med denne genseren!! Nærmer meg slutten på arm nr 1, så er det bare en arm igjen! :bolledeig::bond:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har begynt på nok en Mariusgenser jeg. Nå sitter den i fingrene, kan mønsteret nærmest utenat. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...