Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ups. Dugnad er jo nedfelt i den norske folkesjela. Hvordan ble du møtt etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa "eeehhh. var det dugnad nå? Jeg trodde det var i morgen" For jeg trodde faktisk det var onsdag i dag. Men jeg skal fjerne maskeringsteip på lørdag, så da har jeg gjort en liten innsats…

Skrevet

Ja, må varme opp til lønningspils på lørdag.

Skrevet

Jeg har allerede tjuvstartet jeg, Vex.

Skrevet

Jeg har også tjuvstartet i dag. På lønningspils i morgen…

Skrevet

Jeg har bare handlet alkohol i dag jeg :nigo: For partyparty om et par uker :hoppe:

Gjest Inggolf
Skrevet

OIII.. jeg glemte dugnaden vår i dag jeg… Var heller sammen med Rofl og Noz og noen til… Men jeg glemte den på ordentlig altså.. Fikk dårlig samvittighet når jeg kom hjem!

Naaai, skjønner godt at du fikk dårlig samvittighet. Alle de som ikke gidder kommer jo med unnskyldninger, så når faktisk unnskyldningen (din) er sann, så blir man jo redd for å ikke å bli trodd..Bare være en av dem som kommer med duste unnskyldninger. Men det var fint av deg å påta deg en jobb da :Nikke: Du er så absolutt ikke en unnasluntrer!

Oiiiiiiiiii nå smeller det skikkelig her! Det blinker og rister i samme øyeblikk i huset mitt. Og det ene lynnedslaget var RETT ved siden av huset mitt, så det ut av vinduet- og det hørtes helt anderledes ut enn vanlig lyn som er nærme, men lenger unna :overrasket: Det smalt og braka på en helt annen skala på en måte..........

Kake med pepper i hørtes..........rart ut :klo:

Skrevet

Jeg har allerede tjuvstartet jeg, Vex.

Jeg gruer meg litt

Skrevet

Jeg gruer meg litt

Det kommer til å bli så bra så. *trøste*

Skrevet

Det kommer til å bli så bra så. *trøste*

Men han ene er så søøøøt å jeg :daane:
Skrevet

Nå er det moooorgeeeen! *slå på den asiatiske digre gongongen sin

og håpe at folk kommer tassende med et smil* :nigo:

Skrevet

Ikke slå på noe jævla gonggong

• Liker 1
Skrevet

Det er en himmelsk gong-gong! :biggrin: Vex er morgenblid i dag? :lur:

Skrevet

Hvis du skal drive å bråke så fælt så tidlig på morgenen får du hvertfall ikke noe smil herfra :snurt:

Morgengretten og B menneske

Skrevet
:klem: Kanskje det er fordi kroppen og sinn vil ha bittelitt frokost at ting er som du sier de er? :)
Skrevet

Nope. Jeg blir kvalm hvis jeg prøver å spise noe som helst før kroppen er våken. Ikke er jeg sulten heller.

Skrevet

Jeg anbefaler en intravenøs ferskpresset appelsinjuice...om ikke annet. Går det bra? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...