Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise:

Bra, hold det uten krangling :) Kan jeg spørre om hvor lenge dere har holdt sammen? ^^

Så lenge kvelden var rolig og koselig så er det ikke så mye å klage på. :nigo:

Lillehund har det bra ja, han reiser fra meg på Fredag, da skal han til tanten sin for 1 natt :)

Fine lillehunden. :klem1:

(Vi giftet oss i 1972)

Og hva skal Frk K den natten da??? :lur:

Og det lurer jeg på også. :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine lillehunden. :klem1:

(Vi giftet oss i 1972)

Og det lurer jeg på også. :lur:

Oj! Beundringsverdig at folk klarer å holde sammen så lenge, nå til dags synes jeg :pls:

Svar står på siste side :fnise:

Men jeg missforsto spørsmålet.. Trodde hun mente i kveld som i kveld.. så ja :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Oj! Beundringsverdig at folk klarer å holde sammen så lenge, nå til dags synes jeg :pls:

Svar står på siste side :fnise:

Men jeg missforsto spørsmålet.. Trodde hun mente i kveld som i kveld.. så ja :fnise:

:opplyser: DET synes jeg også Frk. K.!!!!

• Liker 1
Skrevet

Oioi, dere er jo rutinerte dere da!

Koselig med festligheter da FrkK :) Og godt man har noen hundepassere...

Jeg og kontorsamboern min planla (dvs drømte) om å skaffe oss en kontorhund :jepp: Som kan bo i hjørnet på kontoret vårt om dagen og være med oss hjem annenhver dag. Evt så kan hunden velge selv hvem den vil være med :jepp: Vi så for oss at det kom til å bli knall! :hund:

• Liker 1
Skrevet

Nommin, jeg ser liksom for meg den stakkars hunden som skal velge hvem den skal bli med hjem for kvelden. :sukk:

Nå må jeg stikke av for en stund. :goodbye:

Skrevet (endret)

:opplyser: DET synes jeg også Frk. K.!!!!

Absolutt! :)

Oioi, dere er jo rutinerte dere da!

Koselig med festligheter da FrkK :) Og godt man har noen hundepassere...

Jeg og kontorsamboern min planla (dvs drømte) om å skaffe oss en kontorhund :jepp: Som kan bo i hjørnet på kontoret vårt om dagen og være med oss hjem annenhver dag. Evt så kan hunden velge selv hvem den vil være med :jepp: Vi så for oss at det kom til å bli knall! :hund:

Joda, kjipt det ikke kunne vært neste helg for da har jeg penger å slipper å ta det på kreditt.. men putt putt, engang må man "skeie" ut, selv om jeg har sagt at jeg ALDRI kom til å røre det.. For luksusfellen vil jeg ikke på, å planen var jo å klippe kortet.. Men så bare kanskje kanskje .. Også ble det bare liggende å nå blir det dessverre brukt.. Men shit happens :P

Høres ut som en god plan :P Men du reiser jo så mye.. Skal han ha hunden da? :fnise: Reiser han like mye?

Ene naboen min har foreldresamvær avtale med exen sin ang felles hund ^^ Det er mer 40/60 da, der hun har han mest men uansett, vittig konsept :nigo:

Edit: ang hundepasser så er dette noen nye jeg skal prøve.. Hun har møtt han men aldri hatt han selv. Hun har heller aldri hatt hund, men hun har lyst på.. Så det blir en prøvelse :)

Endret av Frk.K
Skrevet

Nommin, jeg ser liksom for meg den stakkars hunden som skal velge hvem den skal bli med hjem for kvelden. :sukk:

Nå må jeg stikke av for en stund. :goodbye:

:vinke:

Skrevet

Hade så lenge Aldri!!

Absolutt! :)

Joda, kjipt det ikke kunne vært neste helg for da har jeg penger å slipper å ta det på kreditt.. men putt putt, engang må man "skeie" ut, selv om jeg har sagt at jeg ALDRI kom til å røre det.. For luksusfellen vil jeg ikke på, å planen var jo å klippe kortet.. Men så bare kanskje kanskje .. Også ble det bare liggende å nå blir det dessverre brukt.. Men shit happens :P

Høres ut som en god plan :P Men du reiser jo så mye.. Skal han ha hunden da? :fnise: Reiser han like mye?

Ene naboen min har foreldresamvær avtale med exen sin ang felles hund ^^ Det er mer 40/60 da, der hun har han mest men uansett, vittig konsept :nigo:

Edit: ang hundepasser så er dette noen nye jeg skal prøve.. Hun har møtt han men aldri hatt han selv. Hun har heller aldri hatt hund, men hun har lyst på.. Så det blir en prøvelse :)

Ja, han er i skaugen stort sett hver helg. Og når han er på ferie så er det jaggu meg i skauen det og :P Men det blir nok med drømmen det der altså. Vi har ikke lov til å ha dyr på kontoret. For utleiern er dødsredd for alle dyr.

Skrevet

Hade så lenge Aldri!!

Ja, han er i skaugen stort sett hver helg. Og når han er på ferie så er det jaggu meg i skauen det og :P Men det blir nok med drømmen det der altså. Vi har ikke lov til å ha dyr på kontoret. For utleiern er dødsredd for alle dyr.

Det utleier ikke vet har han ikke godt av å vite :lur:

Skrevet

Det utleier ikke vet har han ikke godt av å vite :lur:

Men utleier er der hele tiden :P

Skrevet

Men utleier er der hele tiden :P

Ikke din feil at han ser syner :lur:

Skrevet

Wow...1972...det er en stund siden det gitt. Jeg bøyer meg i støvet for deres bragd! :klappe:

Skrevet

Jeg gleder meg til å smake kake jeg aldri har prøvd før :sikle:

"Spiced strawberry and cream cake" :Nikke:

Skrevet

Oi, det hørtes spennende ut. Er det chili i den?

Skrevet

Mmmmmmmm Jordbær!!

Skrevet

Jeg har sett en reklame for programmet til frk Khoo, der ho lager denne.

Meg hver eneste gang ------> drool09.jpg

Skrevet

Nammenam....i alle fall til det motsatte er bevist. :nigo:

Skrevet

Oooh. Kake. :spise:

Jeg stoler blindt på ethvert forslag fra den godeste Rachel Khoo. :jepp: Jeg har laget noen syltetøypaier fra henne som bare forsvant. (Det kan ikke ha vært meg som spiste alle, en etter en, altså. :sjenert:

Mene ... Går det et program av henne på tv nå?

Skrevet

OIII.. jeg glemte dugnaden vår i dag jeg… Var heller sammen med Rofl og Noz og noen til… Men jeg glemte den på ordentlig altså.. Fikk dårlig samvittighet når jeg kom hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...